*بخشی از متن:*
یکی از موارد اساسی در *طراحی پل های بتنی*، انتقال نیروی فشاری از
میله های فولادی تقویت کننده به بتن اطراف آن است که برای بررسی ترک
اجزای آزاد تحت بار سرویس مورد استفاده قرار می گیرد.
خواص بتن و سطح میلگردها باعث می شود که این انتقال تنش در فاصله ی
کوتاهی از انتهای تیر و تحت تنش زیادی رخ دهد. در نتیجه ممکن است
انتهای تیر دچار ترک هایی به صورت مجزا شود.
*فهرست مطالب:*
چکیده
مقدمه
نکات کاربردی
تاریخچه مدلسازی در انتهای تیرها
چند مدل و تحقیق تحلیلی ارائه شده قبل از این مقاله
هدف تحقیق
نکات مهم تحقیق
نوع تیرهای شبیه سازی شده
مطالعه حساسیت روش اجزای محدود
مواد غیر خطی
مقایسه ی روش خطی و غیر خطی اجزای محدود
مطالعات و تشریح تیر نمونه
نتیجه گیری