خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
عمران - پاورپوينت
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی بتن رنگی ،پاورپوینت

   تعدادبرگ: 46صفحه پاورپوینت   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 612 kb  تعدادمشاهده  2


دانلود بررسی بتن رنگی ،پاورپوینت
بخشی از مطلب
رشــد شــگفت آور تولیــد بتن در چند ســال اخیــر باعث انجــام پروژه های زیبا و چشــمگیری در جهان شــده اســت .
بتن سخت شده بعنوان یک ســنگ مصنوعی در نظر گرفته می شود؛ که این امر نتیجه مخلوط کردن مصالح ســیمانی، آب و مصالح ســنگدانه ای و در بعضی مواقع افزودنی های مورد نیاز با یکدیگر بوده؛ که در طی مراحل مشــخص و با مقادیر کنترل شده با هم ساختار بتنی را تشکیل می دهد.در ســال های اخیر ســریع ترین پیشرفت ها در محدوده تکنولوژی بتن صورت گرفته است و افزایش در رقابت ساخت و اســتفاده از مصالح و تکنولوژی جدید ساخت، موقعیت بتن را بعنوان یک ماده مهم ســازه ای تثبیت کرده است .
تکامل تدریجی بتن در جهان منجر به تنوع زیاد در تولید انواع قطعات بتنی گردیده اســت که این تنوع مصــرف، روز به روز درحال افزایش است. .بپیشــرفت  تکنولــوژی  و  بدســت  آوردن افزودنی هــای خاص مؤثر، که در جهت رنگی کردن بکار می رود؛ ســبب گردید تا از تأثیر آن در جهت رنگی کردن بتن و از بیــن بردن بزرگ ترین ضعف آن، یعنی رنگ خشــن و غیر متعــارف، بکار گرفته شود که با این اصلاح، کاربرد وسیع و هر چه بیشتر آن را در عرصه وســیع عمرانی، راه، ایمنی حمل ونقل جاده ای و غیره بدنبال خواهیم داشت.
پیشــرفت  تکنولــوژی  و  بدســت  آوردن افزودنی هــای خاص مؤثر، که در جهت رنگی کردن بکار می رود؛ ســبب گردید تا از تأثیر آن در جهت رنگی کردن بتن و از بیــن بردن بزرگ ترین ضعف آن، یعنی رنگ خشــن و غیر متعــارف، بکار گرفته شود که با این اصلاح، کاربرد وسیع و هر چه بیشتر آن را در عرصه وســیع عمرانی، راه، ایمنی حمل ونقل جاده ای و غیره بدنبال خواهیم داشت.
بتن ماده اي مقاوم و پر دوام است و در عصر حاضر جايگاه ويژه اي در امر ساخت و ساز به خود اختصاص داده است. رنگ خاکستري بتن در ابتداي رقابت اين مصالح با ديگر مصالح جايگزين (مانند فولاد، چوب و ...)، ياد آور سازه اي محکم و پردوام، در اذهان عمومي بوده است. 
عده ي کثيري از معماران و طراحان ساختماني نمايش بتن اکسپوز يا بتن نمايان را در سازه هاي خود با همان رنگ و رخسار خاکستري نه تنها به عنوان مظهري از دوام و استحکام و اطمينان يافته بودند، بلکه به عنوان مصالحي مدرن از نمايش آن در نما و تزئينات به عنوان طرحي نو احساس تمايز را به استفاده کنندگان القاء مي کردند ( مثل سازه بتني وزارت کشور در تهران ). به مرور با عموميت يافتن مصرف بتن در ابنيه، رنگ خاکستري اين ماده جذابيت خود را از دست داد و تمايل به استفاده از بتن با رنگ هاي متنوع در بين معماران به وجود آمد .
و....
 
فهرست مطالب
مقدمه
معرفی ژل میکروسیلیس اصلاح شده رنگی بتن
موارد کاربرد ژل میکروسیلیس
مزایا و برجستگی های ویژه ژل میکروسیلیس
بسته بندی ژل میکروسیلیس
مشخصات ظاهری ژل میکروسیلیس
دستورالعمل مصرف ژل میکروسیلیس
عوارض مصرف كمتر یا بیشتر از ژل میکروسیلیس
نکات ایمنی ژل میکروسیلیس
سیستم تولید بتن رنگی
روش های رنگی کردن بتن
طراحی مخلوط بتن رنگ
انتخاب سیمان و سنگدانه و رنگدانه
دقت در مخلوط کردن
تاثیر رنگدانه های معدنی بر مقاومت
تاثیر عمل آوری بر مقاومت بتن
مقاومت فشاری و کششی بتن رنگی با سنگدانه سرامیکی
نتیجه گیری
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود بررسی , بتن رنگی ،پاورپوینت ,معرفی ژل ,میکروسیلیس ,اصلاح شده , رنگی بتن ,موارد کاربرد , ژل میکروسیلیس ,مزایا و برجستگی ,های ویژه ,ژل میکروسیلیس ,بسته بندی ,ژل میکروسیلیس ,مشخصات ظاهری , ژل میکروسیلیس ,دستورالعمل ,مصرف ژل ,میکروسیلیس ,عوارض مصرف ,كمتر یا بیشتر ,از ژل میکروسیلیس ,نکات ا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بررسی ایمنی در کارگاه های ساختمانی HSE
پاورپوینت بررسی داربست متحرک چرخ دار و نکات امنیتی و ایمنی داربست
چک لیست گودبرداری pdf
پاورپوینت بررسی کف سازی ساختمان انواع مصالح مصرفی بررسی مراحل و نکات اجرایی
پاورپوینت بررسی پیاده کردن نقشه و خاکبرداری، پی کنی و رگلاژ کف فونداسیون
پاورپوینت بررسی بتن خودتراکم (Self-consolidating concrete)
پاورپوینت بررسی انواع سازه آشیانه هواپیما
پاورپوینت بررسی ضوابط طراحی سقف وافل نکات اجرایی آن
پاورپوینت بررسی مصالح و نکات اجرایی انواع فونداسیون
پاورپوینت بررسی انواع بادبند و مهاربند در سازه اسکلت فلزی
پاورپوینت بررسی پرایمر اپوکسی
پاورپوینت بررسی معماری کفپوش اپوکسی
دانلود,بررسی پاورپوینت بتن رنگی,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت سقف طاق ضربی ,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت انواع غلتک ها,pptx
دانلود بررسی پاورپوینت سقف سبک
دانلود,بررسی وورد انواع جوشكاری,word
دانلود بررسی پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و یخبندان
پاورپوینت بررسی تهداب و اهمیت و کارایی آن
پاورپوینت بررسی کفپوش اپوکسی ، مشخصات و خواص اپوکسی کف

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد