خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی آب انبارهای شگفت انگیز قزوین فایل پاورپوینت

   تعدادبرگ: 29   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  5


فایل پاورپوینت آب انبارهای شگفت انگیز قزوین ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش ، 
 
 پاورپوینت آب انبار های شگفت انگیز قزوین:
 
بخشی از مطالب:
قزوین به‌علت شرایط جغرافیایی و کمبود آب در گذشته، دارای بیش از 100 آب‌انبار بوده است، همین امر سبب شده که قزوین به‌عنوان «شهر آب‌انبارها» در کشور مطرح‌ شده است.
 قزوین از دیرباز شهری تاریخی و محصور در باغ‌ها و دارای منابع آبی محدود بوده است، محدودیت منابع آبی در قزوین سبب ایجاد آب‌انبارهای فراوانی شده است به‌طوری‌که قزوین به نام شهر آب‌انبارها مطرح‌شده است.
معماری شگفت‌ انگیز آب انبارهای قزوین که هر یک پلانی جداگانه و متفاوت دارند، از تزیینات هنری چشم‌گیری برخوردارند که این آثار را به مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهر قزوین تبدیل کرده است.
استان قزوین با داشتن دهها آب انبار، به شهر آب انبارهای کشور شهرت یافته که در نوروز فرصت مناسبی است تا از این بناهای زیبا دیدن کرده و اوقات خوشی را برای خود و خانواده مهیا کنید.
استان قزوین با ثبت بیش از یک هزار اثر تاریخی که ۱۲ درصد بناهای تاریخی کشور را شامل می شود در این زمینه در رتبه نخست کشوری قرار دارد که یکی از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان، آب انبارهای آن است.
کمبود آب در قزوین سابقه طولانی داشته و حتی ناصرخسرو در سفرنامه خود به آن اشاره کرده است. در قرن پنجم هجری، افراد خیر برای رفع کم آبی شهر اقدام به حفر قنات کردند، اما چون باز هم در تابستان کم آبی به وجود می‌آمد، مردم ثروتمند و خیر در محلات مختلف به ساخت آب انبار می پرداختند.
قزوین از جمله شهرهایی است که بعلت دارا بودن ده‌ها بنای آب‌ انبار، به شهر آب ‌انبارها شهرت یافته و در حال حاضر نیز به علت شیوه ساخت بی نظیر آب ‌انبارها در قزوین، این بناها به عنوان مهمترین جاذبه‌های گردشگری این استان به‌شمار میروند.
و...
 
فهرست مطالب پاورپوینت آب انبار های شگفت انگیز قزوین:
مقدمه
آب انبارسردار بزرگ
آب انبارسردار کوچک
آب انبار آقا
آب انبار زنانه بازار
آب انبار مسجد جامع
آب انبار حاج کاظم
آب انبار حکیم
 
این فایل با فرمت پاورپوینت در 29 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل , پاورپوینت , آب انبارهای شگفت انگیز , قزوین ، در حجم , 29 اسلاید قابل ویرایش ، , , پاورپوینت ,آب انبار های شگفت انگیز قزوین: , , , ,قزوین , «شهر آب‌انبارها» , جاذبه‌های ,گردشگری شهر , قزوین ,پاورپوینت آب انبار های شگفت انگیز قزوین: ,مقدمه ,آب انبارسردار بزرگ ,آب انبارسردار کوچک ,آب انبار ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری شیوه و سبک پارسی در معماری
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری دوران قاجار و پهلوی
پاورپوینت تحلیل و بررسی انواع گنبد در معماری اسلامی
بررسی معماری قاجار پهلوی
پاورپوینت بررسی و تحلیل هنر و معماري دوره سلجوقيان
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری ایران در دوره ایلخانی
پاورپوینت بررسی مبانی فرم و کانسپت در معماری
پاورپوینت بررسی مبانی فرهنگ و معماري ايران
پاورپوینت بررسی معماری پیش از تاریخ ، عناصر و بناهای شاخص در معماری پیش از تاریخ
پاورپوینت بررسی معماری روم باستان ، عناصر و بناهای شاخص در معماری روم باستان
دانلود بررسی پاورپوینت بیستون و آثار تاریخی ارزشمند آن
دانلود بررسی پاورپوینت معماری یونان باستان
دانلود بررسی پاورپوینت ارگ بم و فضاهای فرهنگی استان کرمان
دانلود بررسی معماری حمام های ایرانی اسلامی
دانلود بررسی پاورپوینت بادگیرها
دانلود بررسی پاورپوینت میدان نقش جهان
دانلود بررسی معماری روم
دانلود بررسی پاورپوینت معماری پارسی
دانلود بررسی پاورپوینت تاریخ مصرباستان
دانلود بررسی پاورپوینت تخت جمشید

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد