خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
معماری / پاورپوینتهای معماری / معماران معروف جهان و تحلیل آثار
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معماری رنزوپیانو

   تعدادبرگ: 30   قیمت: 5300 تومان   حجم فایل: 562 kb  تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معماری رنزوپیانو
 
تلاش برای يافتن مفاهيم جديد ، همواره مهم ترين عامل تأثير گذار درتعالی و تکامل هنر و تمدن بشر بوده ومعماری نيز، به مثابه مهم ترين تجلی هنروتمدن بشری ، از اين قاعده مستثنی نبوده است .  درميان معماران ، فراوان اند  کسانی  که عمرحرفه ای شان را در تلاش برای  رسيدن  به  افق های جديد سپری کرده اند وهمين افرادند  که  نقاط  عطف سرنوشت معماری جهان را رقم زده اند .
 تلاش برای رسيدن به مفاهيم فضايی جديد  ،  جستجوی اصول سازه ای  و روش های اجرايی نو ، حداکثر استفاده از توانمندی مصالح ، توجه به محيط زيست و نياز های در حال تغطير انسان معاصر ، اهميت دادن به مفهوم احساس فضايی در معماری و ... همه ويژ گی هايی  هستند که در آثار معماری پيانو تحقق يافته است
در سال ۱۹۷۱، دو معمار جوان ایتالیایی تبار به نام‌های ریچارد راجرز ساکن انگلستان و رنزوپیانو ساکن ایتالیا ،  در مسابقه طرح ساختمان مرکز ژورژپومپیدو در پاریس در بین   ۶۸۱ شرکت کننده  برنده اعلام شدند .  نمای این ساختمان را مجموعه ‌ای از دودکش‌ها ، آبگردان‌ها ،  لوله‌های تأسیساتی و ستون‌ها، تیرها، بادبندها، راه پله‌ها و مسیرهای رفت‌ و آمد تشکیل می‌داد. این معماران آغازگر سبکی در اروپا بودند که به نام‌های ـ تک یا تکنولوژی بسیار پیشرفته معروف گردید ، در معماری مطرح شد.
.  پيانو در مقام معمار ( های – تک)  شروع به کار کرد و بعد ها  به عنوان معمار ارگانيک  شناخته شد  و در نهايت به عنوان يک معمار مبتکر و خلاق  در فنون و روش های ساختمان  سازی  به شهرت رسيد و هنوز هم بهترين نشان و افتخار کار های او ، تلاش و تحقيق مداوم برای يافتن افق های جديد معماری است . 
رنزو پيانو که اکنون معماری است  ،  شهرت جهانی اش را ابتدا پس از طراحی  مرکز فرهنگی  ژورژپومپيدو در پاريس  به دست آورد  ،   از آ ثاری است که تلاش برای نو آوری و رسيدن به  مفاهيم  و تعاريف جديد  در چارچوب  اصول شناخته  شدۀ  معماری را به وضوح می توان در آن مشاهده کرد . 
در پروژه های پيانو، فضا بدون هيچ مانعی ازميان پوسته های سبک و شفاف به محيط اطراف جريان می يابد و همين پوسته علاوه بر باز کردن حصارهای بين فضای داخل و خارج ، محيط و منظر اطراف ساختمان را که بخش مهمی از هر پروژه است  ،  احاطه و محصور می کند  .  تمام نقشه ها ، ترسيمات و بر ش هايی که در طراحی هر پروژه تهيه شده ،  در مقياس وسيع تر ، محيط شهری و طبيعی اطراف پروژه را نيز در بر می گيرند تا روابط وارتباطات  بين پروژه وساختارکالبدی آن درمحيط پيرامون را بررسی و تقويت کنند . 
در اين فرايند ، برخی عناصر مثل آب  ،  نور طبيعی ،  هوا ،  صدا و پوشش گياهی به شيوهای منحصر به فرد با معماری به تعامل می رسند . 
در پروزه های اين معمار،آب هميشه عنصری ثابت است اما بسته به عوامل متعدد تغيير می کند . آب که در برخی پروژه ها تضاد را بر جسته میکند ودربرخی ديگر با محيط و فضا تلفيق می شود .
اين موضوع در پروژۀ پوتسدامرپلاتز ، پروژ ه های شهر جنوا و در مقياس وسيع تر در موزه ی آمستردام  –  که بين آسمان و در يا معلق است – به خوبی تحقق يافته است . 
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
بیوگرافی و آثار ,معماری رنزوپیانو ,پاورپوینت بررسی ,راوانا, رنزو پیانو, ساختمان فیات, مترو جنوا, مرکزژرژپمپیدو, معمار, معماران مشهور, پاورپوینت رایگان, کانسای.,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی زندگی نامه و آثار تادائو آندو
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار گرگ اِسمالنبرگ معمار منظر
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معماری فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معماری لودویگ میس واندر روهه
پاورپوینت پیتر واکر معمار منظر
پاورپوینت فرانک لوید رایت یک معمار، طراح داخلی، نویسنده و مربی آمریکایی
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار معماری تادائو آندو
پاورپوینت بررسی بیوگرافی نظریات و آثار معماری رم کولهاس
پاورپوینت بررسی زندگینامه و تحلیل آثار معماری رابرت ونچوری
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار رابرت چارلز ونتوری
دانلود بررسی پاورپوینت مبانی واصول معماری فرانک گهری
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار لودویگ میس وندروهه
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار نیکلای مارکف
دانلود بررسی پاورپوینت آثار معماری آنتونی گائودی ( ANTONI GAUDI – victor horta )
دانلود بررسی پاورپوینت زندگینامه و آثار تادائو آندو
دانلود بررسی معمار سانتیاگو کالاتراوا
دانلود بررسی مکتب شیکاگو ( معماران و ساختمان های معروف )
دانلود بررسی 5 معمار 5 Architects پست مدرنیسم
دانلود بررسی آشنایی با معمار معاصر فرانک گهری
دانلود بررسی مهندس سید هادی میرمیران پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد