دانلود , پاورپوینت,بررسی دبیرستان پایدار سبز Animo
دبیرستان رهبری سبز نقطه ای Animo
در این بنا درصد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری و پیاده روی: 98٪ می باشد استفاده از زمین و محیط زیست زمینشناسی تنوع خاصی از شرایط آب و هوایی منطقه مورد مطالعه قرار گرفته است که با توجه به شرایط محیطی با استراتژی های منطقه ای ؛ جهت گیری مناسب، نور طبیعی و تهویه، مواد منطقه ای با فن آوری های جهانی مانند پانل های خورشیدی برای تولید انرژی و مصالح ساختمانی پایدار. پروژه همچنین دارای سیستم نگهداری آب طوفان خود است و 100٪ از آبهای باران سقف را در محل نگهداری می کند و عمدتا برای یک پروژه در منطقه. در حالی که اکثر پروژه های مدرسه ای از این اندازه نیاز به مقدار زیادی از زمین، این پروژه به طور هدفمند جمع و جور و زمین کارآمد است. در نتیجه مدرسه 70 درصد حجم زمین کمتر از مدارس مشابه در منطقه را حفظ می کند، زمین های با ارزش را برای استفاده های اجتماعی دیگر حفظ می کند و اجازه می دهد که ساختار در یک مکان نسبتا کوچک قرار گیرد که در منطقه مورد نیاز برای گزینه های آموزشی برای جوانان مشکل قرار دارد سنگ فرشهای قابل استفاده در اغلب مکانها استفاده می شود. تمام محوطه سازی، کاشت بومی خشکسالی است که نیاز به نگهداری کم و یا بدون نیاز دارد. مدرسه دارای سقف سرد و بدون چمن است که نیاز به آب و یا نگهداری ندارد. بخش عمده ای از کاشت برای جذب حیات وحش کمیاب در منطقه انتخاب شده است. طراحی بیولوژیکی: مهمترین مسئله آب و هوا برای رسیدگی به یک ساختمان در این آب و هوا، زمستان گرم است. تهویه مطبوع به طور کلی مورد نیاز نیست، اما مهم است که گرایش خفیف خورشیدی و سایه زنی داشته باشیم و از تهویه طبیعی استفاده کنیم. برف ها از شمال غربی نسبتا ثابت و قابل پیش بینی هستند. در اکثر روزها، تهویه طبیعی منفعل، خنک کننده کافی برای همه کلاس ها را فراهم می کند. این ساختمان با حیاط های بیرونی با درب های بزرگ درب شیشه ای طراحی شده است تا موجب جریان هوا و حداکثر نور طبیعی و تهویه و حفظ حریم خصوصی شود. تمام اتاق ها در برنامه ریزی شده اند تا عمق اتاق تک حداکثر تهویه و نور روز را داشته باشند. مدرسه از خنک کننده مکانیکی بسیار کمی استفاده می کند. استحکام و گرمازدگی بتن و برخی از دیوارهای بتنی به طور استراتژیک قرار داده شده و به عنوان گرمایش گرما استفاده می شود. با نورپردازی با کارآیی بالا، سنسورهای عکس و اشغال و نور روز، نور مصرف انرژی به حداقل برسد. دودکش های تهویه ی خورشیدی، پنجره های فعال و پنجره های یخ (در حمام ها) نیاز به خنک سازی مکانیکی در بسیاری از فضاها را از بین می برند. بال های بزرگ سقف با پنجره های افقی سوراخ شده فلزی در نمای شرقی، فولادی های عمودی فولادی سایه در غرب و پنل های خورشیدی در طرف مقابل نمای ساختمان و تنظیم تابش و زمستان افزایش حرارت و تابش خیره کننده. پنجره های قابل اجرا به طور استراتژیک قرار داده شده به طوری که به عنوان هوای داغ افزایش می یابد ، آن را از طریق هر اتاق عبور می کند. اتاق ها با ترکیبی از قرار دادن پنجره برای تهویه متقابل خنک می شوند. پنجره های دوجداره پایین و افزایش عایق بندی شده در عایق سلولز که باعث افزایش ارزش حرارتی 50٪ بالاتر از یک ساخت و ساز متعارف است. ساختمان و ساختمان هوایی به طور انحصاری برای آب و هوای معتدل جنوب شرقی کالیفرنیا طراحی شده است. سرازیری های بیرونی بزرگ با صفحه نمایش های فلزی و پانل های خورشیدی به عنوان فیلتر های نور و سایه ها عمل می کنند. مانند بسیاری از ویژگی های این پروژه، تمام عناصر طراحی چند منظوره و غنی با معنی هستند - نقش چندانی برای اثر کاربردی، رسمی و تجربی دارند. یک هدف کلیدی پروژه، 100٪ فضاهای آموزشی داخلی بود. با نزدیک به 25٪ از لایه های قابل استفاده در پوشش ساختمان، 95٪ از کل ساختمان به صورت منظم اشغال شده روز روشن است و می تواند با پنجره های قابل اجرا تهویه. علاوه بر این، پانل های خورشیدی در نمای جنوبی، سایه انداخته و از افزایش مستقیم حرارت خورشیدی محافظت می کنند. این همچنین کنتراست و خیره کننده بین پنجره و دیوار مجاور را کاهش می دهد. یکی از اهداف اصلی تیم، ارتقای کیفیت محیط یادگیری برای هر دانش آموز با عبور از استانداردهای موجود در پروژه های متعارف بود. تمام اتاق ها دارای نوردهی منحصر به فرد، نمایش، کیفیت هوا در داخل و راحتی حرارتی است. کیفیت هوا در داخل با تاکید بر کاهش گازهای خروجی به منظور کم کردن آلودگی از مواد، از کابینت های تایید شده FSC بدون فرمول، رنگ VOC کم، سنگ طبیعی و روشنایی فلورسنت با محتوای کم جیوه استفاده شد. مصرف انرژی نیز با استفاده از یک سیستم نورپردازی کلاس درس یکپارچه با حسگرهای عکس و تابش کم نور کنترل می شود. این جزئیات همراه با کیفیت و شخصیتی که در سراسر ساختمان یافت می شود، این پروژه را از پروژه های مشابه متمایز می کند و نه تنها دانش آموز و معلم فردی، بلکه جامعه را نیز در بر می گیرد. با در نظر گرفتن مقادیری که اجازه می دهد نور در ساعات روز به روز شود: 88٪ آب چرخه 100٪ آب طوفان در محل ضبط شده است. اکثر آب توسط حوضه نگهداری زیرزمینی دستگیر شده است، سپس به یک زیرزمین منتقل می شود