خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی وی ام VM کپنهاگ دانمارک 1

   تعدادبرگ: 20 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 3500 تومان   حجم فایل: 5199 kb  تعدادمشاهده  3


خلوت و استقلال هر واحد مسکونی با وجود 4 آسانسور 20 نفره برای رفت و آمدهای عمودی و هفت مسیر دسترسی افقی که یکی بر بالای دیگری قرار گرفته، و همجوار بودن هر واحد تنها با  4 واحد مسکونی دیگر (در بالا، پایین و طرفین) به خوبی تاُمین  می شود و هیچیک از ساکنان نمی توانند صدای همسایگان دیگر را بشنود و به محیط خصوصی دیگران اشراف داشته باشد. چنین شرایطی میتواند برای انسان عصر جدید، آزادی فردی و امکان برخورداری مشترک از تسهیلات عمومی را فراهم آورد..."
 
فهرست مطالب
    حجم کلی
    بررسی کانسپت طرح
    ترکیب احجام در پروژه
    مسیرهای ارتباطی
    نورپردازی
    نماها
    لوکوربوزیه
    پلان طبقات اول و دوم  
    پلان طبقات سوم و چهارم
    پلان طبقات مختلف
    جوایز
 
بخشی از متن
مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع و در ۱۱ طبقه بنا شده است. این مجتمع فوق‌العاده که ساخت آن به سال ۲۰۰۵ میلادی باز می‌گردد، زیربنایی معادل ۲۵۰۰۰ متر مربع دارد. مجتمع مسکونی VM گپنهاگ دانمارک، دارای ۲۳۰ واحد مسکونی است که از ۷۶ تیپ مختلف بهره می‌برد و آن را به یکی از پیچیده‌ترین طراحی‌های تبدیل می‌کنند که تا کنون در دانمارک اجرا شده است. 
معماری مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک:
شکل منحصر به فرد مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک، نخستین چیزی است که ذهن هر بیننده‌ای را به خود مشغول می‌کند و اسم آن نیز در رده بعدی قرار دارد. در حالیکه این مسائل از طراحی کلی این ساخمان نشات می‌گیرند؛ چراکه مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک در دو قسمت و به شکل حرف V و M ساخته شده است که یکی از دلایل اصلی آن، برخورداری از نورگیری مناسب و در عین حال بدون اشراف بر سایر واحدها عنوان می‌شود. با این حال مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک، ایده اصلی خود را از اصول معماری لوکوربوزیه مبنی بر انبوه‌سازی و نیز یکی از آثار شاخص این معمار یعنی “مجتمع مسکونی یونیت دی هبیتیشن” وامدار است.
سیرکولاسیون مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک
یکی دیگر از نکات قابل توجه در طراحی مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک، سیرکولاسیون‌های ارتباطی این مجموع می‌باشد که به صورت، راه‌روهایی مرکزی و منتهی به ۷ راه‌پله مرکزی هر ساختمان است. راه‌پله‌هایی که در کنار ۴ آسانسور پرسرعت ۲۰ نفره، تنها راه‌های ارتباطی طبقات مختلف این ساختمان به شمار می‌روند. از این‌رو، کریدورهای آن به گونه‌ای هستند که در بسیاری از ساعات روز، از نوری طبیعی بهره می‌برند.
جایزه فروم اید اورد سال ۲۰۰۶ (Forum Aid Award):
همه ویژگی‌های منحصر به فرد مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک دست به دست هم دادند و توانستند جایزه معتبر فروم اید اورد (Forum Aid Award) را در سال ۲۰۰۶ میلادی برای این طراحی به ارمغان آورند. این جایزه که موسس آن، مجله طراحی و دیزاین “فروم اید” سوئد است، سالانه به بهترین طراحی‌ اجرا شده در کشورهای حوزه اسکاندیناوی یعنی دانمارک، سوئد، نروژ، ایسلند، فنلاند و جزایر فارو اهدا می‌شود.
همانطورکه پیش‌تر نیز بدان اشاره شد، مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک، ایده اصلی خود را از اصول معماری لوکوربوزیه مبنی بر انبوه‌سازی و نیز اثر شاخص وی در مارسی فرانسه، مجتمع مسکونی یونیت دی هبیتیشن، وامدار است. از این‌رو می‌توان انتظار داشت که بسیاری از ویژ‌گی‌های شاخص این مجتمع‌، در طراحی آن نیز نمود پیدا کرده باشد. ویژگی‌هایی نظیر وجود بالکن‌های بزرگ و اختصاصی در جهت رفع مشکل نبود حیاط خصوصی، راهروهایی یکپارچه در محور طولی و نیز طراحی به سبک بروتالیسم من جمله اهم این موارد هستند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , تحلیل مجتمع مسکونی , وی ام VM کپنهاگ دانمارک 1 ,بروتالیسم, ساختمان VM کپنهاگ, سبک بروتالیسم, مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک, مجتمع مسکونی یونیت دی هبیتیشن, نمونه موردی مجتمع مسکونی, یونیت دی هبیتات , حجم کلی , بررسی کانسپت طرح , ترکیب احجام در پروژه , مسیرهای ارتباطی , نور,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی تانگو سوئد
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی چیتگر و دو نمونه موردی مجتمع مسکونی ایرانی
پاورپوینت بررسی سه نمونه موردی معماری مجتمع مسکونی خارجی
پاورپوینت بررسی نه نمونه موردی مجتمع مسکونی موفق در سطح بین المللی
پاورپوینت بررسی معماری پنج نمونه موردی مجتمع مسکونی مدرن خارجی
دانلود بررسی پاورپوینت سیمای شهری
دانلود بررسی پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی
دانلود بررسی پاورپوینت ویلایی مدرن در شهر ایالت کالیفرنیا
دانلود بررسی پاورپوینت ویلای رفجیو مونتاریا
دانلود بررسی پاورپوینت تجزیه تحلیل خانه قایق بادبانی
دانلود بررسی پاورپوینت ویلای Hamptons
دانلود بررسی پاورپوینت تجزیه تحلیل خانه فیشر
دانلود بررسی پاورپوینت ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ ﺁﺟﺮ ﭘﻮﺵ
دانلود بررسی پاورپوینت تجزیه تحلیل مجتمع مسکونی نمک‌آبرود
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی
دانلود بررسی پاورپوینت آنالیز و تحلیل ویلا GG House / sommet
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل خانه ی کوهستانی “Z" در قلب کوه های ایتالیا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ویلای رز شهرک غرب
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی شاباک تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل آپارتمان مسکونی رو به طلوع

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد