خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت بررسی خانه مدرن Jungle در جنگل‌های برزیل

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 5500 تومان     تعدادمشاهده  12


دانلود پاورپوینت بررسی خانه مدرن  Jungle در جنگل‌های برزیل
 
بخشی از مطلب
انعطاف پذیری در طراحی معماری تنوعی را ارائه می دهد که شامل امکان تنظیم و سازگاری واحد مسکونی در طول زمان است و در نهایت موجب می شود ساختمان، گونه های جدیدی از خود را به نمایش گذارد. معماران به منظور تأمین انعطاف پذیری باید نیازهای احتمالی کاربران را در فرآیند طراحی در نظر بگیرند و به عبارت دیگر در طراحی به تفکر بلند مدت نیاز است.
 
خانه Jungle بین کوهستان و اقیانوس قرار گرفته و آمده است تا زیبایی سحرانگیز جنگل‌های برزیلی را تجربه کند. این خانه محصول طراحی استودیو MK12 است که طراحی و ساخت آن را در سال ۲۰۱۵ به اتمام رسانید. در اوایل دهه ۸۰، Marcio Kogan، استودیو MK12 را تأسیس کرد. حالا این استودیو شامل ۲۸ معمار بااستعداد است که می‌خواهند با تکیه بر قدرت خلاقیت خود، دنیا را تغییر دهند.همه پروژه‌های این تیم با نوعی سادگی رسمی تعریف می‌شوند و از این منظر، خانه Jungle هم استثنا نیست؛ اگرچه سادگی، دقیقاً همان واژه‌ای نیست که ما برای توصیف این خانه به کار می‌بریم.
این خانه ۸۰۵ مترمربعی در منطقه Guaruja برزیل قرار دارد. طرح داخلی این خانه سه‌طبقه، غیرعادی و برخلاف رویکردهای سنتی است. در واقع، طبقه همکف، جایی است که یک تراس چوبی بزرگ در کنار اتاق بازی کودکان و فضاهای کاربردی دیده می‌شود و طبقات بالاتر از تراس محافظت می‌کنند.طبقه میانی از شش اتاق‌خواب تشکیل شده است که پنج مورد از آن‌ها، تراس و ننو خصوصی دارند. فضاهای عمومی در طبقه آخر قرار گرفته‌اند. در یک سمت طبقه آخر، یک وان آب گرم و سونا طراحی شده است که از طریق یک تراس پوشیده شده با گیاه محافظت می‌شوند. در طرف مقابل، یک شومینه و استخر دیده می‌شود و فضای میانی هم به اتاق نشیمن و آشپزخانه اختصاص یافته است.
این سازمان‌دهی غیرعادی ناشی از لوکیشن بنا است. خانه با جنگل‌های سرسبز احاطه شده است. برای اینکه نواحی عمومی مشرف به اقیانوس و مناظر پیرامون بودند؛ لازم بود که در بالاترین طبقه قرار بگیرند.برگ درخت‌های بلند و گیاهان سرسبز اطراف خانه، نور خورشید را فیلتر می‌کند؛ به همین دلیل، اتاق‌خواب‌ها در طبقه میانی جای گرفتند تا جوی عاشقانه و خصوصی داشته باشند؛ بدون اینکه کاملاً از مناظر پیرامون محروم شوند.ساختمان‌سازی در این سایت چالش‌برانگیز بود؛ بخصوص که تیم طراحی می‌خواست فرمی شیب‌دار بسازد و کمترین صدمه ممکن را به جنگل بزند. تیم معماری و صاحب‌خانه به این نتیجه رسیدند که بهترین راه ممکن، این است که خانه باید با محیط پیرامون یکپارچه شود؛ بنابراین طرح می‌بایست ساده باشد و حتی از کناره‌ها هم کمی زمخت شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت , بررسی خانه مدرن Jungle , در جنگل‌های برزیل ,پاورپوینت خانه مدرن Jungle ,معماری خانه مدرن Jungle ,خانه مدرن Jungle خارجی ,طرح خانه مدرن Jungle ,تحلیل خانه مدرن Jungle ,نمونه خانه مدرن Jungle ,نمونه موردی خانه مدرن Jungle ,نمونه مشابه خانه مدرن Jungle ,نقشه خانه مدرن Jungl,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,پاورپوینت مجتمع مسکونی گلدشتاین ساد,pptx
دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل، مجتمع مسکونی آرک ویستا، ترکیه
دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل مجتمع مسکونی نیاوران
دانلود پاورپوینت بررسی خانه گروپیوس در لینکلن، ماساچوست اثر والتر گروپیوس
دانلود پاورپوینت بررسی خانه ­ی والستروم، جان لاوتنر لس ­آنجلس، کالیفرنیا
دانلود پاورپوینت بررسی خانه ی سرد در مجارستان
دانلود پاورپوینت بررسی خانه مدرن H2 BOX در تایلند
دانلود پاورپوینت بررسی اصول و ضوابط طراحی نمای ساختمان ها
دانلود پاورپوینت بررسی خانه در کامیوزاکی از دفتر طراحی کوما
دانلود پاورپوینت بررسی خانه ى ويلايى كافمن اثر ريچارد نيوترا
دانلود پاورپوینت بررسی معماری و طراحی اقامتگاه Lima Duva
دانلود پاورپوینت بررسی طراحی مجتمع مسكوني
دانلود پاورپوینت بررسی نمونه های موردی مجموعه مسکونی پایدار
دانلود پاورپوینت بررسی ملاحظات تاسیساتی در طراحی یک مجموعه مسکونی
دانلود استاندارد اتاق خواب,پاورپوینت
دانلود ضوابط و مقررات ساختمان و فضای سبز,پاورپوینت
دانلود بررسی مجتمع مسکونی آوا آهنگ (نمونه مشابه مسکونی),پاورپوینت
دانلود پاورپوینت بررسی ساختمان دانیال (نمونه مشابه مسکونی),پاورپوینت
دانلود بررسی ساختمان مسکونی نخجوان (نمونه مشابه مسکونی),پاورپوینت
دانلود بررسی مجتمع مسکونی مکزیک (نمونه مشابه مسکونی),پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد