خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی تبدیل مخزن ذخیره گاز به برج مسکونی در منطقه تاریخی استکهلم

   تعدادبرگ: 28 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی تبدیل مخزن ذخیره گاز به برج مسکونی در منطقه تاریخی استکهلم
طرح هرزوگ و دِمورن Herzog & de Moron 
 
بخشی از مطلب
این شرکت در سال ۱۹۷۸ به وسیله ژاک هرتسوگ (Jacques Herzog) و پییر دو مورون (Pierre de Meuron) در بازل تأسیس شد و تا به حال برنده جوایز متعدد معماری شده است و طراحی‌های منحصر به فردی انجام داده است. در سال ۲۰۰۶، مجله نیویورک تایمز این شرکت را تحسین‌شده‌ترین شرکت معماری دنیا دانست. یکی از شاخص ترین بناهای طراحی شده توسط شرکت «هرتسوگ و دو مورون»، ورزشگاه ملی پکن می باشد که به ورزشگاه آشیانه پرنده هم موسوم است. هرزوگ و دمورن به همراه معماران منظر پیِت اودولف (Piet Oudolf) و لولا (LOLA)، طرح ایجاد منطقه مسکونی جدیدی را در محله Hjorthagen استکهلم ارائه داده‌اند که کاربری یک مجموعه مخازن نگهداری گاز را تغییر خواهد داد. این پروژه اولین پروژه HdM هرزوگ و دمورن خواهد بود که در سوئد ساخته خواهد شد.
این منطقه سابقاً صنعتی که در اولین پارک ملی شهری جهان، اکوپارکن(Ekoparken) قرار گرفته است، با وجود فاصله کوتاهی که تا ایسگاه مترو راپستن (Ropsten) دارد، حسی از فاصله و جداافتادگی از شهر را باخود به همراه دارد. این سایت محل قرارگیری تعدادی از ساختمانهای صنعتی قرن نوزدهمی است که توسط معمار فردیناند بوبرگ (Ferdinand Boberg) طراحی شده‌اند، و دو برج آجری نگهداری گاز را نیز شامل می‌شود که پابرجا خواهند ماند. طرح جامع معماری اصلی دربرگیرنده دو مخزن فولادی قرن بیستمی دیگر نیز می‌باشد که در تپه مجاور قرار دارند.
با توجه به ارزش فرهنگی بیشتر، ساختار مخزن‌ قدیمی‌تر و کوتاهتر، با ساخت یک تالار نمایش در داخلش، تا حد زیادی حفظ خواهد شد. از سوی دیگر، مخزن گاز بلندتر ۱۰۰ متری، به یک برج مسکونی چند کاربری ۹۰ متری تبدیل خواهد شد که شامل ۴۵ طبقه آپارتمان به همراه یک گالری هنری در طبقه همکف آن خواهد بود. نقاط دیگر پیرامونی در این طرح توسعه شامل یک کافه، بار، نانوایی، اغذیه فروشی، مرکز خرید و مرکز مراقبت روزانه می‌باشد.
طراحی این برج برپایه همان فرم استوانه‌ای مخزن  شکل گرفته است و به گونه‌ای تغییر داده شده تا برای همه فضاهای داخلی دسترسی به نور طبیعی و هوای آزاد را فراهم آورد. آپارتمان‌ها در متراژهای گوناگون، همگی به شکل V طراحی شده‌اند و با جداسازی اتاق‌خوابها و دیگر قسمتها در دو بال آن، مطلوبترین حالت حفظ حریم شخصی و بهره‌مندی از نور خورشید را ایجاد می‌کنند.
هرزوگ و دِمورون (HdM) این طرح معماری را اینگونه توصیف می‌کنند: ” نمای تا خورده و دارای شکستگی‌هایی که سطوح متعدد آن هر یک اندکی نسبت به دیگری زاویه گرفته است، بازتابی پر زرق و برق از برج اصلی مخزن گاز ایجاد می‌کند.
محوطه پیرامون نیز توسط Piet Oudolf & LOLA بگونه‌ای تغییر خواهد کرد تا با ایجاد سطوح سرسبز و مسیرهای عبوری که از موقعیت استثنایی این مکان در طبیعت بهره می‌برند، بتواند آن را برای فعالیت‌ها و کاربری‌های مردم و ساکنین مناسب‌سازی کند.”
این معماران منظر اینگونه توضیح می‌دهند: ” این طراحی منظر با این هدف انجام شد تا به این مخازن گاز علاوه بر یک میدان طبیعی معمول، یک عضو جدید نیز اضافه کند، و آن یک باغ سرسبز زیبا است که پیرامون آن یک نشیمنگاه ۸۸ متری آفتابگیر کشیده شده است. این مجموعه به اضافه یک میدان میان دو ساختمان و یک راهروی مارپیچ که آنهارا به طبیعت پیرامونی متصل می‌کند، هسته اصلی طراحی را شکل می‌دهد.”
این طرح توسعه بخشی از طرح جامع بزرگتر Norra Djurgårdsstaden است که یک مجموعه از ساختمانهای مسکونی، خرده‌فروشی و تجاری را شکل می‌دهد و برای سکنی دادن بیش از ده هزار نفر طراحی شده است.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی تبدیل مخزن , ذخیره گاز ,به برج مسکونی ,در منطقه تاریخی استکهلم ,طرح هرزوگ و دِمورن , Herzog & de Moron ,هرزوگ و دمورن ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری برج مسکونی Living Levels ، اثر تیم طراحی Sergei Tchoban ،آلمان
دانلود بررسی پاورپوینت سیمای شهری
دانلود بررسی پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی
دانلود بررسی پاورپوینت ویلایی مدرن در شهر ایالت کالیفرنیا
دانلود بررسی پاورپوینت ویلای رفجیو مونتاریا
دانلود بررسی پاورپوینت تجزیه تحلیل خانه قایق بادبانی
دانلود بررسی پاورپوینت ویلای Hamptons
دانلود بررسی پاورپوینت تجزیه تحلیل خانه فیشر
دانلود بررسی پاورپوینت ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ ﺁﺟﺮ ﭘﻮﺵ
دانلود بررسی پاورپوینت تجزیه تحلیل مجتمع مسکونی نمک‌آبرود
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه مجتمع مسکونی ایرانی و خارجی
دانلود بررسی پاورپوینت آنالیز و تحلیل ویلا GG House / sommet
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل خانه ی کوهستانی “Z" در قلب کوه های ایتالیا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ویلای رز شهرک غرب
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی شاباک تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل آپارتمان مسکونی رو به طلوع
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل آپارتمان همسایه پارک ماکو
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل گرافیکی ویلا House Behind The Roof Superhelix Pracownia Projektow
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی و معماری ویلای ناتل
پاورپوینت تحلیل طراحی ویلاهای سهی و سهی ، نمونه موفق ایرانی از معمار ایرانی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد