خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری خانه هربرت جاکوبز از معمار امریکایی رایت

   تعدادبرگ: 32 اسلاید بهمراه پلانها و تصاویر .   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 1917 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری خانه هربرت جاکوبز از معمار امریکایی رایت

رایت در معماری از قراردادهای زمانه فراتر رفت و بیش از هر چیز بر سادگی و احساس راحتی تأکید ‌کرد. او به تنوع در بنا اعتقاد داشت و گفته بود: «به تعداد انسان‌های دنیا سبک خانه‌سازی وجود دارد.»

فهرست مطالب
معرفی خانه 
موقعیت خانه 
معمار خانه جاکوبز
کانسپت خانه 
توضیحات تکمیلی
فضاها
باغ
دسترسی
بزرگترین Ala
سطح پایین Ala
متریال
پلان خانه هربرت جاکوبز ۱
گالری تصاویر
منابع
 
بخشی از متن
 از سال 1932 روش کار رایت تغییر نمود. پس از فروپاشی بازار سهام در سال 1929 و رونق اقتصادی بعدی، بازنگری طرح های احتمالی و اولویت دار گشت.

Broadacres پیشنهادی (1931-5) و خانه ها، نگرانی های ماستونی رایت برای برنامه ریزی غیرمتمرکز و مسکن برای کم هزینه است که به خانواده معمولی ایالات متحده، خانواده یونانیان اختصاص یافته است. دو دیدگاه که ریجدا اندولسیا را برنامه ریزی کننده تقریبا مشابهی از دولت روزولت می داند.
 

رایت این خانه را به خانواده ژاکوبز در خانه طبیعی توصیف می کند: "این خانه برای یک روزنامه نگار جوان، همسرش و جوان ترین دختر در حال حاضر ساخته شده است. هزینه: پنج هزار و پانصد دلار، از جمله هزینه های معمار، یعنی پنجاه و پنجاه دلار. به نظر می رسد که اوون در سرزمین خود، با احساس جدیدی از فضا، نور و آزادی، به عشق انسان ها به انجام رسید
موقعیت بنا
این بنا طراحی شده و ساخته شده بین 1937-1936، خانه اول هربرت و کاترین جیکوبز در 441 خیابان Toepfer خیابان Westmorland، مرزی غربی مدیسون، ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا واقع شده است.
مفهوم
این وحدت ساختار، محوطه، محل، شکل و تزئینات در یک سیستم ساختمان منحصر به فرد، بیان شده به عنوان یک مدل مونتاژ، مسکن اصلی راایت را برای ساختن توزیع در شبکه Broadacres مناسب می سازد. اولین خانه Jacobs Herbet است که با مفاهیم خالص معمار بیشتر آشنا می شود.


 
پنج نگرش اولویتی که همراه با طراحی و علامت گذاری به عنوان علامت تجاری usoniana سری اول است که تا سال 1945 ادامه خواهد یافت.
 
• اول، ویژگی جستجو از تداوم فضایی کل کار راایت با حذف موانع غیر ضروری در استفاده از یک نوع باز شدن کف تا سقف و گسترش تراسهای پیاده رو در داخل محوطه ای که سرازیری از عرشه عرشه است تشدید می شود.
 
• دوم، ویژگی افقی، یکی دیگر از ویژگی های خانه های پریری، می گوید که خانه ها در یک طبقه که در پایه ناپدید می شوند، گرما به طبقه ی شعاعی متصل می شود، عرشه تخت و دیوار های چوبی تخته، شامل سه لایه ی پیچیده به یک دیگر، یک ریتم قاطع افقی را تعریف کنید.
 

• مسئله سوم دقیقا معنای جدید دیوار است که بسیار نزدیک به آنچه در کار میس دیده می شود، که به عنوان یک دیواره خشک دیوار پوشیدنی بسته یا به عنوان یک سری از پنجره هایی که یک مدولاسیون واحد را ارائه می دهند، ارائه می شود.
 
• تم چهارم جستجوی یک عملکرد ارتباط صمیمی از استفاده از مواد طبیعی، ادغام مبلمان به دیوار، برخی از تغییرات ظریف altimetrical اجازه می دهد تا برای پذیرش نور روز و یا ادغام بین دیوار اصلی و دودکش.
 
• در نهایت، استفاده از تعدیل شدید مقیاس تعدیل شده.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی و تحلیل معماری ,خانه هربرت جاکوبز ,معمار امریکایی رایت ,معرفی خانه ,موقعیت خانه ,معمار خانه جاکوبز ,کانسپت خانه ,توضیحات تکمیلی ,فضاها ,باغ ,دسترسی ,بزرگترین Ala ,سطح پایین Ala ,متریال ,پلان خانه هربرت جاکوبز ۱ ,گالری تصاویر ,منابع , ,بخشی از متن , از سال 1932 روش کار رایت تغی,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه نام در ویتنام ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه نورکوس در اسپانیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی اقامتگاه مانور آجری در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مزرعه نورث سلم در ایالات متحده ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه بولدر در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه اومونگ در تایلند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه pb در آرژانتین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه بومرنگ در برزیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه موبایل MO.CA در اسپانیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی اقامتگاه چز لئون در کانادا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی اقامتگاه اسلیت در کانادا ,pptx
بررسی کانسپت طراحی ویلا کودکانه با سبک کلاسیک معاصر
بررسی کانسپت طراحی ویلا با سبک باروک معاصر
بررسی خانه های کوچک به عنوان یک نوع مسکن متحرک و ویژگی های ساختاری آنها
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی میدان ماتسوموتو سانومارو در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه درختی در کاستاریکا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای در کنار خانه در آرژانتین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه D در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی ویلای مجمع الجزایر در اسپانیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کلبه بوچینا در جمهوری چک ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد