خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری خانه دیاگون اثر هرمان هرتزبرگر

   تعدادبرگ: 31 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  2


مجتمع مسکونی "De Drie Hoven" برای افراد دارای جسمی یا ذهنی در نظر گرفته شده است که اکثر آنها به سن پیشرفت رسیده است. همه چیز ممکن است برای جلوگیری از فضای بیمارستان انجام شود، که تاکید بر درمان، به ویژه در خانه پرستاری، تمایل دارد تا با آن روبرو شود.ایده هرمان برای این خانه، ساخت بدنه ناقصی بود که ۸ نمونه از آن در خانه دلفت ساخته شده بود. این طرح تا حدودی فضای نامحدودی را در اختیار کاربران قرار می‌داد، به طوری که خود اشخاص، می‌توانستند تصمیم بگیرند که چگونه فضای موجود را تقسیم بندی کرده و در آن زندگی کنند، کدام بخش را پذیرایی و کدام را به اتاق خواب اختصاص دهند. در چنین فضایی اگر ترکیب خانواده تغییر کند، نحوه تقسیم بندی فضای خانه را نیز می‌توان تغییر داد و آن را گسترده تر کرد. در این معماری، آنچه که طراحی شده باید به عنوان یک چارچوب ناقص مشاهده شود. اسکلت سازه یک محصول نیمه تمام است که هرکسی می‌تواند با توجه به نیازهایش آن را تکمیل کند.
هدف اصلی ایجاد محیطی بود که در آن هر فرد با توجه به محدودیت هایش بیشترین گزینه های رفتاری را داشته باشد: اساس الگوی اجتماعی متنوعی در دنیای مجزای یک شهر کوچکی که مجبور به انزوا بیشتر از مطلوب . واحد های زندگی در قسمت های مختلف مجتمع در امتداد پاساژ هایی قرار دارند که ممکن است به عنوان خیابان ها مورد توجه قرار گیرد. آنها همچنین درهای مقابل خود، حیاط، و در صورت امکان، پنجره هایی با منظره ی خیابان ها دارند.
سالن بزرگ، به نام "روستای سبز" مرکز کل مجموعه، نوعی اتاق نشیمن عمومی است که برای استفاده های مختلف مناسب می باشد. در حالی که چنین رویدادهای بزرگی مانند مد نشان می دهد، نمایشنامه ها، کنسرت ها، خدمات مذهبی و احزاب در اینجا برگزار می شود، همچنین برای کسانی که مایل به فعالیت در زمینه نوشیدن قهوه و بازی کردن کارت ها و بیلیارد با هم هستند، فراهم می شود.خانه در اصل شامل دو هسته ثابت با چند طبقه نیمه مستقل است که می‌تواند انواع توابع: محل زندگی، محل خواب، محل مطالعه، بازی، محل استراحت، غذاخوری و غیره را فراهم آورد. در هر واحد  یعنی در هر طبقه، قسمتی را می‌توان برای داشتن یک اتاق تفکیک کرد و منطقه باقی مانده یک بالکن داخلی را شکل می‌دهد که تا سالن نشیمن ادامه خواهد داشت. این بالکن‌ها که می‌توانند مطابق با سلیقه اعضای خانواده طراحی شوند، با هم مساحتی را تحت عنوان سالن نشیمن برای ساکنین فراهم می‌کنند.
 
فهرست مطالب
 
بیوگرافی معمار پروژه 
خانه دیاگون 
نقشه هوایی
تاریخچه خانه دیاگون 
بستر طرح 
ارتباطات عمودی 
فرم بنا 
ایده اصلی طرح 
مسیر ارتباطی 
پلان‌ها 
فضاها 
تفکیک فضاها 
مصالح


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری , خانه دیاگون ,هرمان هرتزبرگر ,بیوگرافی معمار پروژه ,خانه دیاگون ,نقشه هوایی ,تاریخچه خانه دیاگون ,بستر طرح ,ارتباطات عمودی ,فرم بنا ,ایده اصلی طرح ,مسیر ارتباطی ,پلان‌ها ,فضاها ,تفکیک فضاها ,مصالح ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان مسکونی باغ مشهد استودیو براکت
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه هنسلمن اثر مایکل گریوز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجموعه مسکونی دیاگون هرمان هرتزبرگر
پاورپوینت بررسی معماری خانه های فرالیا خانه های Faralya،
پاورپوینت بررسی ابعاد واستانداردها در معماری مجتمع های مسکونی
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری مجتمع مسکونی باغ مشهد استودیو براکت
پاورپوینت بررسی آنالیز و نقد بنای مسکونی
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان مسکونی ویلا،رتبه اول جایزه معماری 94
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی باغ زعفرانیه
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی آپارتمان SENS نیکاراگوئه در آرژانتین،pptx
پاورپوینت بررسی معماری خانه دولت آبادی اثر هوشنگ سیحون
پاورپوینت بررسی عرصه های فضاها درمعماری مسکونی
پاورپوینت بررسی معماری خانه Na Xemena ایبیزا ، اسپانیا
پاورپوینت بررسی معماری خانه مدرن مادربزرگ Cloister اثر ونکوور کانادا
پاورپوینت 50 تصویر پلان سه بعدی آپارتمان های سه خوابه ، پکیج 50 تصویر تری دی پلان آپارتمان
پاورپوینت بررسی معماری پنج خانه جدید حیاط اسپنسر در لندن ، انگلستان
پاورپوینت بررسی انواع گونه های معماری مسکونی
پاورپوینت بررسی معماری ویلای امیر اثر علیرضا تغابنی
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری خانه شریفی ها
پاورپوینت بررسی معماری خانه مسکونی در Lauro de Freitas

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد