خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری ویلای فیشر اثر معمار لویی I. کان

   تعدادبرگ: 41 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 20000 تومان   حجم فایل: 17954 kb  تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی معماری ویلای فیشر اثر معمار لویی I. کان

ویلای فیشر
معمار:
لویی I. کان
سال:
1960-1967
محل:
هاتبورو ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده


لویی I. کان گفت: "من همیشه با تحلیل سایت شروع به طراحی می کنم". بررسی سریع آثار و مشهورترین ساختمانهای وی برای تأیید این مشاهدات کافی است: از حمام های مرکز جامعه یهودیان در ترنتون ، تا مجلس ملی بنگلادش. گاهی اوقات ، کل ساختمان به شکل مربع است (کتابخانه آکادمی فیلیپس اکستر ، اکستر ، نیوهمپشایر) ، اما بیشتر اوقات این پروژه به صورت یک خوشه مربع (برج های ساختمان تحقیقات پزشکی ریچاردز در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا) تصور می شود.
محل ویلای فیشر
در حومه هاتبورو ، ایالت پنسیلوانیا ، ایالات متحده واقع شده است.
مفهوم

ویلای فیشر ساده ترین ایده کان است: دو مکعب ، یکی برای اتاق نشیمن و دیگری اتاق خواب ها ، که با زاویه ای به هم متصل می شوند ، گویی به طور اتفاقی مانند تاس هایی که روی میز انداخته شده است. در واقعیت ، آنها مکعب های کاملی نیستند ، و "مکعب" اتاق نشیمن حتی در طبقه هم مربع نیست ، اما به اندازه کافی نزدیک هستند که به عنوان مکعب تصور شوند.
همانطور که در خانه Esherick وجود دارد ، تهویه توسط پنجره هایی با کرکره های چوبی که عمیقاً با توجه به صفحه نمای نما تنظیم شده اند ، تسهیل می شود ، تا کرکره ها هنگام باز کردن بیرون نریزند.
پنجره ها
وجهی پیچیده از نمای بنا هستند ، قرار گرفتن پنجره ها  در نما خاص است که دارای سطوح شیشه ای گسترده ای هستند که با دیافراگم های عمیق و حاوی پنجره های کوچکتر مخلوط شده اند. این امر هندسه انتزاعی را امکان پذیر می کند ، که در داخل خانه با عناصری همچون بانک پنجره هایی از ترکیب پیچیده در اتاق نشیمن نیز دیده می شود.
برای کان ، فضا و نور ارزشمند است و جهت گیری ، یک هنر دقیق بودند. اتاق نشیمن از طریق یک پنجره گوشه ای دقیق که دارای یک مبلمان ساخته شده از جنب و جوش است ، رو به شمال و به سمت رودخانه قرار دارد.

برخی از پنجره های کوچکتر که در نمای شمالی و شرقی و جنوب شرقی واقع شده اند ، نور را متعادل می کنند و به نرم شدن تابش نور کمک می کنند و امکان ورود گاه به گاه پرتوهای خورشید را فراهم می کنند.
فضاها
خارجی

نمای بیرونی کاملاً خارق العاده است: دو حجم مکعب ، یکی در زاویه 45 درجه با دیگری قرار دارد ، و یک اتصال متصل بین این دو وجود دارد که منجر به پیکربندی پویا می شود.

فیشر با روشی مشابه به گالری هنر دانشگاه ییل ، ​​فیشر با استفاده از یک خط مرجع باریک افقی در چوب روی نمایها برای مشخص کردن طبقه دوم فضا.
و....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری , ویلای فیشر اثر معمار لویی I. کان ,پاورپوینت بررسی ,خانه فیشر ,معمار: ,لویی I. کان ,سال: ,1960-1967 ,محل: ,هاتبورو ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده ,لوئیز کان ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی خانه و استودیوی فرانک لوید رایت در اوک پارک، ایلینوی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه های Walters Way و Segal Close لندن اثر والتر سگال
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه ابشار کافمن اثر لوید رایت Fallingwater
پاورپوینت بررسی معماری برج مسکونی استکهلم
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع مسکونی مقرون به صرفه در لبه شهر اثر معماری زوکا زولا
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی TorreMalillaدر والنسیا، اسپانیا
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی Nac Arquitectos
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع مسکونی Saler Homes در والنسیا، اسپانیا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه سی در اسپانیا اثر دفتر معماری مارتین لجاراگا
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی اریزونت ORIZZONT در آویرو، پرتغال
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجموعه مسکونی کریسکو در پرتغال
پاورپوینت بررسی معماری خانه تمشک کرسینگس در آلمان
پاورپوینت بررسی نمونه های موردی خارجی مسکن اجتماعی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع‎ مسکونی ونک پارک اثر عبدالعزیز فرمانفرمائیان
پاورپوینت بررسی معماری خانه تعطیلات پاسیو هاوس در جزیره یونانی کارپاتوس
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع مسکونی Shree Town هند
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری ویلا ساووی لوکوربوزیه
پاورپوینت بررسی معماری ويلاي كافمن اثر ريچارد نيوترا
پاورپوینت بررسی راهکارهای نوین تامین مسکن اقشار کم درآمد در شهر های امروز
پاورپوینت بررسی طرح معماری خانه الماس اثر جان هیدوک A (1963-1967)

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد