خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری خانه رنگارنگ esque باراگان توسط Moneo Brock

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 20000 تومان     تعدادمشاهده  6


پاورپوینت بررسی معماری خانه رنگارنگ esque باراگان توسط Moneo Brock

دیوارهای صورتی ، بنفش و زرد محل زندگی Casa TEC 205 در مونتری را تقسیم کرده اند ، که استودیوی معماری Moneo Brock به عنوان "ادای احترامی" به کار معمار افسانه ای کشور لوئیس باراگان طراحی کرده است.
در نظر گرفته شده است که رنگهای پررنگ یادآور طراحی های معماران مکزیکی باراگان - که کار ساخته شده آنها عمدتا شامل خانه های شخصی و باغهایی با رنگ روشن است - و ریکاردو لگورتا ، که بعداً زیبایی مشابهی به خود گرفت.
مونئو بروک در بیانیه ای گفت: "ما همیشه استفاده از رنگ را در مکزیک تحسین کرده ایم ، از معماری بومی آن گرفته تا استادان لوئیس باراگان و ریکاردو لگورتا".
"ما به این دیوارها از رنگهای قوی استفاده نکرده ایم ، فقط به این دلیل که ما در کار خود اغلب از رنگ استفاده می کنیم ، بلکه به روشنی به عنوان شناخت و احترام به این میراث بزرگ است."
مونئو بروک - که در مادرید و نیویورک دفاتر دارد - خانه 673 متر مربعی را برای م Instituteسسه فناوری و آموزش عالی مونتری تکمیل کرد. اقامت در محل اقامت به عنوان بهترین جایزه در قرعه کشی برای جمع آوری پول برای مدرسه ارائه می شود.
Casa TEC 205 سه طبقه به گونه ای تنظیم شده است که در یک شیب تکان می خورد ، جیب های بیرون در فضای داخلی قرار گرفته اند.
مونئو بروک گفت که این رنگدانه که در داخل نیز ادامه دارد ، به ایجاد ارتباط بصری بین این مناطق بیرونی و فضاهای داخلی کمک می کند.
این استودیو گفت: "برای جمع آوری این فضاهای بیرونی در پروژه ، یک سری هواپیماهای بزرگ دیواری که در پروژه مرکز خانه به فضای خارج اطراف تقاطع می شوند ، به طور مداوم بین فضای داخلی و خارجی خانه حرکت می کنند."
"این مجموعه سازه اجازه می دهد تا دیوارها به عنوان عناصر پلاستیکی مستقل خوانده شوند ، به طور م theثر تمایز بین داخل و خارج را محو می کند."
تقاطع در جهات مختلف ، و از نظر طول و طول متفاوت ، دیوارها در اطراف تعدادی از درختان بزرگ ساخته شده اند که مونئو بروک می خواست آنها را در حین ساخت حفظ کند.
برجسته ترین این درختان از سوراخ ورودی خانه بلند می شوند تا از پشت بام سوراخ شوند. در اینجا ، آن قطب اصلی پشت بام را تشکیل می دهد ، جایی که صندلی ها و میزها کنار استخر گذاشته شده اند ، و منظره ای از اطراف کوه ها به عنوان یک پس زمینه است.و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی معماری خانه رنگارنگ esque باراگان توسط Moneo Brock ,دیوارهای صورتی ، بنفش و زرد محل زندگی Casa TEC 205 در مونتری را تقسیم کرده اند ، که استودیوی معماری Moneo Brock به عنوان "ادای احترامی" به کار معمار افسانه ای کشور لوئیس باراگان طراحی کرده است. ,در نظر گرفته شده است که رنگهای پررنگ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد