خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی نمونه موردی های مجتمعهای مسکونی داخلی و خارجی

   تعدادبرگ: 178 اسلاید بسیار جامع .   قیمت: 9500 تومان   حجم فایل: 7830 kb  تعدادمشاهده  7


پاورپوینت بررسی نمونه موردی های مجتمعهای مسکونی داخلی و خارجی
فهرست مطالب
مجتمع مسکونی نکسوس
مجتمع لیندن استراسه
مجتمع مسکونی چپل
مجتمع مسکونی مائورر
مجتمع مسکونی پوتسدامر پلاتز
مجتمع مسکونی آلبیون
مجتمع مسکونی نمک ابرود
مجتمع مسکونی دانی بروک
منابع

قسمتی از مطلب
رم کولهاس معمار و شهرساز پرآوازه ایست که سهم مهمی در پیشبرد سبک های معماری در چهار دهه اخیر دارد. وی در سال ۱۹۴۴ در روتردام هلند به دنیا آمد. در سال ۱۹۷۲ از مدرسه معماری A-A در لندن فارغ التحصیل شد و در همین سال برای تکمیل تحصیلات معماری نزد ( اسوالد ماتیاس اونگرز) در دانشگاه کرنل به آمریکا سفر کرد. اودفتر معماری کلانشهر OMA را در سال ۱۹۷۵ در لندن و در سال ۱۹۹۹ نیز دفتر معماری AMO را جهت تحقیق پیرامون معماری و جامعه تاسیس کرد.
 
هربلوک از این مجموعه مرکب از سه ردیف واحدهای مسکونی و سه ردیف حیاط های کوچک آن ها است. تمامی واحدها در دو تیپ دوخوابه و سه خوابه می باشند که تیپ دوخوابه نیز از حذف یک اتاق از تیپ سه خوابه به وجود امده است. جهت گیری مناسب بنا و بازشوهای عریض و کشیده تمامی فضاهای خانه خصوصا نشیمن را از نور طبیعی بهره مند ساخته است.
 
هرتز برگر در سال ۱۹۸۶ برای طراحی و اجرای یک مجتمع مسکونی در ساتی ذوزنقه ای شکل به برلین دعوت شد. وی در طراحی این مجتمع مسکونی از حیاط مرکزی به عنوان ساختار رایج و سنتی در در طراحی بلوک های شهری برلین پیروی نمود. اما در اینجا برخلاف هنندسه و تناسبات رایج در بلوک های شهر برلین که در انها حیاط های مرکزی غالبا مستطیل یا مربعی شکل و بسیار کم نور می باشند و البته به دلیل محدودیت های حاصل از هندسه سایت به ناچار حیاط مرکزی با فرمی تقریبا نیم دایره ای و توده ها با ارتفاعی مناسب ساماندهی شده اند. این مجتمع شامل ۴۵ واحد مسکونی در سه طبقه است که اکثر آنها دوخوابه و دارای بالکن می باشند. پلان واحدها دوبلکس نبوده و از لحاظ نوع چیدمان فضاهای داخلی تفاوت های اندکی با یکدیگر دارند.
 
مجتمع مسکونی چپل در فاصله کمی از شمال غربی مرکز شهر ساوت همپتون واقع شده است. این منطقه در طول جنگ جهانی دوم بارها بمباران شده و از ویرانه های باقیمانده در آن تادهه ی هشتاد محل دفن زباله های شهری بوده است. در دهه ی نود و در پی بروز مشکلاتی در طرح توسعه شهر طرح های مختلفی برای بازسازی این محله مطرح گردید که نهایتا طرح دفتر معماری چت وود پذیرفته شد.
 
نحوه چیدن بلوک های مجتمع به نحوی است که چندین حیاط مرکزی وسیع در آن به وجود آمده است و بدین ترتیب این مجتمع عظیم به واحدهای همسایگی کوچکتری تقسیم شده است. ورود به مجتمع از چندین ورودی در اضلاع مختلف سایت میسر می باشد. پارکینگ های روباز و مسیرهای دسترسی سواره به خوبی از فضاهای سبز و بازی کودکان تفکیک شده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
مجتمع مسکونی ,مجتمع مسکونی نکسوس ,مجتمع لیندن استراسه ,مجتمع مسکونی چپل ,مجتمع مسکونی مائورر ,مجتمع مسکونی پوتسدامر پلاتز ,مجتمع مسکونی آلبیون ,مجتمع مسکونی نمک ابرود ,مجتمع مسکونی دانی بروک ,نمونه موردی ,داخلی و خارجی ,نمونه تطبیقی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی Cite Radieuse اثر Le Corbusier
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Aveo Bella Vista در استرالیا
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Apartman 18 استانبول اثر Aytac Architects
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی لانه زنبوری از بیارکه اینگلس
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Dorms در ژنو سوئیس
پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه های موردی مجتمع های مسکونی داخلی و خارجی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Pasaje Santa Fe
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی 520 غربی در خیابان 28 اثر معماران زاها حدید
پاورپوینت بررسی سه نمونه موردی معماری مجتمع مسکونی خارجی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی مائورر
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Le Toison d’Or در بلژیک
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی کارکنان بانک سپه
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی ملک اصفهان نمونه موفق مسکونی ایرانی
پاورپوینت بررسی مبانی نظری و روند طراحی مجتمع مسکونی
پاورپوینت مطالعات طراحی و معماری مجتمع مسکونی
پاورپوینت بررسی استانداردها و ضوابط طراحی معماری مجتمع مسکونی
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای در لس آنجلس 1 استودیوی هنری و مجتمع مسکونی در ایالات متحده،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مجتمع مسکونی Quartier am Wald در آلمان،pptx
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی انرژی صفر Samer Mösl در سالزبورگ ، اتریش
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی مجتمع مسکونی DADA Distrikt در جمهوری چک،pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد