خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Silodom Residence– گروه معماری MVRDV

   تعدادبرگ: 24 اسلاید بهمراه نقشه ها   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  72


پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Silodom Residence– گروه معماری MVRDV

بخشی از مطلب
 اين مجموعه مسكوني را مي توان يك كار خلاقانه براي تبديل فضاهاي قديمي و بلا استفاده به مجموعه اي مسكوني براي زندگي دانست . در حقيقت كاري كه در اين مجتمع زيستي انجام گرفته است را مي توان مثالي قرن بيست و يكمي براي احيا دانست .
تبديل فضايي كه هست به فضايي كه بايد باشد نام اين اتفاق معمارانه است . ساختمان اين سيلو در سال 1952 در كنار رود خانه ي جي در بخش غربي بندر قديم آمستر دام ساخته شد . سازه آن از بتن مسلح است و در سال 2002 به عنوان يك مجموعه مسكوني تكميل شد .
رد پاي ايده اين پروژه را مي توان در كارهاي ديگر ام وي آر دي وي دنبال كرد . پروژه شهر كانتينر ها كه در سايتي مشابهاين سايت طراحي شده است نمونه اي از اين رد پاست . اينجاست كه ايده هاي خلاقانه جريان سيال خود را از اثري به اثر ديگر ادامه ميدهند .
حال اين سيلوها به مجموعه اي سرشار از زندگي تبديل شده اند . فضاهايي كه در آن اتفاقي معمارانه افتاده است . اتفاقي كه زندگي ساز است .
مجموعه مسكوني سيلو دام شامل 157 اپارتمان است كه 142 واحد آن به صورت مالكيتي و 15 واحد آن بصورت اجاره اي در نظر گرفته شده است
اين مجموعه مسكوني به علاوه فضاهاي عمومي خدماتي و تجاريش در 10 طبقه طراحي شده است .
اين آپارتمانها در متراژهاي گوناگون طراحي شده اند و هر آپارتمان از نظر مقعيت و جانمايي اتاقها با آپارتمان ديگر متفاوت است .براي تامين نور واحد ها در بعضي آنها بالكون در بعضي ديگر پاسيو طراحي شده است و هر آپارتمان تمام يا نيمي از عرض 20 متري اين ساختمان را در بر گرفته است .
ام وي آر دي وي با تغيير رنگها در هر بلوك و استفاده از رنگ در راهرو ها و واحد ها به خوانايي و تحرك اين مجموعه افزوده است و دست به تفكيك فضاهاي شبيه به هم به بهترين و ساده ترين راه زده است .
اين تفكيك همراه با خلق تنوع و زيبايي طوري است كه هر آپارتمان به خاطر رنگ و تغيير مصالح در نما نيز از هم تشخيص داده ميشوند .ايجاد سكوهايي رو به دريا به عنوان فضايي عمومي براي گرد هم آوردن ساكنين و خلق فضايي كه بهترين ديد را به دريا دارد جنبه ديگري از ديدگاه معمارانه ام وي آر دي وي را بيانميكند .
در نماي رو به دريا اسكله هاي كوچك براي دسترسي ساكنين از دريا پيش بيني شده است .
با توجه به فاصله اين مجموعه از مركز شهر و براي تامين نياز ساكنان اين پروژه شامل 1400 متر فضاي تجاري و تفريحي نيز هست و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری ,مجتمع مسکونی , Silodom Residence– ,گروه معماری MVRDV , اين مجموعه مسكوني ,معماری مجتمع مسکونی ,نمونه مشابه ,نمونه موردی ,طرح مجتمع مسکونی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع مسکونی ۲۱۳ مهر شهر
پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی VIA 57 غربی اثر Bjarke Ingels BIG
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی Cite Radieuse اثر Le Corbusier
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی تانگو سوئد
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی TorreMalillaدر والنسیا، اسپانیا
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی Nac Arquitectos
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع مسکونی Saler Homes در والنسیا، اسپانیا
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی اریزونت ORIZZONT در آویرو، پرتغال
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجموعه مسکونی کریسکو در پرتغال
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع‎ مسکونی ونک پارک اثر عبدالعزیز فرمانفرمائیان
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Aveo Bella Vista در استرالیا
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Apartman 18 استانبول اثر Aytac Architects
پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی لانه زنبوری از بیارکه اینگلس
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Dorms در ژنو سوئیس
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Pasaje Santa Fe
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی 520 غربی در خیابان 28 اثر معماران زاها حدید
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی Le Toison d’Or در بلژیک
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی کارکنان بانک سپه
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی ملک اصفهان نمونه موفق مسکونی ایرانی
پاورپوینت بررسی مبانی نظری و روند طراحی مجتمع مسکونی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد