خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود تجزیه و تحلیل 8 عدد مجتمع مسکونی,پاورپوینت

   تعدادبرگ: 149   قیمت: 25000 تومان     تعدادمشاهده  0


فهرست:
ž1 - پیرامون مجتمع مسکونی
ž2 – مجتمع مسكوني آراد رامسر
ž3 - مجتمع مسكوني نگين چالوس
ž4- مجتمع مسکونی بام چالوس
ž5- مجتمع مسکونی هیراک کیش
ž6 - مجتمع مسکونی ديپلمات كيش
ž7 - مجتمع مسکونی الهيه كيش
ž8- مجتمع مسکونی 901 واحدی
ž9- مجتمع مسكوني خرم آباد مهستان
 
مجتمع مسكوني ...

در تعریف مرکز آمار ایران مسکن یا واحد مسکونی، مکان، فضا و یا محوطه‌ای است که یک یا چند خانوار در آن سکونت داشته و به یک یا چند ورودی (شارع عام یا شارع خاص) راه داشته باشد.

مسکن شهری از نظر نوع، تراکم مسکونی و نیز تعداد طبقات و خانوار ساکن به چند دسته طبقه‌بندی می شود، اما از نظر جمعیتی به سه دسته تک خانواری، چند خانواری و مجتمع مسکونی قابل تقسیم است.

مسکن مستقل ویلایی (Detached) به آن نوع از خانه‌ها اطلاق می شود که مستقل و جدا از هم و دارای حیاط و فضای باز خصوصی می باشند. این خانه‌ها، که محل سکونت یک یا دو خانوار می‌باشند،  بعضاً در محله های قدیمی دیده می شوند و دارای تعداد زیادی اتاق هستند. به خانه‌های مستقل نسبتاً بزرگ در بخشهای جدید شهری اصطلاحاً مسکن ویلایی گفته میشود و محله‌هایی که این نوع خانه‌ها در آنها احداث شده است، جزء منطقه تراکم بسیار کم به شمار می روند.

خانه های نیمه مستقل (Semi-Detached) که به طور ردیفی در امتداد معابر شهری ساخته شده‌اند، بخشهای میانی شهرهای ایران را تشکیل می دهند. اقتصاد زمین و ساختمان و تأمین مسکن برای خانوارهای جوان، سبب احداث یک یا چند اشکوب جدید روی طبقه اصلی می شود.

خانه های آپارتمانی(Apartment Flats)، بخش عمده‌ای از مسکن شهری را در شهرهای بزرگ و متوسط تشکیل می دهند. خانه‌های آپارتمانی با توجه به اینکه در نواحی کم درآمد و یا پر درآمد احداث شوند، از نظر اندازه و نوع و میزان تنوع متفاوت خواهند بود. بخشهای مسکونی آپارتمانی، خاص نواحی پرتراکم شهری است. این نواحی خصوصیات اجتماعی و فرهنگی ویژه‌ای دارند که می توان از آن با عنوان (شیوه زندگی شهری) یاد کرد.

مجتمع‌های مسکونی (Clusters) با تجمع تعدادی آپارتمان در یک بلوک شهری، که به شکل یکپارچه طراحی و ترکیب شده باشند، پدید می آیند. بسیاری از مجتمع‌های مسکونی دارای فضای عمومی مشترکی هستند که مورد استقاده همگانی ساکنان مجتمع قرار می‌گیرد و دیگران حق استفاده و حتی ورود به آن را ندارند. یک مجتمع مسکونی ممکن است از خانه‌های ویلایی مستقل و یا آپارتمانهای چند طبقه شکل گیرد. اندازه مجتمع‌های مسکونی نیز متنوع است و برخی از آنها، مانند مجتمع اکباتان در تهران، به اندازه یک شهر متوسط جمعیت دارند.

برج (Sky Scraper) اصطلاحاً به آپارتمانهای بلند مرتبه بیش از ده اشکوب گفته می شود. آپارتمانهای بلندمرتبه معمولاً برای اسکان اقشار کم درآمد و متوسط درآمد شهری، مانند کارگران و کارمندان، احداث میشوند، اما در کلان شهری مانند تهران، الگوی دیگری از برج سازی شکل گرفته است. یعنی در نواحی مرفه‌نشین، که قدرت اقتصادی ساکنان آن و قیمت زمین بسیار زیاد است، آپارتمانهای بلند مرتبه بسیار مدرن برای استفاده طبقات پر درآمد شهری احداث می گردد. برجهای (اسکان، آ. اس. پ و ونک پارک) در تهران از جمله این نمونه‌ها می باشند.

در سالهای اخیر برج سازی در نواحی ییلاقی، خوش آب و هوا و شمال شهر تهران به دلیل گرانی زمین و تقاضای زیاد، رواج یافته است که این برجها با مسکن ویلایی پیرامون خود هماهنگی ندارند و لذا مشکلات خاصی، نظیر جریان هوا، اشراف، مشکلات ترافیکی و غیره، بوجود آورده است.

1- مشخصات مجتمع مسكوني آراد رامسر


کلمات کلیدی مرتبط:
پیرامون مجتمع مسکونی ,ž2 – مجتمع مسكوني آراد رامسر ,ž3 - مجتمع مسكوني نگين چالوس ,ž4- مجتمع مسکونی بام چالوس ,ž5- مجتمع مسکونی هیراک کیش ,ž6 - مجتمع مسکونی ديپلمات كيش ,ž7 - مجتمع مسکونی الهيه كيش ,ž8- مجتمع مسکونی , 901 واحدی ,ž9- مجتمع , مسكوني ,خرم آباد , مهستان,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی ابعاد واستانداردها در معماری مجتمع های مسکونی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسكوني گنج دانش تهران نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسكوني آبکوه در فرمانیه تهران
پاورپوینت بررسی عوامل سکونت پذيري و عرصه و عملكرد در فضاهاي مسكوني
پاورپوینت بررسی معماری خانه باغ – کلمبیا اثر گروه معماری CONNATURAL ، نمونه موفق خارجی
پاورپوینت بررسی معماری واحد همسایگی در مجموعه های مسكوني
پاورپوینت بررسی تحلیل عرصه ها و استانداردها و ضوابط معماری مسكوني
پاورپوینت بررسی فضاهاي باز در محلات مسكوني و سلسله مراتب آن
پاورپوینت بررسی انواع تيپولوژي بلوك هاي مسكوني از نظر شکلی و فرمی
دانلود بررسی و تحلیل برج مسکونی B3 مهستان فایل پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با روابط فضاها در یک واحد مسکونی فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی مجتمع مسكوني ليلينگتون استريت لندن
پاورپوینت بررسی شهرك مسكوني فاروم ميدت پانكت
پاورپوینت بررسی مجموعه مسكوني هابيتات 67 اثر موشه سفدي
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مجموعه مسكوني 600 دستگاه مشهد
دانلود بررسی برج مسکونی B3 مهستان پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه مسکونی آکت در برزیل
پاورپوینت,بررسی مبانی نظری نيازها و رفتارهای سکونت
دانلود , پاورپوینت,بررسی برج مسکونی B3 مهستان
دانلود , پاورپوینت,بررسی ویلای ساحلی مدرن در ساحل لوز، پرتغال

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد