خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی هتل واکرهیل شرایتون در آچاسان کره جنوبی

   تعدادبرگ: 34 اسلاید بهمراه پلانها وتصاویر.   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 1720 kb  تعدادمشاهده  1


بخشی از مطلب
هتل (شرايتون واكرهيل) در سال 1983 در منطقه اي با طبيعت منحصر به فرد و بر فراز تپه اي احداث شده و در سال 1998 به كلي مورد بازسازي قرار گرفت.
تعريف ورودي اصلي توسط سقف معلق و دايره اي شكل است كه دو تير استيل آنرا قطع مي كند. طبقات اول تا سوم بنا بر فراز تپه اي گسترده شده و فضاهاي عمومي نظير لابي، نشيمن، رستوران و ... را در خود جاي داده است.  
در مجاورت لابي اصلي پلكاني قرار دارد كه اين لابي را به رستوران كافي شاپ و كلوپ شبانه در طبقه دوم متصل مي كند ديواره اي از سنگ هاي طبيعي نورگير باشيشه هاي رنگي و كف پله هاي چوبي اين پلكان را به عنصري تزئيني تبديل نموده است.
 
بطور كلي نور پردازي خاص و طراحي شده فضاهاي عمومي و نيز راهروهاي اقامتي از نكات حائز اهميت و برجسته در طراحي داخلي اين بنا مي باشد.  
ملاحظات موشكافانه وخلاقانه معمار به خلق فضاهاي ناب انجاميده كه تا حدي نياز مسافران را به خروج از هتل براي استفاده از اماكني جهت گذراندن اوقات فراغت مرتفع مي سازد.
 
 
هتل های زنجیره ای شرایتون، یکی از قدیمی ترین و پرآوازه ترین نمونه از هتل های زنجیره ای می باشند که در اکثر شهرهای مهم تجاری، تاریخی و مناطق تفریحی – توریستی شعبه داشته و در طراحی آنها سعی شده است تا خصوصیات سایت مدنظر قرارگیرد. این هتل ها نه تنها قادر به حفظ اصول مشترک به عنوان شاخصه ی هتل های شرایتون می باشند، بلکه تا حدی نشان از معماری بومی مناطقی که در آنها بنا می شوند را دارند.
 
هتل واکرهیل شرایتون (Sheraton Walkerhill) در سال 1983 توسط هیریم (Heerim Architects) طراحی و در منطقه ای با طبیعت منحصر به فرد و بر فراز تپه ای در آچاسان کره جنوبی (Achasan) احداث شد. و در سال 1998 به کلی مورد بازسازی قرارگرفت. از مهم ترین نکات قابل توجه در این هتل نحوه ی گستردگی بنا بر فراز تپه و استفاده ی مناسب از شیب زمین می باشد که در نماها و مقاطع قابل مشاهده می باشند.
 
حجم اصلی هتل در پلان به صورت مربعی است که ربعی از آن تهی شده و به فضای حرکتی سواره و ورودی اصلی هتل اختصاص یافته است. تعریف ورودی اصلی توسط سقف معلق و دایره ای شکل است که دو تیر استیل آن را قطع می کنند. طبقات اول تا سوم بنا بر فراز تپه ای گسترده شده و فضاهای عمومی نظیر لابی، نشیمن، رستوران و ... را در خود جای داده اند.
 
سعی طراح در متنوع ساختن فضاهایی که برای پذیرایی و گذراندن اوقات فراغت ساکنین هتل در نظر گرفته شده، بسیار چشم گیر است. به طور کلی نورپردازی خاص و طراحی شده ی فضاهای عمومی و نیز راهروهای اقامتی از دیگر نکات این پروژه می باشد. در فضای باز نیز علاوه بر نورپردازی مناسب از المان ها و عناصر جذابی در طراحی محوطه استفاده شده است.
 
طبقات اقامتی هتل نیز از تداخل دو مستطیل کشیده در پلان حاصل شده که فضای مشترک بین این دو مستطیل  در هر طبقه به فضاهای خدماتی نظیر روم سرویس، خانه داری، پلکان فرار و آسانسورهای دسترسی به طبقات اختصاص یافته است.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,نمونه هتل ,نمونه مشابه ,نمونه موردی هتل ,هتل خارجی هتل ,طرح هتل ,هتل واکرهیل شرایتون ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی مجتمع بین المللی گردشگری و تفریحی هانگزو یون هی وان در چین
پاورپوینت بررسی معماری هتل بوتیک سرای عامری ها
پاورپوینت تحلیل بررسی هتل کاندالاما دامبولا، سریلانکا
پاورپوینت بررسی بازسازی مرکز مراقبت های بهداشتی پرستاری و خوابگاه خواهران روحانی مونرو میشیگان نمونه ساختمان پایدار
پاورپوینت بررسی معماری هتل و ساختمان اداری پورتا فیرا اثر تویو ایتو
پاورپوینت بررسی معماری سرای و مرکز خدمات اجتماعی سالمندان Pacov
پاورپوینت بررسی تحلیل معماری ده نمونه هتل ایرانی و خارجی
پاورپوینت بررسی پارک عمومی ملنیوم در منطقه شیکاگو آمریکا
طرح سه بعدی اسکچاپ معماری هتل سه ستاره در تایلند
پاورپوینت بررسی معماری پارک دولاویلت اثر برنارد چومي
پاورپوینت بررسی معماری مهمانسرای فالو FLOW Hostel واقع در بوداپست، مجارستان
پاورپوینت بررسی معماری خوابگاه دانشجویی کالج سامرویل
پاورپوینت بررسی معماری هتل ورزشی یووت در شهر بایرن آلمان
پاورپوینت بررسی هتل دایره ایی دهلیز Westin Bonaventure اثر جان پورتمن
پاورپوینت بررسی معماری طرح مجتمع تفریحی خدماتی استراحتگاه اجلون اردن
پاورپوینت بررسی معماری هتل هیلتون بوینس آیرس مادرو ایست آرژانتین
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی ساحل وحشی Tented Lodge در سری لانکا،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی خانه های گدازه در چین،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی هتل بوتیک پرندگان ولگرد در چین،pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی استراحتگاه باغ هلو در چین،pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد