خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی و معماری هتل 5 ستاره کویت با نمای پارامتریک اثر جنسلر

   تعدادبرگ: 46 اسلاید.   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 3146 kb  تعدادمشاهده  7


پاورپوینت بررسی طراحی و معماری هتل 5 ستاره کویت با نمای پارامتریک اثر جنسلر

جنسلر مفتخر است طرح معماری تکمیل شده خود را برای توسعه کاربری در کویت متشکل از سه مؤلفه مجزا ، یک برج اداری ، هتل پنج ستاره جدید چهار فصل کویت در برج آلشایا و یک تریبون متصل ارائه دهد.
آلشایا یک پیشگام در بخش حق رای دادن خرده فروشی در خاورمیانه ، شمال آفریقا ، روسیه ، ترکیه ، اروپا و فراتر از آن است. به عنوان یک خرده فروش پیشرو در جهان ، نمونه کارها حق رای دادن چند مارک آنها ، یک تجربه خرید بین المللی واقعاً در بین طیف های مختلف را ارائه می دهد.
طراحی هتل 5 ستاره کویت با نمای پارامتریک، یک مجموعه با چند عملکرد می باشد که بیشتر طرح آن بر روی یک هتل لاکچری تمرکز کرده است. این ساختمان متمایز شامل سه عملکرد متمایز می باشد که از محدوده اداری و دفاتر، هتل 5 ستاره و لژ سلطنتی تشکیل شده است. تأثیرپذیری پروژه بر اساس فرهنگ بومی منطقه به یک پوسته سنتی در قالب یک ساختمان مدرن ترکیب شده که طرح پوسته بر اساس الگوی عریی مشربیه (mashrabiya) می باشد. یک الگوی ساده و پارامتریک که در قرون گذشته مورد استفاده قرار می گرفت و هدفش ایجاد سایه بود.
با الهام از فرهنگ منطقه ، مفهوم طراحی پیرامون یك معماری معماری منطقه ای - 'mashrabiya' ، عنصری از معماری سنتی عربی ساخته شده است كه می بیند ویندوزهای محصور با مشبك مشبك - یك روش كه از زمان قرون وسطی برای تهیه آن استفاده می شود. سایه و حریم خصوصی ضمن حفظ دیدگاه ها. درایور اصلی طراحی ، ایجاد یک پاکت ساختاری که هم کارآمد و هم نماد است ، مربوط به معماری عربی است ، در حالی که تجسم یک رویکرد جدید برای کاهش اثرات درجه حرارت بالا و تابش شدید خورشید که از محیط محلی مشخص است.

طراحی نمای هتل با ایجاد نمایش بصری و حرکتی مفهوم گرا، در خلق حریم خصوصی مجموعه هم نقش ویژه ای ایفا می کند. محرک کلیدی طراحی هتل، توسعه توابع و عملکردهای ساختمان بود تا مجموعه ویژگی های موثر و نمادین را به طور همزمان داشته باشد. تاثیرپذیری از الگوهای عربی این فرصت را در اختیار گروه معماری گِنسلر قرار داد تا با رویکردها و تکنیک جدید معماری، اثرات دمای بالا و تابش شدید را کاهش دهند. تلفیق کانسپت و اقدامات زیست محیطی، یک نگرش هوشمندانه برای معماری ساختمان هتل در خاور میانه محسوب می شود.

و.....

 


کلمات کلیدی مرتبط:
طراحی و معماری ,هتل 5 ستاره کویت , با نمای پارامتریک اثر جنسلر ,پاورپوینت بررسی ,طراحی نمای هتل ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تفریحی Het Steen در آنتورپ توسط noAarchitecten
پاورپوینت بررسی معماری مرکز توریستی استراحتگاه ملی گردشگری Qionghai
پاورپوینت بررسی معماری هتل ویلا BAN در روستای جیجیادون
پاورپوینت بررسی دسته‌بندي هتلها از نظر كيفيت و طرح
پاورپوینت بررسی پارک عمومی ملنیوم در منطقه شیکاگو آمریکا
پاورپوینت بررسی هتل چهارستاره بین‌المللی لاله سرعین
پاورپوینت بررسی پارک تفریحی دیزنی لند آناهایم - آمریکا
پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم سیاره آبی توسط 3XN
پاورپوینت بررسی معماری بندرگاه تفریحی و استخر حمام های زمستانی در جزایر بریژ ، کپنهاگ ، دانمارک
پاورپوینت بررسی معماری کمپ اقامتی گوادالوپه
پاورپوینت بررسی معماری پناهگاه های اسکی وینیپگ وینی پگ ، مانیتوبا ، کانادا
پاورپوینت بررسی معماری هتل EME Fusion سویل ، اسپانیا اثر ساندرا تاررولا
پاورپوینت بررسی معماری هتل زیارتی سلام مشهد
پاورپوینت بررسی معماری مهمانسرای دانشجویی Backstay Hostel Ghent
پاورپوینت بررسی معماری پارک آبی وایلد وادی دبی
پاورپوینت بررسی معماری نمونه موردی ایرانی و خارجی خانه و سرای سالمندان
پاورپوینت بررسی معماری هتل Club Med Cefalù در سیسیل ایتالیا
پاورپوینت بررسی معماری هتل کوهستانی Brenas Doucerain Architectes
پاورپوینت بررسی معماری هتل گورنی سنت پترزبورگ
پاورپوینت بررسی معماری هتل د آنام ناترانگ ویتنام ، هتل آنام نوترانگ

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد