خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مجتمع اقامتی سالمندان البشلس پارک

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 6400 تومان   حجم فایل: 1416 kb  تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی مجتمع اقامتی سالمندان البشلس پارک 
بخشی از مطلب
 
 
مجتمع اقامتی سالمندان البشلس پارک (elbschloss park residence) همچون دهکده ای آرام و کوچک، به دور از هیاهوی شهر "هامبورگ" در آلمان قرار گرفته است.
 
کانسپت کلی پروژه البشلس پارک، القا احساس تعلق به فضا از طریق طراحی ساختمان های مجزا و پراکنده در بستری با نشاط و صمیمی بوده است و شکل نامتعارف زمین نیز از جمله عوامل تاثیرگذار بر چرخش احجام می باشد. ارتفاع کم توده ها و فاصله گرفتن آنها از جداره زمین و شکل مسیر اصلی پیاده در سایت، برای مخاطبانی که درون مجموعه پای می گذارند، تنوع دید و پرسپکتیو و همچنین مقیاسی انسانی را به ارمغان آورده.
 
مسیرهای پیاده که با فرمی منحنی شکل درون سایت جای گرفته اند، کیفیتی مشابه پارک های محلی را به محیط می بخشند. دسترسی پیاده به ساختمان ها به وسیله راه هایی که از مسیر اصلی منشعب می شوند، ممکن گردیده که پس از گذر از پیش فضای ورودی که حریمی خصوصی برای ساختمان ها تعریف کرده و بعضا در سطح بالاتری نیز قرار گرفته، به ورودی ساختمان ختم می شوند.
 
مصالح غالب در نمای بناها، بتن سفید است که بی روحی و سردی احتمالی ناشی از رنگ و بافت آن، به واسطه سطوحی از نما که بافت گرم و پویای چوب را دارند تعدیل شده. این تنوع در نوع و رنگ مصالح سبب پویایی و سرزندگی مجموعه نیز گردیده است. همچنین جهت حفظ آسایش سالمندان و برقراری آرامش در فضاهای باز مجموعه، پارکینگ ها جز تعداد اندکی، در زیر زمین قرار گرفته اند. فضاهای باز گسترده سبز، چشم انداز مناسب را برای ساکنین واحدها به ارمغان آورده که نقش عمده ای در بالا بردن روحیه سالمندان مجموعه دارد.
 
معماری بناها به دور از آشفتگی و اغتشاش در حجم هایی ساده و خالص نمود یافته که با کاربری مجموعه همخوانی دارد. بازشوهای متعدد ناپیوسته اما ریتمیک، از دیگر عواملی است که روحیه خوابگاهی پروژه را کمرنگ و بر وجه مسکونی کردن آن تکیه کرده و تاثیری به سزا در روحیه ساکنین دارد.
 
پروژه شامل هشت ساختمان مجزا می باشد، ساختمان هایی که در ضلع غربی سایت جانمایی شده اند، شامل سه بلوک موازی می باشند. سطح همکف این بلوک ها که یکی از جداره های شهری پروژه را شکل می دهند به کاربری های تجاری و عمومی اختصاص داده شده. به طور کلی واحدهای اقامتی در این مجتمع را در سه تیپ کلی، شامل اتاق یک نفره، واحدهای یک خوابه و دوخوابه می توان دسته بندی نمود.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی مجتمع اقامتی سالمندان البشلس پارک ,بخشی از مطلب , , ,مجتمع اقامتی سالمندان البشلس پارک (elbschloss park residence) همچون دهکده ای آرام و کوچک، به دور از هیاهوی شهر "هامبورگ" در آلمان قرار گرفته است. , ,کانسپت کلی پروژه البشلس پارک، القا احساس تعلق به فضا از طریق طراحی ساختمان های مج,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی نمونه های موردی خارجی و ایرانی خوابگاه دانشجویی
پاورپوینت بررسی مجتمع توریستی بکتاش در جغتای خراسان رضوی، ایران
پاورپوینت بررسی مجتمع بین المللی گردشگری و تفریحی هانگزو یون هی وان در چین
پاورپوینت بررسی معماری مرکز توریستی استراحتگاه ملی گردشگری Qionghai
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع توریستی آلبیدا در اسپانیا
پاورپوینت بررسی معماری هتل اقامتی پنج ستاره آتلانتیس پالم دبی
پاورپوینت بررسی معماری هتل آتلانتیس دبی
پاورپوینت بررسی معماری هتل بزرگ ارم کیش
پاورپوینت بررسی معماری هتل هفت ستاره برج العرب دبی
پاورپوینت بررسی معماری هتل سوئيس برلین Swissotel Berlin
پاورپوینت تحلیل معماری هتل Kyocera
پاورپوینت تحلیل معماری هتل انعطاف پذیر
پاورپوینت تحلیل معماری اکوکمپ کویری متین آباد اصفهان
پاورپوینت تحلیل معماری پارک Sunken چین و پارک نجومی و پارک فرهنگی سئول
پاورپوینت تحلیل معماری منظره هتل Le Meridien
پاورپوینت تحلیل معماری هتل آنگسانا چنگدو وین جیانگ چین
پاورپوینت تحلیل معماری نمایشگاه فیلیپس بلژیک همراه دو نمونه دیگر
پاورپوینت بررسی معماری مرکز هنری جواهر جیپور، هند 1986 معمار: چارلز بلت
پاورپوینت بررسی معماری پارک جنگلی آرچستویانی روسیه
پاورپوینت بررسی معماری هتل ویلا BAN در روستای جیجیادون

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد