خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی بتن سبک هبلکس پاورپوینت

   تعدادبرگ: 15   قیمت: 3300 تومان   حجم فایل: 2872 kb  تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بتن سبک هبلکس
 
پاورپوینت بتن سبک هبلکس
بخشی از مطالب:
 
 
هبلکس نام تجاری است که برای بتن هوادار اتوکلاوی (Autoclaved Aerated Concrete - AAC) تولید شده در اروپا قرارداده اند که همان بتن سبک، بتن گازی سبک یا متخلخل می‌باشد و در سال 1924 میلادی توسط یک مهندس آرشیتکت سوئدی اختراع و به جامعه مهندسی معرفی گردید.
این بتن هم اکنون در اروپا و آمریکا به نام های تجاری YTONG و یا HEBELEX ارایه می‌شود. ساخت این محصول به روش اختلاط و پخت مواد اولیه انجام می گیرد.
هبلکس به یک نوع بتن متخلخل میگویند که در ساختمانها قابل استفاده و کاربرد دارد.مقاومت فشاری بالا و وزن پایین ازمزایای هبلکس است. لوله گذاری و سیمکشی ساختمانی که در آن ازهبلکس استفاده شده به راحتی انجام میپذیرد چون هبلکس به راحتی توسط اره برش خورده ومیخ و پیچ به راحتی در ان فرو میرود.مقاومت بالای هبلکس در مقابل اتش بسیار مورد توجه قرار گرفته. عایق بسیار مناسب حرارت وصدا از محسنات هبلک است . با توجه به قانون جدید تصویب شده که عایق بودن ساختمانها را در نظر گرفته چنانچه از هبلکس برای دیوارها استفده گردد ،دیگر نیاز به عایقکاری مجدد نیست.
هبلکس ویژگی های بسیار زیادی دارد که پایین امدن زمان ساخت و ساز و صرفه جویی در هزینه ها را شامل میشود
یکی از بارزترین محسنات هبلکس وزن پایین هبلکس نسبت به اجر و سایر مصالح دیوارچینی است. یک عدد هبلکس در ابعاد ۲۰×۲۵×۶۰ به تعداد ۴۶ اجر حجم دارد ولی وزن هبلکس حدود یک به ۴  نسبت به اجر میباشد
سازه های سبک ساختمانی در برابر زمین لرزه استحکام و مقاومت بیشتری از خود نشان میدهند.این نوع ساختمانها در مقابل فشارها و تنشهای بیرون مقاومت بالا دارند.در سازه هایی که از هبلکس استفاده شده وزن ساختمان به مقدار قابل توجه ای پایین امده و مقاومت ساختمان را در مقابل زمین لرزه بالا میبرد.
هبلکس به لحاظ ویژگیهای که دارد دارای عایق گرما ،سرما و صدا میباشد. قانونهای جدید عایق بودن ساختمان باعث شده مهندسان و مالکان از هبلکس استفاده کنند تا احتیاج به عایقی دیگری نباشد.
هبلکس حرارت را به کندی هدایت و انتقال میدهد. استفاده از سلیس در هبلکس باعث میشود هبلکس نسوزد.انتقال اتش به قسمتهای دیگر ساختمانی که در آن از هبلکس استفاده شده به سختی انجام میگیرد.جلوگیری از انتقال اتش از مزیتهای مهم هبلکس است.
هبلکس نوعی از بتن است که توسط حباب های هوا متخلخل شده ودر ساختمانها برای دیوار جایگزین اجر و مصالح قدیمی می باشد.هبلکس مشابه بلوکهای سبک دیگر در آن از سلیسس استفاده شده است.این امر باعث ضد اتش شدن هبلکس گردیده زیرا سیلس دمای ذوب ان بسیار بالا میباشد ودر برابر حریق عایق میباشد.هبلکس توسط مهندسان در اروپا ابداء گردیده ونام های heblex,aac,ytong دراروپا وسایرکشورها شناخته شده است


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بتن ,سبک ,هبلکس , ,پاورپوینت بتن سبک هبلکس , , , , ,هبلکس , بتن هوادار اتوکلاوی (Autoclaved Aerated Concrete - AAC) ,بتن سبک، ,بتن گازی سبک یا , متخلخل ,. ,هبلکس , بتن متخلخل , لوله گذاری و ,سیمکشی ساختمانی که در آن ازهبلکس استفاده شده , مصالح دیوارچینی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی کابردهای ساختمانی آلیاژ آلومینیوم
پاورپوینت بررسی سقف های کاذب
پاورپوینت بررسی انواع مصالح پوشش نمای ساختمان
پاورپوینت بررسی 21 قسمت مختلف از یک سقف شیبدار
پاورپوینت بررسی 15 نوع سبک سقف
پاورپوینت بررسی انواع اجرایی سقف از مواد و متریال مختلف
پاورپوینت بررسی انواع عایق های حرارتی سقفی و بررسی مزایا و معایب
پاورپوینت بررسی انواع پانل های دیواری در دکوراسیون منزل
پاورپوینت بررسی کف و پوشش کف در ساختمانسازی
پاورپوینت بررسی سقف سازی و بررسی متریال نوین پوشش سقف شیبدار
پاورپوینت بررسی انواع و مزایا و معایب کف کاذب آلومینیومی
پاورپوینت بررسی آجر و آجرهای لعابی و بلوک
پاورپوینت بررسی ارگونومی در معماری
پاورپوینت راهنمای مبحث سوم مقررات ملی ساختمان حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق
پاورپوینت بررسی و تحلیل هندسه در معماری
پاورپوینت بررسی پله و آسانسور
پاورپوینت بررسی ایمنی در کارگاه های ساختمانی ، مبحث 12 مقررات ملی ساختمان
پاورپوینت بررسی تکنولوژی و انواع نما ساختمان
پاورپوینت بررسی نانو شیشه ، کاربردها و مزایا
پاورپوینت بررسی اصول طراحی نمای مینیمال

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد