خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی پنجره ها در ساختمان ، درس عناصر و جزییات،

   تعدادبرگ: 84 اسلاید   قیمت: 8000 تومان   حجم فایل: 7280 kb  تعدادمشاهده  4


 پاورپوینت بررسی پنجره ها در ساختمان ، درس عناصر و جزییات، 
 
فهرست 
مقدمه
پیش گفتار
تاریخچه
کاربردهای پنجره
انواع پنجره
روش نصب پنجره
سیستم پنجره های دو جداره نوین
پنجره های دوجداره UPVC
عکس ها و تصاویر
 
 
پنجره ها دریچه هایی هستند به نور و زیبایی دنیای بیرون.علاوه بر این،اندازه و جایگاه آن نیزچشم انداز درونی اتاق را بارز و چشمگیر می نماید.پس برای پنجره درطراحی اتاق باید نقش اساسی قایل بود.
در واقع،پوشش پنجره نقشی چندگانه دارد.نور شدید آفتاب را پالایش و ملایم می سازد،شیشه های پنجره ها ازاتلاف انرژی جلوگیری می کند و حریمی خصوصی و خلوتی دور از چشم  دیگران فراهم می آورد.پس به کارگیری رنگ های مناسب و تعبیه وسیله ای لطافت بخش و ملایم ساز،چشم انداز بیرون را جلوه ی بهتری می بخشد.
اگر پنجره به چشم اندازی که دلخواه نیست مشرف است،میتوان با انتخاب پوشش مناسب چشم انداز ناپسند را پوشاند،تا روزنه ی زشت دیوار به منظره ای چشمگیر تبدیل شود.     
به منظور استفاده از نور در ساختمان و نیز ،ارتباط تصویری با فضای سبز طبیعی خارج از ساختمان و بهره برداری از مناظر،بالاخص نوررسانی،از پنجره استفاده می شود.
معمولاً در تهران تقریباً 20% سطح از پنجره جهت نورگیری و تهویه هوا استفاده می شود.نوع  مصالح  ساخت پنجره شامل: جوبی،فلزی،آلومینیومی،لاستیکی (p.v.c) می باشد. یا از پروفیل های با لایه های متعدد آلومینیومی  که، به صورت نورد گرم یا سرد ،فرم دهی شده و با رنگ کوره پخت نسبت به تثبیت رنگ بر روی پروفیل ها اجرا میشود.   
هیج چیز به اندازه پنجره ای با پوشش مناسب و متناسب به اتاق جذابیت نمی بخشد.به عنوان مثال با آویختن پرده های تور زینتی میتوان سبک رویایی روستایی فرانسوی را دراتاق پیاده کرد.فضایی را که در سیطره نشانه های  رسمیت و سنت است می توان با پارچه لختی که با نوار به کناره ها می بندیم و در بالا گلوبند دارد، و با تخته والان مزین به نقوش برجسته زیباتر و شکیل تر کرد.همچنین با پرده شق و رق آهاردار دوخته شده از پارچه خوش و نگار گینگام، می توان پس زمینه روستایی و فضای صمیمی اتاق را تقویت کرد.
 پس به هر حال با هر سبک و آرایشی که اتاق را طراحی کنیم،پنجره فرصتی طلایی برای ابراز سلیقه شخصی ما فراهم می آورد.وجود طیف گسترده ای از انواع پوشش- از کرکره های باریک و ظریف گرفته تا پرده های حجیم- ثابت می کند که تنها عامل محدود کننده در انتخاب تخیل ما است.  
پنجره به منزله نوررسانی و تهویه هوای درون ساختمان طراحی می شود و استفاده از مناظر طبیعی در خارج ساختمان از وظایف دیگر پنجره است.
چون بخش عظیمی از پنجره، از شیشه تشکیل می شود،رعایت ابعاد و اندازه شیشه درخور پنجره ها با توجه به ضخامت شیشه الزامی است.
برای اینکه پنجره ها به اشکال مختلفی کار کنند قسمتهای بازشو را می توان طوری طراحی کرد که به صورت کشویی یا با لولا شدن به یکی از قطعات چهارچوب، با گردش یا چرخش در حول یک محور حرکت کنند.پنجره نوع  دوم به پنجره لولادار معروف است.   
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پنجره ها در ساختمان ، درس عناصر و جزییات، , پاورپوینت بررسی ,کاربردهای پنجره ,انواع پنجره ,روش نصب پنجره ,سیستم پنجره های دو جداره نوین ,پنجره های دوجداره UPVC ,عکس ها و تصاویر ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی انواع پنجره و جزئیات آنها
پاورپوینت بررسی سیستم نماي دو پوسته
پاورپوینت بررسی بازشوها ، عناصر و جزییات ساختمانی
پاورپوینت بررسی باز شو ها در معماری ، در و پنجره ها در معماری
دانلود ، درب وپنجره، پاورپوینت
دانلود ، انواع در و پنجره، پاورپوینت
دانلود تحقیق درب و پنجره ( عناصر جزئیات ساختمانی ),پاورپوینت
پاورپوینت معرفی بازشوها+فایل dwg دیتیل اجرایی آن ها
انواع آسانسورها انواع پله ها انواع پنجره آلومینیومی انواع شیشه ها

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد