خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت ساندویچ پانل

   تعدادبرگ: 103 اسلاید   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 1834 kb  تعدادمشاهده  8


-ساندویچ پنل (به انگلیسی: Sandwich panel) یا پنل کمپوزیت آلومینیم (ACP) (به انگلیسی: Aluminium Composite Panel) و همچنین مصالح کمپوزیتی آلمینیومی (ACM) (به انگلیسی: Aluminium Composite Material) از ترکیبات سبک و مرکبی تشکیل شده است که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده است) این عایق نرم و انعطاف‌پذیر است. ساندویچ پانل‌ها از موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند.
 
-ساندویچ پانل‌ها در انواع ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سردخانه‌ای تولید می‌گردد. ساندویچ پانل ها از دو رو ورق تشکیل شده که نوع ورق می‌تواند ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینگ و یا دورو فویل یا یکرو ورق و یکرو فویل باشد.
 
    لیست مطالب قرارگرفته درداخل این پاورپوینت:
 
    مقدمه
    معرفی
    کاربرد ساندویچ پانل
    مزایا
    جدول ضریب انتقال حرارت ساندویچ پانل
    لایه های تشکیل دهنده ساندویچ پانل
    لایه های محافظ درونی وبیرونی
    ورق گالوانیزه
    مزایا ومعایب ورق گالوانیزه
    ورق آلومینیوم
    ورق آلوزنیگ
    مزایا ومعایب ورق آلوزنیگ
    یکرو ورق یکرو فویل
    عایق میانی
    1-فوم پلی یورتان (مشخصات آزمایشگاهی پلی پورتان-مزایا و معایب فوم عایق پلی یورتان)
    2-پشم سنگ (مشخصات کلی-مزایا-مشخصات فیزیکی- ویژگی های ساندویچ پانل با عایق پشم سنگ-مقایسه مزایاو معایب پشم سنگ- مقایسه پشم سنگ با پشم شیشه )
    3-پلی استایرن قابل انبساط (معرفی –جدول مشخصات فیزیکی-جدول مشخصات بارگذاری- مزایا و معایب )
    4-GPR
    5-PVC/TPO
    جدول مقایسه حرارتی عایق های مختلف
    انواع ساندویچ پانل
    1-ساندویچ پانل سقفی (ساندویچ پانل سقفی چیست ؟ – مزایا- موارد استفاده- مشخصات فنی – انواع )
    2-ساندویچ پانل دیواری (  ساندویچ پانل دیواری چیست؟ – مزایا- موارد استفاده- مشخصات فنی – انواع )
    3-ساندویچ پانل سردخانه‌ای
    تولید ساندویچ پانل
    الف:روش کانتینیوز (1-دستگاه کانتینیوز پلی یورتان 2-دستگاه کانتینیوز پلی استایرن )
    ب-روش دیسکانتینیوز (1-خط تولید دیسکانتینیوز پلی یورتان 2-خط تولید دیسکانتینیوز پلی استایرن )
    تصاویری ازخط تولید ساندویچ پانل
    تصاویری ازخانه های پیش ساخته وکانکس ها با ساندویچ پانل
    نصب ساندویچ پانل
    آب بندی
    نحوه مونتاژ پانل سقف
    فلاشینگ ساندویچ پانل
    دیتیل های اجرایی ازنصب پانل های سقفی ودیواری
    تصاویری ازنحوه پوشش یک سقف باساندویچ پانل سقفی
    سالن خط تولید شیر پاستوریزه با دیوارهاوسقف ساندویچ پنلی
    اجرای پوشش سالن تولید بطری و اتاق کمپرسور در اهواز
    پوشش یک سقف قوسی باساندویچ پانل سقفی
 
 
 
    نمونه ای ازمطالب قرارگرفته درداخل این پاورپوینت:
 
مزایا و معایب فوم عایق پلی استایرن EPS:
 
مزایا:
 
1-با توجه به کیفیت و کاربرد محصول از قیمت پایین تری نسبت به عایق های دیگر برخوردار است
 
2-به دلیل فرایند تولید دیسکانتینیوز این محصول امکان تولید در دانسیته های متفاوت وجود دارد (15 تا 25 کیلوگرم بر متر مکعب و بعذا تا 30 کیلوگرم بر متر مکعب قابل تولید است)
 
3-امکان تولید این فوم در اشکال متفاوت وجود دارد ( فوم بعد از پخت در قالب تحت پرس بخار قرار میگیرد و به شکل قالب تولید میگردد یا قالب های بزرگ رابا المنت های گوناگون به فرم دلخواه برش میدهند)
 
4-ضخامت این محصول به میلیمتر قابل تغییر و مورد سفارش میباشد
 
5-وزن سبک تری نسبت به عایق های دیگر دارد
 
 
 
 
 
 
 
معایب:
 
1-دانسیته یا فشردگی کمتری دارد و برای مکان هایی که بحث عایق کاری از اهمیت بالایی برخوردار است مانند گرمخانه و سرد خانه ها توصیه و پیشنهاد نمی شود مگر در ضخامت های بالا
 
2-به دلیل نوع روش ساخت این ماده ذرات ان به صورت گلوله های به هم فشرده تولید میشود که پیوند ضعیف تری نسبت به فوم پلی یورتان دارد
 
3-نمونه های قبلی این فوم به راحتی تحت تاثیر گرمای شدید یا شعله ی مستقیم مشتعل میشد ولی بعد از محرض شدن خطر این فوم با تغییری که در ساختار مواد اولیه ی آن ایجاد شد نمونه های کنونی فقط در برابر شعله ی مستقیم جمع میشوند و اصطلاحا نسوز معرفی میگردند مانند فوم پلی یورتان
 
 
 
 
 
تولید ساندویچ پانل:
 
به طور کلی دو روش برای تولید ساندویچ پانل به کار گرفته میشود:
 
الف:روش کانتینیوز:
 
در روش کانتینیوز یا همان مکانیزه دستگاه ها و رباط های مکانیکی مواد اولیه را به ساندویچ پانل نهایی تبدیل میکنند, به عبارتی دیگر مواد اولیه که همان رول ورق گالوانیزه , مواد اولیه ی فوم پلی یورتان یا شیت فوم پلی استایرن و چسب از یک طرف دستگاه وارد میشوند و از طرف دیگر ساندویچ پانل تکمیل شده به قطعات دلخواه برش خورده و اماده ی بسته بندی میشوند.
 
 
در این روش دستگاه ها به دو گروه تقسیم میشوند:
1-دستگاه کانتینیوز پلی یورتان
 
2-دستگاه کانتینیوز پلی استایرن
 
 
 
 
 
1-دستگاه کانتینیوز پلی یورتان:
 
این مدل از دستگاه ها اولین نمونه های وارداتی به کشور می باشد که تولید ساندویچ پانل را در ایران کلید زد, و میتوان گفت اولین ساندویچ پانل تولید شده در ایران از نوع  ساندویچ پانل پلی یورتان میباشد.
 
در این نوع دستگاه ها در ابتدای خط تولید دو یا چهار و یا در مدل های پیشرفته بیشتر از چهار عدد رولگیر قرار دارد که به نسبت به سرعت کار می افزاید و یک ردیف رول گیر برای روی پانل و یک ردیف برای زیر پانل میباشد. بعد از اینکه دستگاه رول باز کن رول ورق گالوانیزه را باز کرد ورق وارد دستگاه رول فرمینگ میشود و بعد از عبور از دروازه های متعدد به فرم مورد نظر تبدیل میشود ورق روی پانل وارد یک سری غلطک های مخصوص و ورق زیرین وارد یک سری دیگر از غلطک ها میشوند که معمولا این دو طرح با هم متفاوت هستند , سپس ورق های فرم داده شده از بالا و پایین به هم نزدیک میشوند و در فاصله ی مورد نظر سفارش قرار میگیرند و بعد بین انها ترکیب پلی ال و ایزوسیانات که توسط دستگاه مخصوص با دوز خاص با هم ترکیب شده اند تزریق میشود، سپس این ماده -که همان فوم عایق پلی یورتان میباشد- شروع به منبسط شدن میکند و گرمای قابل توجهی ازاد میکند، در این مرحله باید پانل به سرعت زیر پرس و گرما قرار بگیر تا بیش از حد مجاز پف نکند، سپس پانل وارد دیگ پخت تحت گرمای بالا قرار میگیرد تا در همان حالت تثبیت شود. در نهایت پانل به ابعاد دلخواه توسط تیغه برش متحرک برش خورده و در ردیف های کنار هم چینش میشود تا خنک شود و اماده ی بسته بندی شود.
 
 
 
 
 
2-دستگاه کانتینیوز پلی استایرن:
 
این سری دستگاه ها بعد از تولد ساندویچ پانل پلی استایرن به وجود امدند و به نوعی نسبت به روش های دیگر نو پا میباشد, اما این روش هم امروزه بسیار متداول و پر طرفدار شده.
 
در این روش یک دستگاه کانتینیوز همانند دستگاه کانتینیوز پلی یورتان وجود دارد که دو ردیف رول گیر یا رول باز کن دارد که یک ردیف مربوط به ورق روی پانل و یک ردیف مربوط به ورق زیر پانل میباشد, همچنین دو ردیف غلطک و دستگاه رولفرمینگ دارد که ورق رویه یا زیره ی پانل را فرم دهی میکند, سپس یه اپراتور شیت های 2 یا 3 متری فوم پلی استایرن را میان دو لایه از ورق های شکل دهی شده و چسب خورده قرار میدهد و دستگاه پانل را به هم میچسباند و تحت پرس قرار میدهد و در انتها پانل را به قطعات مورد سفارش برش میدهد.
 
در روش تولید ساندویچ پانل پلی یورتان به روش کانتینیوز(پیوسته)، کلیه ماشین آلات تولید مانند دستگاه رول فرمینگ، اتاقک گرمایش اولیه ورق، واحد تزریق چهارجزئی مواد اولیه فوم پلی یورتان، پرس متحرک ( دابل بلت )، واحد اندازه گیری و برش، واحد سرمایش و خنک کاری و بخش بسته بندی نهایی ساندویچ پانل های پلی یورتان تولیدی پیوسته می باشد.


کلمات کلیدی مرتبط:
GPR, آلوزنیگ, اجرای ساختمان, بتن پاشی, تولید ساندویچ پانل, خانه های پیش ساخته, روش کانتینیوز, روشهای اجرای ساختمان, ساندویچ پانل, ساندویچ پانل سردخانه‌ای, ساندویچ پانل سقفی, شاتکریت, عناصروجزئیات, فلاشینگ ساندویچ پانل, مصالح ساختمانی, مفتول, مفتولهای قطری, نصب ساندویچ پانل, ورق آلومینیوم, ورق گالوان,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی سازه های سبک فولادی Light Weight Steel Frame
بررسی انواع مصالح ساختمان های سنتی ، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی سقف کاذب
بررسی مصالح ساختمانی سیمان
بررسی مصالح ساختمانی شیشه
بررسی عایق ها ، حرارتی ، رطوبتی ، صوتی
بررسی مصالح ساختمانی آجر
پاورپوینت بررسی سقف کاذب
دانلود بررسی آجر به عنوان مصالح ساختمانی
پاورپوینت بررسی نمای آلومینیوم کامپوزیت
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی
پاورپوینت بررسی ساندویچ پانل در ساختمان
پاورپوینت بررسی انواع کوره های آجرپزی
پاورپوینت بررسی مشخصات سیمان ، مصالح ساختمانی سیمان
پاورپوینت بررسی انواع پوشش های سقف شیبدار ، گونه های پوشش نهایی بامهای شیبدار
دانلود,پاورپوینت معرفی بتن لیکا,pptx
بررسی انواع مصالح ساختمانی
پاورپوینت بررسی و معرفی سیستم ساختمانی ICFآی‌سی‌اف
دانلود بررسی گچ ساختمانی فایل پاورپوینت
پاورپوینت کامپوزيت نما

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد