خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی تحلیل بیمارستان کودکان نمورس

   تعدادبرگ: 90 اسلاید .   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 7720 kb  تعدادمشاهده  23


پاورپوینت بررسی تحلیل بیمارستان کودکان نمورس

بخشی از مطلب
    نام پروژه بیمارستان کودکان
    طراح گروه معماری Stanley Beaman & Sears
    مهندس معمار Perkins + Will
    مهندس سازه Simpson Gumpertz & Heger
    مهندس فضای سبز AECOM
    مکان پروژه Orlando, FL, United States
    مساحت 60000 متر مربع
    سال ساخت 2012
    تاسیسات الکتریکی CD+M
    عکاس Jonathan Hillyer

بیمارستان کودکان NEMOURS در شهر درمانی Lake Nona در اورلاندو، فلوریدا طراحی و اجر اشده است. این بیمارستان با توجه به طراحی دقیق و تحقیقات مفصل پیرامون بیمارستان و کودکان و بیمارستان های کودکان، در حال حاضر تبدیل به یک استاندارد در زمینه طراحی بیمارستان شده است. تحقیقات تیم معماری در زمینه بیمارستانی برای کودکان با همکاری همه افراد دخیل در این پروژه صورت پذیرفت. این تحقیقات با حضور سرمایه گذاران پروژه، پزشکان، مدیران بیمارستان و یک کمیته مشورتی از خانواده و کودکان بیمار کامل تر شد.
بیمارستان کودکان نمورس، در لورلاندو فلوریدا قرار دارد و توانسته است یک استاندارد جدید را در عرصه طراحی بیمارستان کودکان ارائه نماید. این بیمارستان کودکان جدید که به رهبری گروه معماری Stanley Beaman & Sears، طراحی و ساخته شده است، محیط بهداشتی مناسبی را به منظور حصول اطمینان از کیفیت زندگی کودکان و لذت بردن آنها از فضای اطراف فراهم آورده است.
طرح معماری این پروژه عظیم از طریق همکاری با سهامداران نمورس، از جمله مدیران اجرایی، مدیران و کمیته مشورتی والدین و فرزندان طرحریزی گردید. فلسفه ساخت این بیمارستان، پذیرش کودکان از سنین نوزادی تا سنین بالاتر است. بیمارستان کودکان نمورس، برای کودکان مبتلا به بیماری های مزمن، تشخیص‌های پزشکی پیچیده و بیماری‌های خطرناک تاسیس شده است. محوطه بیمارستان به نحوی مناسب کودکان طراحی شده تا حس اطمینان را در آنها القا کرده و برای آنها الهام بخش  و هیجان اگیز باشد . طراحی این پروژه، به طور خاص نشان دهنده درک نمورس از نقش طبیعت در زندگی یک کودک است. در طی فرایند برنامه ریزی، ، تیم طراحی این سوال را مطرح نمود که: «چه چیزی برای کودکان بهترین است؟».
در نهایت فلسفه مراقبت از خانواده در مرکز بیمارستان، منجر به شکل گیری استراتیژی‌هایی برای حمایت از خانواده‌ها در تمام حوزه‌های زندگی بیماران شد: اتاق‌های بیمارستانی با امکانات شبانه روزی برای هر دو والدین، تسهیلات شستشو و میز نگهبان در لابی آسانسور هر طبقه برای کمک به والدین طراحی گردیده است. در این بیمارستان، از ساخت سالن‌ها و اتاق‌های مجلل چشم پوشی شده و به جای آن، بخش گسترده‌ای در فضای باز برای مهمانی و تفریح ​​طراحی گردیده است. این فضای مرتفع  از تراس‌هایی با منظره فوق العاده ، ویژگی‌های تعامل با آب ، “وجود باغی بی نظیر” و یک استیج برای اجرای زنده بهره مند می‌باشد.
بیمارستان کودکان نمورس ، فضایی بالغ بر ۶۳۰،۰۰۰ متر مربع را اشغال نموده و دارای امکاناتی با هزینه ۲۶۰ میلیون دلار است که از یک حیاط ورودی با مناظر بی نظیر، ۹۵ تخت جهت بستری بیماران و ۷۶ اتاق تست ، امکانات اضطراری، و یک عرشه پارکینگ تشکیل شده است. کالبد بنا می‌تواند ۳۲ تخت دیگر و ۲۴ اتاق تست اضافی را در خود جای دهد. طرح جامع پیش بینی در نظر دارد تا فضاهای متفاوتی را به بیماران سرپایی و بیماران بستری شده تخصیص دهد، و همچنین دفاتر پزشکی ، امکانات پژوهشی و پشتیبانی را نیز به پروژه اضافه کند. اجزای بیرونی شامل مواد پیش ساخته، پانل‌های فلزی، شیشه‌های الگو بندی شده و سیستم‌های متشکل از دیوارهای پرده‌ای می‌باشند. ترکیبی از تخصص و موادی با کارایی بالا، زیبایی مدرن و رنگارنگی را به فضاهای بیمارستان بخشیده است.
 
نمای بالای بیمارستان کودکان نمورس
 
رنگ اتاق می‌تواند توسط کودک انتخاب شود که سبب ایجاد پویایی متغیری در نمای ساختمان می‌شود و باعث می‌گردد که کودکان، بیمارستان نمورس را دوست داشته باشند.. در محیط نیمه گرمسیری اورلاندو، خورشید داغ و رطوبت، عمده نگرانی طراحی این پروژه بود. مطالعات گسترده خورشیدی منجر به ساخت فضاهای مسقف و سایه بان داری در فضای باز شد و همچنین باعث تعبیه اجزای ضد آفتابی در سازه گردید که در عین حال که جلوی نور مستقیم خورشید را می‌گیرند، باعث ورود نور طبیعی فراوانی به درون اتاق‌ها می‌شوند. در پاسخ به سطح رطوبت بالای این منطقه، معماران یک راه پله منحنی‌وار را طراحی کردند که به سمت بالا آمده و به طبقه اول می‌رسد و به این ترتیب زیرزمین تنها برای ارائه خدمات و انبار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
علاوه براین، این حالت طراحی به عنوان ویژگی اصلی چشم انداز فضا عمل می‌کند و تا درون ساختمان و فراتر از آن ادامه می‌یابد، و به باغ‌های اطراف می‌رسد . از لحاظ عملکردی ، هماهنگی بین بخش‌های مراقبت سرپایی و بخش بستری بسیار مهم است. کلینیک‌های سرپایی و بستری به تیم‌های تخصصی پزشکی که در بال‌های مجاور همان طبقه مستقر شده‌اند اختصاص دارند و سبب می‌شوند تا تیم مراقبت‌های ویژه با کودکان و خانواده‌هایشان در طول مراجعت‌های مداوم به کلینیک و اقامت یا بستری آشنا شوند.
بیمارستان کودکان نمورس از جنبه‌های متفاوتی، یک ساختمان هوشمند است؛ چرا که این مجموعه به یک مرکز فرماندهی نظارت بر مجموعه که دارای معیارهای بالینی و خدماتی لازم است مجهز است و فناوری‎های عملکردی و سرگرم کننده را با اهداف مجموعه ادغام نموده است و علاوه بر این‌ها، توانسته به هدف صرفه جویی در هزینه دست یابد. از آنجا که زمین ۶۰ هکتاری این مجموعه در ابتدا دارای پوشش گیاهی بسیار اندکی بود، اولین هدف نمورس، ایجاد چشم اندازهای دلپذیری بود که  باعث تشویق کاشت گیاهان و درختان در محیط ساخت و ساز شد و دیری نپایید که چشم انداز و فضای مد نظر طراحان موسسه محقق گردید. فضاهای داخلی از نور طبیعی بهره مند هستند و دسترسی به چشم اندازهای طبیعی برای کودکان و خانواده هایشان، پرسنل و خدمه امکان پذیر است. در مجموع، معماران این فضا توانستند معماری بالغ اما پر جنب و جوش و فضاهای داخلی غنی و نوینی را با نقطه کانونی نقش طبیعت در فضا به نمایش بگذارند.و....

  فهرست:
    معرفی بیمارستان کودکان نیومورز
    ویژگی های طراحی بنا
    مطالعات طرح
    ویژگی طراحی اقلیمی
    بررسی سایت پلان
    نسبت فضاها در سایت پلان
    بررسی دسترسی
    پلان فضای سبز
    حیاط ورودی
    باغ مجموعه
    باغ رویدادها
    معرفی فضاهای پلان طبقه اول
    نسبت فضاها در پلان طبقه اول
    معرفی فضاها در پلان طبقه دوم
    نسبت فضاها در پلان طبقه دوم
    معرفی فضاها در پلان طبقه چهارم
    نسبت فضاها در پلان طبقه چهارم
    بررسی هندسه و سازماندهی پلان
    بررسی نماها(رنگ- دید شب – نظم-ریتم – نور- بام سبز)
    بررسی سازه بنا
    کارگران در حال تمیز کردن شیشه ساختمان
    بررسی طراحی داخلی
    طراحی داخلی مناسب برای کودکان
    فضای بازی مورد علاقه کودکان
    برنامه های هنر درمانی
    ورودی    
    راهرو سبز
    لابی
    پذیرش
    بخش بستری
    بخش جراحی
    اسکان خانواده
    آمفی تئاتر
    بخش بستری
    فضای انتظار
    ایستگاه پرستاری
    غذا خوری
    کلیسای مجموعه
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی تحلیل ,بیمارستان کودکان نمورس ,نام پروژه بیمارستان کودکان ,طراح گروه معماری ,Stanley Beaman & Sears ,مهندس معمار Perkins + Will ,مهندس سازه Simpson Gumpertz & Heger ,مهندس فضای سبز AECOM ,مکان پروژه Orlando, FL, United States ,مساحت 60000 متر مربع ,سال ساخت 2012 ,تاسیسات الکتریک,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,پاورپوینت طراحي معماري 4 (كلينيك - بخش تخصصي) ,pptx
دانلود,پاورپوینت بخش تشخیص بیمارستان ,pptx
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز درمان سرطان مگی در لندن اثر ریچارد راجرز
دانلود بررسی تحلیل بیمارستان لاله پاورپوینت
دانلود بررسی طراحی بخش جراحی پاورپوینت
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز بهداشتی و درمانی پارس بندرعباس
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل پلی کلینیک و سرای محله سنگاپور
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی بیمارستان بومی به سبک مدرن در افغانستان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی بیمارستان درمانی جیکوب
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل کلینیک فیزیوتراپی
دانلود,بررسی پاورپوینت معماری طراحی بیمارستان کودکان Nemours در آمریکا گروه معماری ( Stanley Beaman & Sears),pptx
دانلود بررسی پاورپوینت ضوابط و استاندارد طراحی اورژانس
دانلود بررسی پاورپوینت ضوابط و استاندارد بیمارستان عمومی و مراقبت های ویژه I.c.u
دانلود بررسی پاورپوینت ضوابط و استاندارد بخش قلب بیمارستان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی و ارتودنسی یوسف آباد
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل معماری کلینیک توانبخشی کودکان و بزرگسالان در شیکاگو
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معماری مطب دندانپزشکی آرمان در شهر ساری
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مجتمع خدمات درمانی KMYF هندوستان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل داروخانه نوید تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل توسعه بیمارستان دانشگاه Lausanne سوییس

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد