خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت بررسی تحلیل دو نمونه مشابه مجتمع تجاری اداری

   تعدادبرگ: 70 همراه پلان ها و تصاویر   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 6576 kb  تعدادمشاهده  1


مراکز تجاری تفریحی قلب شهر های امروز اند. این مجموعه ها کاربریهای بسیار متنوعی همچون تجاری، اداری، ورزشی، تفریحی و غیره را در بر می گیرند و هر روز پیچیده تر و وسیع تر می شوند. در دنیای مصرفی امروز مرکز تجاری محلی برای پاسخگویی به نیازهای اساسی انسان نیست، بیشتر جایی است برای فرو نشاندن عطش مصرف، حتی تصاویر پشت ویترین، تصویرکالاهایی که لزوما" نمی خریم. مرکز تجاری نه فقط به نیاز بلکه به آرزوی انسان امروزی پاسخ می گوید. مراکز خرید امروز همان نقش و مشخصات مراکز شهر های گذشته را دارند و با میدانها، آبنماها، گل وگیاه و درخت، نیمکت و دیگر عناصر شناخته شدهء مراکز شهری گذشته تزئین می شوند. مراکز تجاری عموما" پذیرای قشر اجتماع هستند و این ویژگی، تبدیل انها به پاتوق و محل تجمع و زندگی اجتماعی را تقویت می کند.در این پروژه به تحلیل و بررسی ذو نمونه مجتمع تجاری اداری می پردازیم.در ابتدا مجتمع آبادگران معرفی می گردد،این مجتمع تجاری توسط شرکت توسعه عمران والبرز آبادگران ساخته شده است.معماران این بنا آقایان مهندس حاج سلیمانی –مهندس صفری-مهندس رئوفیان-مهندس اصفهانی و مهندس خراسانی هستند.این بنا در سال ۱۳۸۶توسط معماران نامبرده تاسیس شده است.رعایت سلسله مراتب فضایی از فضای باز به بسته وتعریف ورودی در فضای نیمه بسته به علاوه ترکیب آبنما در ورودی به علاوه ایجاد فضای مکث که در شاخص شدن فضای ورودی نقش بسزایی دارد که این خود تابع دو علت می تواند باشد:
 
    ۱-انتخاب آزاد معمار در طراحی و صرف نظر از منفعتی هنگفت توسط کارفرما
    ۲-استفاده هوشمندانه معمار از ضوابط (در صورتیکه گرفتن تراکم بیشتر از سطح اشغال زمین کم شده باشد.
 
در نمونه بعدی به معرفی مجتمع تجاری اداری طوبی تهران می پردازیم.مجتمع طوبی در محدوده شهرداری منطقه ۲۲ تهران واقع شده که یکی از شهرداریهای نمونه شهر تهران است.چشم اندازهای غربی این مجتمع به پارک چیتگر و دریاچه بزرگ مصنوعی خیلج فارس که توسط شهرداری منطقه ساخته شده است.در مجاورت این مجتمع بدلیل آب و هوای مساعد و نزدیک بودن به شهرداری تهران و گسترش فضای شهری و رشد ساخت و ساز برجهای مسکونی باعث افزایش جمعیت در این منطقه شده است.یکی دیگر از ویژگیهای این مجتمع نزدیک بودن آن به ایستگاه مترو چیتگر است که با زمان کمتر از ۵ دقیقه به این ایستگاه مترو خواهیم رسید.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت ,بررسی تحلیل دو نمونه مشابه ,مجتمع تجاری اداری , مجتمع تجاری اداری طوبی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری اداری طوبی تهران
پاورپوینت بررسی دیاگرام معماری فضاها استاندارد ها و برنامه فیزیکی مجتمع تجاری اداری
دانلود پاورپوینت بررسی دفتر مرکزی سامسونگ در سن فرانسیسکو
دانلود پاورپوینت بررسی تحلیل مجتمع تجاری مهستان کرج
دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه تجاری اقامتی بانک پاسارگاد مشهد
دانلود پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی مجتمع تجاری
دانلود پاورپوینت بررسی ،کارخانه کفش لویس ویتان ،ونیز ایتالیا
دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری تفریحی نارسیس تهرانپارس
دانلود بررسی مجموعه بازار تاریخی تبریز,پاورپوینت
پاورپوینت بررسی نمونه مشابه ایرانی مجتمع تجاری اداری
پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری اداری مدرن الهیه
پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری اداری روشا سنتر
پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری اداری تماشا
دانلود پاورپوینت بررسی ضوابط طراحی مجتمع های تجاری
دانلود پاورپوینت مرکز خرید بهار سنتر در کرج
دانلود پاورپوینت بررسی پاساژ پالادیوم در تهران
مطالعات دیاگرام فضاها استاندارد ها و برنامه فیزیکی در مجتمع تجاری اداری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد