خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت مجتمع تجاری زنجیره ای سلفریدج بیرمنگام اثر شرکت معماری Future-systems

   تعدادبرگ: 68 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 9000 تومان   حجم فایل: 3983 kb  تعدادمشاهده  14


پاورپوینت مجتمع تجاری زنجیره ای سلفریدج بیرمنگام
 
بخشی از مطلب
ساختمان سلفریجز در بیرمنگام انگلستان بزرگترین شعبه از دو فروشگاه زنجیره ای است که در مرکز خرید بازسازی شده بالرینگ قرار دارد. تا به حال شرکت فروشگاه های زنجیره ای سلفریجز با فروشگاه معروفش در خیابان آکسفورد لندن شناخته می شد و تصمیم آن بر گسترش حوزه فعالیت خود به بیرون از پایتخت اهمیت زیادی برخوردار است. 
 
 
فروشگاه های زنجیره ای سلفریدج بیرمنگام، از جمله بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای انگلستان از نظر وسعت می باشد که دومین شعبه این فروشگاه در میان شعبه های خارج از لندن می باشد.
 
این فروشگاه توسط شرکت معماری Future-systems در سال 2003 طراحی شده. طرح برجسته معماران، شیب تند زمین را همانند موج لرزانی که فرو می ریزد به میدان سنت مارتین هدایت می کند. برخلاف اغلب بناها با نماهای منحنی، این ساختمان در هر سه جهت و بعد دارای انحناست و به همین جهت هیچ تمایزی میان عناصر ساختاری آن نظیر دیوار و سقف و نیز هیچ زاویه تندی که حرکت مواج بنا را قطع کند، وجود ندارد.
 
فروشگاه زنجیره ای سلفریدج بیرمنگام
 
پوشش خارجی بنا شامل هزاران قرص آلومینیومی است که بافتی زیبا و درخشان را در تمام سطوح ساختمان ارائه می کنند. تاثیر این تدبیر که همانند پولک های یک پیراهن و یا حرکت مواج یک مار آبی است، به بنا کیفیتی متفاوت و درکی ملموس از سیستم های ساختمانی مدرن می دهد.
 
فروشگاه زنجیره ای سلفریدج بیرمنگام
 
این بنا شامل چهار طبقه تجاری در مقیاس خرد و یک طبقه زیرزمین جهت بارانداز و تراسی در بام می باشد. قاب های زرد رنگی گاه و بی گاه با شکافتن پوسته ساختمان، گشایش های بارزی را در حجم آن به وجود آورده اند. در ضمن معماران در صدد برقراری تعادل میان برون و درون، در پاسخ به شناوری نما، در فضای داخلی نیز آتریومی سیال که در طبقات جاری شده است را طراحی کرده اند که همانند شکاف و دره ای عمیق سبب نفوذ نور طبیعی به داخل بنا می شود و نیز دید به آسمان را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد.
 راهبردهای مربوط به تاسیسات ساختمانی
 سیستم های انتقال برق، تهویه مطبوع، کابل های داده ها، کنترل نور و سیستم های مدیریت ساختمان همگی در محل داخل فروشگاه قابل دسترسی هستند و برای دسترسی به آنها نیازی به دستیابی به کانال های پیرامونی نیست.
نور طبیعی
 تابش نور خورشید به درون سالن های میانی از طریق سقف، این امکان را به وجود آورده که زاویه و شکل اتاق های میانی طوری طراحی شود که نور طبیعی امکان نفوذ تا بیشترین عمق سالن های داخلی را داشته باشد. و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , مجتمع تجاری زنجیره ای , سلفریدج بیرمنگام ,ساختمان سلفریجز ,پاورپوینت مجتمع تجاری ,معماری مجتمع تجاری ,مجتمع تجاری خارجی ,طرح مجتمع تجاری ,تحلیل مجتمع تجاری ,نمونه مجتمع تجاری ,نمونه موردی مجتمع تجاری ,نمونه مشابه مجتمع تجاری ,نقشه مجتمع تجاری ,پلان مجتمع تجاری ,تحلیل ,کانسبت ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی عینک فروشی reworks120 در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی نانوایی XUN در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه اپل جینگان در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه درخت در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی آتلیه ام آر و فروشگاه فلکس در برزیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی استودیو جدا در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه الون شبو-C25 در اسرائیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه 66 درجه شمالی در انگلستان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه ماد ماتریکس در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه میسون پرینس در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه تام وود در نروژ ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه ریبوک در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه نوکاک در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه و کافه کوچ ایرویز در مالزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه پاپ آپ Obscura در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه مفهومی دائوسیانگ کون در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه CLUB21 LAB در تایلند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه آرسنال دوحه در قطر ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه پوشاک دست دوم MANOA در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه پوشاک فیمس نمونه موفق ایرانی ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد