خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت معماری ساختمان اداری کارخانه واکس سازی جانسن و پسر اثر فرانک رایت

   تعدادبرگ: 77 اسلاید بهمراه تصاویر و نقشه ها   قیمت: 5500 تومان   حجم فایل: 3548 kb  تعدادمشاهده  3


 پاورپوینت معماری ساختمان اداری کارخانه واکس سازی جانسن و پسر اثر فرانک رایت
 
فهرست مطالب
معرفی کارخانه واکس جانسن و پسر
موقعیت
معمار کارخانه واکس جانسن و پسر
کانسپت
فضاها
برج کارخانه واکس جانسن و پسر
تحلیل سازه‌ای
پلان کارخانه واکس جانسن و پسر
گالری تصاویر
منابع

در سال 1935 هربرت "هیوب" جانسون، جوانترین خانواده جانسون، او 36 سال داشت و می خواست شرکت خود را به عنوان یک خانواده مدرن تر از طریق ساخت دفاتر جدید بدهد.

برای انجام این کار به دنبال کمک از رایت بود، که در ابتدا حاضر به ارائه خدمات خود را از آنجا که او سایت را برای این پروژه در نظر ناقص بود و Hib Johnson به پیشنهاد خود را برای ایجاد یک شهری کوچک برای قرار دادن دفاتر در سبز منطقه دورتر از شهر. همسر رایت، اولیگوانا رایت، که توانست او را متقاعد کند قبول کرد، زیرا حتی اگر رایت شهرتش را در تولید صحنه بسیار حرفه ای داشته باشد، با تعداد بسیار کمی از سفارشات واقعی و کارهای علمی و پژوهش های زیادی در مورد مسائل شهری، وضعیتی که منجر به او را به یک بار دیگر نزدیک به ورشکستگی.

ساختمان اداری کارخانه ی واکس سازی جانسن و پسر در ریسین ویسکانسین بین سال های ۱۹۳۶ و ۱۹۳۹ طراحی و ساخته شد. این ساختمان نیز همانند سایر ساختمان های شهری رایت بنایی مرکز گرا و فاقد هرنوع برخورد بصری با دنیای خارج است. این ساختمان به دلیل شکل غیر معمول ستون های خود خیلی زود شهرت یافت ولی توجه اصلی خود رایت در این ساختمان نیز به ورود نور طبیعی به داخل آن و روشنایی آن است. روشنایی داخلی ساختمان از طریق نوارهای افقی شیشه ای که به صورت لوله هایی در زیر سقف قرار گرفته اند تأمین می شود.
عناصر سازه ای و ابرسازه های شکل پذیر آن از مصالح بنایی ساخته شده اند و با استفاده از زبان دوایر بر شخصیت درون گرای بنا مهر تأیید می گذارند. ستون های بتن مسلح آزاد قارچی شکل به طرف بی مفصلی خود تراشیده و باریک تر می شوند در حالی که در قسمت بالا دایره ی کاملی را پدید می آورند. این ستون ها عامل جداکننده ی فضاهای داخلی نیز هستند. از طریق سطح قرار گرفته بر فراز این ستون ها که به صورت لکه های نورانی پراکنده می نمایند نور اسمان در داخل بنا منتشر می شود. برفراز این مجموعه ی مفصل بندی شده برجی سربرافراشته که در سال ۱۹۴۴ و ۱۹۴۵ ساخته شده و محل قرار گیری آزمایشگاه هااست. غنای سرشار از قدرت تخیل اشکال و جو منبسط و رقیق آن این بنا را به یک یادمان، به یک تکونولوژی آرام، و یک کار موفق دارای هماهنگی تبدیل ساخته است.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,معماری ساختمان ,اداری کارخانه واکس سازی , جانسن و پسر اثر فرانک رایت ,معرفی کارخانه واکس جانسون ,موقعیت ,معمار کارخانه واکس جانسون ,کانسپت ,فضاها ,برج کارخانه واکس جانسون ,تحلیل سازه‌ای ,پلان کارخانه واکس جانسون ,گالری تصاویر,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی فروشگاه FERNANDOJAEGER moemn برزیل و چند فروشگاه دیگر
پاورپوینت بررسی و تحلیل سرانه ها اصول و ضوابط طراحی مجتمع تجاری
پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری اداری مگا پارس تهران
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری پالادیوم در زعفرانیه تهران ، مرکزخرید پالادیوم
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع اطلس مال در تهران
پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز خرید سنت ژرژ تولوز فرانسه
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مرکز خرید ژرژ سنت Saint Georges
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی مرکز آموزش کشاورزی استودیوی آدوایتا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی معماری عینک فروشی با الهام از تمرکز و بی انتهایی چشم
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان مرکزی و سالن کنفرانس S2OSB
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل غرفه ماشین آئودی در نمایشگاه بین المللی فرانکورت ۲۰۱۵ آلمان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل دفتر مرکزی Portugal Vodafone
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل بازار حوزه فرهنگی افغانستان ملبورن استرالیا
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان جدید مجتمع تجاری CTC توسط استودیو ATAH
دانلود بررسی تحلیل و آنالیز مجتمع تجاری تیراژه فایل پاورپوینت
دانلود بررسی ارگونومی مراکز تجاری فایل پاورپوینت
دانلود بررسی اصول و ضوابط طراحی مجتمع های تجاری،فایل پاورپوینت
دانلود بررسی مجتمع تجاری الماس شرق فایل پاورپوینت
دانلود بررسی سیستم های مکانیکی مرغداری فایل پاورپوینت
دانلود بررسی تیمچه های بازار قزوین فایل پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد