خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی مجتمع تجاری آرمان

   تعدادبرگ: 85   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  7


 مجتمع تجاری آرمان
 
 
بخشی از مطالب:
 
 
یکی از بزرگترین و مدرنترین مجتمع های تجاری، تفریحی و اقامتی مشهد که  نزدیک به هتل سروش و با فاصله کمی از حرم مطهر رضوی  احداث شده  مجتمع تجاری  آرمان می باشد
هدف:
 
    علاقه و انگیزه
 
موضوع تجاری با توجه به قدرت بی بدیل اقتصاد در عصر ما موضوعی ویژه در طراحی معماری به حساب می آید. در عصری كه توجه به هر مسئله به میزان صرفه و بازده اقتصادی آن می باشد پیداست كه امكان پرداختن به نگاه های خاص در معماری مجموعه های تجاری تقویت می گردد به همین دلیل انتخاب یك مجموعه تجاری برای طراحی معماری خود به خود جذاب تر از موضوعات دیگر می باشد.
 
    قابلیت اجرا و توجیه اقتصادی
 
هر مجموعه تجاری كه نیازهای ضروری زندگی بشر را عرضه كند خود به خود بخشی از توجیه اقتصادی است .برای افزایش موفقیت اقتصادی یك مجموعه باید عواملی از قبیل شدت نیاز جامعه
 
.فاصله سایت تا مجموعه های مشابه ونحوه دسترسی افراد به مجموعه توجه نمود .
 
قابلیت اجرا از دو جنبه قابل بررسی است اول استان اجرای پروژهبا توجه به تكنولوژی بومی وشرایط جامعه .دوم سازگاری طرح و ساختار اجرایی آن بافدرت وموفقیت پروژه كه هر دو درمرحله طراحی مورد توجه قرارخواهد گرفت.
چکیده :
 
هدف از طراحی مجموعه‌های تجاری ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا؛ دریافت خدمات و ارتباط انسانها با یکدیگر است. برای رسیدن به این هدف ابتدا نگاهی  گذرا به تاریخچه تجارت و ایران و تاریخچه ایجاد مجموعه‌های تجاری و اجتماعی در ایران ومشهد داریم و سیر تکامل و ویژگیهای این مجموعه‌ها را مورد بررسی قرار میدهیم. برای شناخت بیشتر نمونه‌های مشابهی را در نقاط مختلف جهان مورد بررسی قرار داده‌ایم. مطالعه شهر مشهد برای مکاتباتی صحیح مجموعه و رسیدن به هدف ابتدایی طراحی مجموعه (ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا؛ دریافت خدمات و ارتباط انسانها با یکدیگر) الزامی بوده است. به کمک تحلیلهایی که از جهات مختلف بر روی سایت انجام شده؛ نحوه قرارگیری ساختمان در سایت؛ نحوه جهت‌گیری آن؛ امتدادهای موثر بر ساختمان؛ ورودیهای آن و … استخراج شده است. از آنجایی که سعی شده که ساختمان بیشترین هماهنگی را با محیط وتلفیقی ازمعماری مدرن وسنتی داشته باشد؛ آنالیز سایت مهمترین ابزارهای طراحی را در اختیار ما گذاشته است. برنامه‌ریزی کالبدی نیز فضاهای مورد نیاز و میزان آنها را مشخص خواهد کرد. بدیهی است که در روند طراحی؛ توجه خاص به ملاحظات دید و منظر و طراحی احجام بر اساس ویژگیهای سایت برای رسیدن به بهترین دیدها و مناسبترین احجام الزامی بوده است.
 
                        فهرست
 
عنوان                                                                                                          صفحه
 
فصل اول
 
·عنوان پروژه—————-                             ۱
 
·چكیده——————                           ۲
 
·مقدمه————–                           ۳
 
فصل دوم
 
·نگاهی به تاریخ تجارت ایران——-                              ۷
 
     فصـل سوم
 
·بررسی نمونه‌های مشابه–                              ۱۹
 
فصل چهارم
 
·مطالعات در مراکز تجاری——-                               ۳۱
 
فصـل پنجم
 
·مطالعات منطقه استان خراسان——–                      ۳۹
 
فصل ششم
 
·نتیجه گیری——————-                               ۷۵
 
·بررسی ضوابط ومقررات در ارتباط بامركز تجاری——-              ۷۶
 
فصل هفتم
 
·آنالیز سایت————            ۷۸
 
فصل هشتم :
 
·منابع ———————                 ۸۱


کلمات کلیدی مرتبط:
مجتمع ,تجاری ,آرمان , , , , , , ,مجتمع های تجاری، تفریحی و اقامتی ,مشهد , مجتمع تجاری آرمان , ,·نگاهی به تاریخ تجارت ایران——- ۷ , , , , ,·بررسی نمونه‌های مشابه– ۱۹ , ,فصل چهارم , ,·مطالعات در مراکز تجاری——- ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی عینک فروشی reworks120 در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی نانوایی XUN در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه اپل جینگان در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه درخت در ژاپن ,pptx
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری تجاری مسکونی KoolKiel در کیل آلمان MVRDV
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز تجاری ویتوریو امانوئل II در میلان، ایتالیا
پاورپوینت بررسی بازسازی کارخانه شیشه‌کاری قدیمی اسلوونی
پاورپوینت بررسی معماری نمونه تطبیقی مجتمع تجاری ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری تفریحی کانیون در ترکیه
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی آتلیه ام آر و فروشگاه فلکس در برزیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی استودیو جدا در اندونزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه الون شبو-C25 در اسرائیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه 66 درجه شمالی در انگلستان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه ماد ماتریکس در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه میسون پرینس در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه تام وود در نروژ ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه ریبوک در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه نوکاک در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه و کافه کوچ ایرویز در مالزی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه پاپ آپ Obscura در کره جنوبی ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد