خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری داخلی مجتمع تجاری Printemps

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی معماری داخلی مجتمع تجاری Printemps
 
بعد از جنگ جهاني دوم، هسته مركزي شهر، فروشگاههاي استاني، خرده فروشيهاي كوچك، رستورانها، ساختمانهاي عمومي و خدمات شغلي را شامل شد. مردم با طي مسافت طولاني در مركز شهر گرد مي آمدند و به خريد مي پرداختند، هنگامي كه استفاده از اتومبيل همه گير شد خصوصيات خرده فروشيها تغييرات سريع خود را آغاز كرد. ابتدا با هدف توسعه فروشگاههاي تجاري و بزرگراه‎هايي ايجاد شدند كه براي تسهيل خريد استفاده كنندگان از اتومبيل در محلي اتفاقي شكل مي گرفتند. پس از آن  مركز خريد پديد آمد. اين پديده جديد مجموعه‎اي از فروشگاهها را تشكيل مي داد كه اغلب محلي براي خريد مواد غذايي رادر خود داشت.
حقيقتاً بازاريابي و افزايش دارائي واقعي خرده فروشيها به دنبال هم توسعه يافت. وقتي يكي از موارد ذكر شده تغيير مي كرد، ديگري نيز دچار تغيير مي شد. به عنوان مثال،‌ وقتي خرده فروشها به خارج از هسته مركزي شهر انتقال يافتند اين مسافت ايجاد شده حقيقتاً مناسب و پر ثمرتر و ارزانتر شد. مردم تحرك بيشتري داشتند. فروشگاهها رشد كردند. يك قصابي كوچك مساحت يك سوپر ماركت 950 مترمربعي را داشت و يك سوپر ماركت 950 مترمربعي در طي رشد خود به مساحت 2350 مترمربع دست يافت. اين نمونه 2350 مترمربعي در طي مدت 20 سال از 1955 تا 1975 اندازه‎اي استاندارد براي خرده فروشي پديد مي آورد و تولد مراكز همسايگي را يادآوري مي كند كه در نزديكي جمعيت حومه نشين ايجاد مي‎شد. همانطور كه محلات با رشد مواجه ميشد اين مراكز همسايگي نيز توسط مراكز محلات به هم مي پيوست.
اين موضوع نه تنها از نظر اندازه مراكز بلكه بواسطه محدوديت سرويس دهي آنها خودنمايي مي‎كند. اصولا دست يابي  به‎اين نوع مراكز خريد به‎اين معناست كه فروش به آساني كيفيت سرويس دهي و فروش مواد غذايي صورت مي گيرد.
اولين مركز همسايگي در حدود 24000 تا 32000 مترمربع وسعت داشت. پس از آن مراكز خريد ناحيه‎اي بزرگ قرار مي گيرند. در ابتدا، همانگونه كه مراكز خريد محله‎اي همسايگي رشد مي كرد ساير المانهاي خرده فروشي موجود در مراكز شهرها بخصوص خرده فروشان كوچك يا مغازه‎هاي mom&pop را به كنار خود انتقال دادند. در اين مراكز يك، دو يا سه هسته اوليه مي‎توانست وجود داشته باشد ( در آن روزها مساحتي حدود 2350 تا 1850 مترمربع)، در حالي كه فروشگاههاي 100 تا 300 مترمربعي فراوان بود. معمولاً فضاهاي كوچك نسبت به هسته‎هاي اوليه اجاره بهاي بيشتري را به خود اختصاص ميدادند.
 طراحی مجتمع تجاری Printemps یک مرکز خرید با تمرکز بر ارائه انواع لوازم شخصی و جمعی می باشد که در فصل بهار افتتاح گردیده است. این فضای تجاری یک ساختمان قدیمی مربوط به سال 1865 می باشد که در شهر پاریس توسط جولز جلوزوت و ژان آلفرد داکلاس تاسیس شده بود. اهداف اصلی طراحی مجتمع تجاری Printemps ارائه سبک جدیدی از خرید برای مشتریان می باشد. ویژگی مهم مراکز خرید این بوده که جز اولین مکان هایی به شمار می روند که از برق و آسانسور بهره می بردند و به نوبه ی خود به خاطر طراحی پله های مارپیچ بزرگ و گنبد 42 متری شاهکار معماری مدرن محسوب می شوند.
در طول سال ها،پروژه های بازساری زیادی در این مرکز خرید انجام شده است. مانند ایمنی در برابر آتش همچنین بسیاری از ویژگی های اصلی معماری آن حذف شده بود.اگرچه در سال 1972 نوه بنیانگذار این مرکز خرید توانست گنبد بزرگ آن را دوباره نصب کند.از آن زمان به بعد هردو گنبد و نمای پوسته آنا در سبک نوآورانه به عنوان بنای تاریخی ثبت شده اند.و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری داخلی مجتمع تجاری Printemps ,پاورپوینت بررسی ,نمونه موردی مجتمع تجاری ,نمونه مشابه مجتمع تجاری ,کیس استادی مجتمع تجاری ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری کافه و فروشگاه HEYTEA با کانسپت DNA
پاورپوینت بررسی کاربری تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری ایست گیت برلین
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه چند منظوره Sky SOHO توسط معماران Zaha Hadid
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه تجاری , پردیس سینمایی کوروش تهران
پاورپوینت بررسی طراحی نمای تبخیری مرکز خرید Part-Dieu لیون فرانسه توسط گروه MVRDV
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید آرن تهران ، نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع برند سنتر ، بام سنتر 1 فرمانیه
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شهر تایچونگ تایوان با کانسپت گیاه بامبو
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری بزرگ دره سبز در چین با رویکرد معماری پایدار
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری اقامتی توس ونک
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری تجاری پارمیدا و ساختمان اداری آلدار ALDar
پاورپوینت بررسی طراحی مجموعه تجاری تفريحی
پاورپوینت بررسی طراحی و معماری برج های بلند مرتبه
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری با کانسپت حباب صابون در آینتهون هلند
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری اداری سام پاسداران
پاورپوینت بررسی معماری چهار نمونه موفق مجتمع تجاری ایرانی و خارجی
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید زنجیره‌ای لیورپول اثر گروه معماری روجکیند
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری چند منظوره شانگهای در Kingboard Culture Plaza
پاورپوینت بررسی معماری نمايشگاه صنعتی - اداری آريو چوب

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد