خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت مجتمع تجاری اداری لاله پارک تبریز

   تعدادبرگ: 35 اسلاید   قیمت: 12000 تومان   حجم فایل: 3943 kb  تعدادمشاهده  9


پاورپوینت مجتمع تجاری اداری لاله پارک تبریز
مجتمع تجاری- تفریحی لاله پارک در شمال شرق تبریز از جمله مجتمع های تجاری-تفریحی شمال غرب کشور است که با استقبال خوب مردم مواجه شده است. در این مجموعه مشارکتی که با سرمایه گذاری مشترک شهرداری تبریز و بخش خصوصی احداث شده است، برندهای مطرح ترکیه کالاها و اجناس خود را مستقیما عرضه می کنند.DSCF0633
مركز تجاري 6 طبقه ، پاركينگ با ظرفيت 800 دستگاه خودرو در زيرزمين دوم و پاركينگ روباز با ظرفيت 400 دستگاه خودرو در محوطه بيروني هتل ، پيش‌بيني و احداث 140 باب مغازه در مجموعه تجاري و خدماتي هتل با مساحت‌ها بين 40 تا 250 مترمربع ، وجود 16 مجموعه فست‌فود در طبقه فوقاني هتل ، 1200 متر فضاي بازي براي كودكان ، يك سينماي 5 بعدي ، دو سينماي 125 نفره ، 5 دستگاه آسانسور و 20 پله برقي از جمله امكانات و زيرساخت‌هاي رفاهي ، خدماتي و تفريحي هتل لاله تبريز به شمار مي‌رود.
مجموعه هتل نيز كه در 17 طبقه در حال احداث مي‌باشد داراي دو طبقه زيرزمين و 15 طبقه فوقاني روي زمين مي‌باشد كه در طبقه همكف آن بخش‌هايي نظير لابي ، كافي‌شاپ مدرن و كتابخانه پيش‌بيني شده است.
 
 
طراحي يك رستوران و يك سالن كنفرانس به مساحت دو هزار مترمربع با قابليت تقسيم به سالن مجزا در طبقه اول و پيش‌بيني 5 سالن كنفرانس كوچك در طبقه دوم با ميانگين 100 تا 180 مترمربع مساحت از ديگر ويژگي‌هاي هتل لاله مي‌باشد.
 
خاطرنشان مي‌شود در 11 طبقه بعدي اين هتل نيز كه اختصاص به اتاق‌ها و واحدهاي اقامتي دارد ، 192 اتاق استاندارد 35 متري ، 25 سوئيت 64 متري و يك رويال سوئيت 180 متري طراحي و احداث خواهد شد.
در طبقه فوقاني هتل نيز يك رستوران بزرگ جهت پذيرايي از ميهمانان ، يك مجموعه بزرگ ورزشي با مجموعه‌هايي چون استخر ، سونا ، جكوزي ، سالن ماساژ ، حمام ترك ، سالن‌هاي ورزشي و سالن استراحت پيش‌بيني شده است.
 
 
هتل لاله، چهارمین هتل پنج ستاره تبریز به صورتی مشارکتی با سرمایه گذاری ترک در کنار پارک باغمیشه در حال احداث است. این مجموعه شامل دو ساختمان ۱۸و ۵ طبقه ای است که برج ۱۸ طبقه مربوط به ساختمان اصلی هتل ۵ ستاره لاله است. مراكز خريد هتل مشاركتي لاله تبريز به عنوان يكي از مدرن‌ترين و بزرگ‌ترين پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري شهرداري با نمايندگي‌ شركت‌هاي معتبر و برند تركيه‌اي و اروپايي تجهيز و راه‌اندازي خواهد شد.
 
تاریخچه این سرمایه گذاری در نشست کلانشهرهای کشورهای اسلامی به سال ١٣٨٥ برمی گردد که در استانبول برگزار شد هیئتی متشکل از اعضای شورای شهر و شهردار تبریز در این جلسه حضور یافتند. در بازدید از پروژه های بزرگ شهر استانبول که به دعوت شهردار محترم این شهر صورت گرفت هیئت اعزامی با دو نفر از سرمایه گذاران تبریزی که در پروژه های استابول مشارکت داشتند آشنا شده و در دیدار بعدی در سفارت ایران در ترکیه از آنها برای بازدید و سرمایه گذاری در تبریز دعوت به عمل آمد. سال ٨٦ مکاتبات رسمی با این سرمایه گذاران صورت گرفت و یکی از سرمایه گذاران قرارداد خود را با شهرداری تبریز برای احداث هتل ۵ ستاره منعقد کرد.. میزان سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
 
مساحت مرکز خرید اين هتل ٧٥ هزار متر مربع است، که در ٥ طبقه تجاری و تفریحی ساخته شده است. مهمترین مزیت این پروزه که نقطه تمایز آن نیز قلمداد میگردد ساخت مغازه هایی با متراژ بزرگ می باشد که طبق اعلام سرمایه گذار پروژه در این مرکز خرید تنها نمایندگان برندها و مارکهای بین المللی و ترکیه ای شعبه خواهند داشت این اقدام جالب سرمایه گذار طرح موجب متمایز شدن این مرکز خرید نسبت به مراکز خرید مشابه شده است که به جای تمرکز بر تعداد مغازه ها و ساخت مغازه های کوچک و غیر معتبر تمام تمرکز خود را بر ساخت فروشگاه های بزرگ و فروش آنها به برندهای معتبر ترکیه ای (جهت ساخت مرکز خرید متمایز در ایران) زوم کرده اند.
هتل و مجموعه تجاری لاله پارک :
کارفرما: شرکت لاله پارک ترکیه
محل احداث: شهرستان تبریز
پیمانکار: شرکت لاله پارک ترکیه
مشخصات: 17 طبقه
زیربنا: 90000 مترمربع
کاربری: تجاری – رفاهی – خدماتی
موقعیت: آذربایجان شرقی – تبریز – بزرگراه پاسداران – بعد از میدان فهمیده – کنار پارک باغمیشه


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت مجتمع تجاری اداری لاله پارک تبریز ,مجتمع تجاری- تفریحی لاله پارک در شمال شرق تبریز از جمله مجتمع های تجاری-تفریحی شمال غرب کشور است که با استقبال خوب مردم مواجه شده است. در این مجموعه مشارکتی که با سرمایه گذاری مشترک شهرداری تبریز و بخش خصوصی احداث شده است، برندهای مطرح ترکیه کالاها و اجنا,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد