خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری افشین

   تعدادبرگ: 45 اسلاید بهمراه پلانها و تصاویر .   قیمت: 4500 تومان   حجم فایل: 4987 kb  تعدادمشاهده  4


بخشی از مطلب
رشـد چـشمگیر در توسعه و گـسترش فعالیت های اقتصادی کشور طـی سالهای اخـیر، موجب تبدیل مناطقی از استان تهران به مناطق صنعتی و تجاری شده است. انجـام این فعالیت ها مستلزم تأمین نیروی انسانی متخصص، مسـکن، مـایحـتاج زنـدگی و ... است. پس از اسکان متخصصین، مهندسین و نیروی کار در اطراف این مناطق، احداث اماکنی برای پاسخگویی به نیازهای خدماتی آنان از مهمترین اقدامات ضروری به شمار می‌رود. از عـمده نیـازهای سـاکنین در منـاطق صـنـعتی، وجـود مجتمع‌هایی بـرای خرید مایحتاج روزمره و استفاده از فضا های ورزشی و تفریحی می باشد. در هـمین راسـتا مجتمع افشین با رویکرد دستیابی به امکان ارائه مجموعه‌ای کامل از خـدمات تجاری، اداری، ورزشی و تفریحی در حال اتمام و واگذاری می‌باشد.
 
مجتـمـع تجـاری اداری افـشـین بــا قــرارگـرفتن ما بین خیابان اصلی (بلوار76 مـتری آیت ا...سعیدی) و 24 متـری شـرقی، از دستـرسی بسـیار مناسبی برخوردار است.
 
نتیجه مطالعات گسترده اقـتصادی، فـرهنگی و اجـتماعی، دست اندرکاران را بر آن داشت تا در طراحی و ساخت مجتمع افشین، با رعایت عـوامل مهمی از قبیل: چـگونـگی تفـکیک و استـقـرار صـنوف، نحــوه طـراحی پلان‌هـا، ایجـاد وجـه تمایز در پـروژه با بافت موجود، الـگوسازی مـناسـب در صنـعت ساخـتمان، پاسخـگویی به نیازهـای تفـریحی مـنطقه وبـا بهره گیری از مدرن‌ترین امکانات تکنیکی، عـملیات اجـرایی پروژه را آغـاز نمـایند. از دیگر نکاتی که به جذابیت این مجتمع افزوده است، وجود کاربری‌های متنوعی از قبیل: شهربازی، سینمای چهاربعدی، تـالار، رستوران، بانک، آژانـس هـواپیمـایی و ... می‌باشد. این امر مـوجب تبـدیل مجتمـع، به بـرترین قـطـب تجــاری اداری شـهر چــهاردانـگه شـده اسـت.
 
ایـن مجتمع دارای 403 واحد تجاری و 45 واحد اداری است. نحوه استقرار واحـدها به شکلی می باشد که از ورودی‌های متعددی امکان دسترسی به واحدهای تجاری میسر است. جدول ذیل، چیدمان واحدها را بر اساس طبقه مشخص می‌کند:

 به دلیل واقع شدن مجتمع افشین در منطقه مسکونی- تجاری چهاردانگه، کاربری هایی از قبیل: شـهربازی به مسـاحت 1513 متر مـربع (همکف اول) ، خـدمات ویـژه شامل بانک، آژانس مسافرتی (طبقه همکف) و همچنین تالار و رستوران (طـبقه چهارم) برای مجتمع در نظر گرفته شده اند.

- واقع شدن در قلب شهر چهاردانگه در مجاورت مناطق مسکونی و تجاری این شهر
- دسترسی سریع و آسان ارتباطی از طریق شریان‌های اصلی حمل و نقل تهران و حومه
- استحـکــام سـازه و مقـاومـت در بــرابـر زلــزلـــه‌
- سازه منحصر بفرد براساس آخرین استاندارد های صنعت ساختمان
- استفاده از مصالح و تجهیزات مرغوب و مناسب
- پایداری نمای سازه در بـرابر عـوامل جـــوی
- سرمایه‌گذاری مطلوب و ایجاد ارزش افزوده مناسب
- بهـره‌منـدی از سیـستم هوشـمند اعـلان حـریق
- وجود کاربری های متنوع و چند منظوره (تجاری، اداری و تفریحی )
- سهولت دسترسی به طبقات تجاری اداری با استفاده از 8 دستـگاه پله برقی و  8 دسـتگاه آسـانـسـور پیشرفته
- ورودی های متعدد، جهت دسترسی آسان به واحد های تجاری
- تسهـیلات مـالی بـرای عـلاقــه مـندان به پیـش خرید
- قیمت مناسـب و رقابتی ویژه به لحاظ سرمایه گذاری
- معماری منحصر بفرد بنا به حجم خاص و چشمگیر سازه
- دارای اولـین شـهر بازی مـنطقه با فضای 1513 متر مربع

پروژه افشین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین مهندسی، در زمینی به مساحت 7500 متر مربع در 8 طبقه با زیر بنای 35000 متر مربع احـداث شده است. به منظور طراحی و اجرای نمایی مدرن می‌بایست مواردی همـچون: استحکام، زیبایی، سرعت نصب، اتحاد بصری و ... رعـایت می‌گردید که به همین دلیل از ورقه‌های آلومینیوم کامپوزیت، سنگ و شیشه دوجداره استفاده شده است. سـاختمان این مجتمع به دلـیل گـستردگی سـطح و تـوزیع فضـاها در 8 طـبقه مجزا و شکل هندسی خاص، دارای سازه‌ای متفاوت با ساختمان‌های دیـگر است کـه حاصل مـطالعات بسیار دقیـق و مـتکی به آخـرین دسـتاوردهای عـلمی و پـژوهشی متـناسب با استـانداردهای بین‌الـمللی است.
 
اسکلت ایـن سازه از نوع اسکلت فولادی با اتصالات صلب، ستون‌های ساخته شده از باکس ورق‌هـای جـوش شده و پل‌ها از نوع مقاطع فشــرده (پـروفیل‌های اصلی با سایز بالا) می‌باشد. از نظر قـابلیت تحـمل، ساخـتمان دارای 2 سیـستم مـقاوم در مقابل بارهای وارده است:
 
1- مقابله با بارهای ثقلی و وزنی: در ایـن سـازه تحمـل بار بـرعهده اسکلت فـلزی با قاب‌های صلب است. کلیه مقاطع پل‌ها از مقاطع اسـتاندارد نورد شده کارخانه‌ای استفاده گردیده که این امر مقـاومت ثقلـی و وزنی مـجموعه را منـحصر به فرد ساخته اسـت. به لحاظ افزایش ضریب اطمینان در مراحل ساخـت، اسـتفاده از مصالح سبک و مدرن برای کاهش بارهای ثقلی مد نظر بوده، به این منظور استفاده از فوم‌های سقفـی و دیوار‌‌ه هایی از جنس هبلکس جایگزین مصالح سنتی شده است.
 
 2- مقابله با بارهای جانبی: استفاده از دیوارهای حائل بتنی در سه تراز پایین در تمامی سطوح خارجی و استفاده از دیوارهـای برشـی در هسته‌های مـرکزی در 8 طبـقه سازه، باعث ایجاد شبکه‌ای بسیار قوی و مقاوم در مقابل بارهای جانبی (مخصوصاً زلزله) شده است.
 
دیوارهـای حائل و بـرشی مـوجود در پـروژه، بـرای مقـاومت در مـقابل زلزله و مطابق با محاسبات آئین نامه زلزله ایران طراحی شده‌اند. پی ساختمان نیز از نوع رادیه یکپارچه بوده و طراحی آن به گونه‌ای است که حتی فضای مــربوط به آسانسورها و تأسیسات نیز باعث ایجاد فضای منفی (بازشو) در پی نشده است.
 
مهـمترین فـاکـتورهای تـأثیر گـذار در طراحی تـأسیـسـات ایـن مجـتمع، نـوع کاربری، کارآیی، راندمان، کیفیت و میزان مصرف می‌باشند که در مراحل انتخاب و نصب تأسیسات پروژه افشین؛ کاملاً رعایت شده‌اند.
 
- تاسیسات مکانیکی: در واحـدهای تجاری از فن کوئل سقفی؛ و در واحـد‌های اداری از فـن کـوئل کـانالی استفـاده شده است. کلیه راهـروها مجهز به هـواساز می‌باشند که علاوه بر تـأمین نیازهای سرمایش و گرمایشی، پس از تصفیه و عبور هوا از فیلترها، هوای تازه را تأمین و توزیع می‌نمایند. برای بالانس سیستم و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، از شیرهای بالانسینگ و سیستم‌های کنترلی در موقعیت‌های مورد نیاز استفاده شده است. تأمین سرمایش و گرمایش تالار، رستوران و شهربازی نیز توسط هوا سـازهای جداگانه انجام خـواهد شد. تهــویه سـرویـس بخـش هـای اداری با ترکیبی از هـوا سازهای مـوضعی و مـرکزی و ســرویس هـای عـمومـی از طــریـق اگــزوز فــن مـرکـزی صـورت مــی‌گــیرد. در پـارکیـنگ نیز، تهـویه بر طـبق اسـتانداردهـای رایـج نظـیر ASHRAE می‌باشد.
 
- سیستم اطفاء حریق: سیستم اطفاء حریق در مجتمع افشین شامل جـعبه‌های آتش نشـانی با انشـعاب‌های 1 و 2 اینچ در کلیه طبقات می‌باشد. برای تأمیـن آب و فشـار آب مورد نـیاز، از منبع ذخیره و بوستر پمپ‌های آتش نشانی استفاده خواهد شد.
 
- سیستم آبرسانی: تـوزیع آب مـصرفی در بخـش‌های عمـومی و اختصاصی توسط لوله‌های 1 اینچ از نوع پنج لایه تلفیقی و در صورت نیاز به لوله‌هایی با سـایز 2 اینـچ و بالاتر، توسط لوله‌های گالوانیزه صورت می‌گیرد. لوله‌های فاضلاب از نوع پلی پروپیلن پوش فیت انتخاب شده‌اند.
 
- سیستم موتورخانه: موتورخانه مجتمع افشین شامل چیلر‌های جذبی، دیگ‌های فولادی، الـکترو پمپ‌های سیرکولاسیون، برجهای خنک کن فایبر گلاس و منابع تأمین آب گرم مصرفی می باشد. جنس لولـه‌های داخل موتـورخانه و داخل داکت‌هـای تأسیساتی از نوع فولادی است.
 
- تاسیسات الکتریکی:
- سیستم توزیع برق از طـریق باسداکت و شین های مسی ( امنیت در برابر آتش سوزی)
- سیستم روشنایی عادی و اضطراری، شامل: برق اضطراری برای واحدهای تجاری، اگزوز فن‌ها، سیستم سیرکولاسیون، آسانسورها، پمپ‌های آتش نشانی و سیستم گرمایش
- سیستم اعلان حریق هوشمند آدرس پذیر در کلیه واحدهای اداری و تجاری
- سیـستم اینـترنت مـاهـواره‌ای بـدون نـیاز بـه شبـکه تلـفـن
- امـــکان استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس
- بهره گیری از دوربین های مداربسته برای نظارت و مدیریت
- استفاده از کنتورهای برق دیجیتالی سه زمانه
- سیستم صوتی پیشرفته
- سیستم تلفن IP و امکان ارتباط با کلیه کشورها
- شبـکه کـامپیوتـری با فـیبـر نـوری


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی مجتمع , تجاری افشین ,پلان مجتمع تجاری ,مرکز تجاری افشین ,نقشه تجاری افشین ,طرح تجاری افشین ,کانسبت تجاری افشین ,تجزیه تجاری افشین ,تحلیل تجاری افشین ,مجتمع تجاری افشین ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل و بررسی مجتمع تجاری اقامتی و مسکونی آرمان مشهد
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری و فرهنگی اسپاکومر Spacumer در کره جنوبی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری فرهنگی Xujiahui در شانگهای چین
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری چند منظوره شانگهای در Kingboard Culture Plaza
پاورپوینت تحلیل نمونه های موردی معماری مجتمع تجاری داخلی و خارجی
دانلود بررسی پاورپوینت مجموعه بازار تاریخی تبریز
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی نمونه های تجاری
دانلود بررسی پاورپوینت معرفی و مقایسه بازار سنتی تبریز با بازار قدیمی گرگان
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن فورت وورث Modern Art Museum of Fort
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل بازار قیصریه اصفهان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان Tainan کانون جامعه اماکن سبز تایوان
دانلود, بررسی پاورپوینت معماری مجتمع تجاری گالریا و پوسته های فلس مانند معماری یو ان استودیو ,pptx
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری اسمارالیند ایسلند
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری تایلند / گروه معماری AL_A
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مرکز تجارت جهانی Hangzhou چین
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک تبریز
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل دفتر خدمات نارنجی روسیه
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل فروشگاه Dior میامی آمریکا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری ، تجاری ترمه همدان
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل فروشگاه Massimo Dutti مکزیک

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد