خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری رویال مال

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 18000 تومان     تعدادمشاهده  3


 
معرفی
 
مجتمع تجاری رویال مال، با توجه به نیاز احساس شده در منطقه گردشگری بین بابلسر و فریدونکنار، در کنار شهرک های توریستی قدیمی مانند خزر شهر، دریاکنار و دریاسر احداث شده است. تامین نیازهای خرید خیل عظیم گردشگران که در ایام تعطیل به این خطه پا می گذارند، هدف ما بوده، جلب و جذب این پاخور گسترده، باعث خواهد شد تا این پروژه برای سرمایه گذاران تبدیل به تجربه ای سودآور گردد.
این مجتمع عظیم با تعداد ۵۵۰ واحد تجاری و بخشهای مختلفی همچون شهربازی، فودکورت، رستوران مجلل، کافه تریا مرکزی و پارکینگ ۱۰۰۰ واحدی، بزرگترین مرکز خرید منطقه محسوب شده، از این حیث، دارای برتری مطلق برای سرمایه گذاری در یک مجموعه خاص و منحصر به فرد است.
چرا رویال مال؟
 
    تجربه مالکیت در بزرگترین مجتمع تجاری منطقه  
    سرمایه گذاری سودآور و با قابلیت بازدهی کوتاه و بلند مدت مناسب
    راه اندازی کسب و کاری پر رونق در آتیه دار ترین بخش تجاری در شرق مازندران مورد اقبال مسافرین و گردشگران
 
قیمت ها:
 
    طبقه همکف     متری 12-15 میلیون تومان
    طبقه اول         متری 10-11 میلیون تومان
    طبقه دوم         متری 9-10 میلیون تومان
 
 %60  نقد  -  10%  تحویل سند   -   30%  اقساط 6 ماهه
 
مشخصات کامل برج
 
مجتمع خدماتی تفریحی تجاری رویال مال بزرگترین مجتمع تجاری در منطقه،در اتوبان بابلسر- فریدونکنار رو به رو ی شهرک دریاکنار در زمینی به مساحت 33000 متر مربع در حال ساخت میباشد.
 
این مجموعه در هر طبقه 10000 متر مربع فضای تجاری داشته که برای رفاه حال مشتریان آتی، 50% این فضا به مشاعات مجموعه اختصاص یافته است که از این حیث نیز در منطقه و در میان رقبا پیشتاز است.
 
رویال مال بابلسر در 3 طبقه تجاری و 1 طبقه خدماتی تفریحی در حال احداث می باشد.این مجموعه دارای 540 واحد تجاری بوده که در بازه های مساحتی متنوعی از 25 تا 70 متر مربع طراحی و در حال اجرا است. طراحی این واحدها به گونه ای است که هیچ ستونی در داخل واحدها مزاحمت نداشته، حداقل دهنه ویترین خور 5 متری و سقف بلند 4 متری غرفه ها در همه طبقات، باعث افزایش جلوه آنها شده است و به بهره بردار اجازه هرگونه چیدمانی را در دکوراسیون داخلی خود می دهد. 
 
این مجموعه عظیم با تمامی بخش های جانبی آن در فروردین ماه 1394 تحویل خریداران داده خواهد شد و در خرداد ماه 1394 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید
ویژگی های معماری
 
    تعداد 540 واحد تجاری
    تامین بیش از 1000 پارکینگ
    فود کورت (فضای رستورانی) روباز
    شهربازی سرپوشیده
    آسانسورهای متعدد دسترسی طبقات
    پله برقی جهت تسهیل جا به جایی
    شیب برقی
    کافی شاپ مرکزی
    محوطه سازی زیبا و جذاب
    دسترسی مناسب
    ترکیبی جامع از اصناف برای تکمیل سبد خرید مشتریان مجتمع
 
امکانات و خدمات
 
مجتمع تجاری رویال مال بابلسر همچنین مجهز به بهترین و به روزترین امکانات تجاری خواهد بود که شامل پله های برقی مختلف، آسانسورهای نفربر و باربر متنوع  آسانسور شیشه ای (پانوراما) و همچنین شیب برقی(کانویر) و بسیاری امکانات متمایز نسبت به سایرین می باشد.
 
در این مجموعه برای جلب مشتری بیشتر، بخش های خدماتی جانبی نیز پیش بینی شده است که شامل اولین رستوران گردان در منطقه، پارکینگ بزرگی با گنجایش بیش از هزار خودرو ، کافه تریا، فود کورت (فضای رستورانی) با تعداد 6 رستوران در زمینه های متنوع و شهر بازی سرپوشیده و روباز می باشد.
استفاده از شیب برقی (برای اولین بار در منطقه)، پله برقی های مناسب، آسانسورهای متعدد، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی مشاعات و بخشهای اختصاصی واحدها، سیستم تهویه هوای مطبوع در تمام مشاعات و سایر آیتم های دیگری که در این مرکز برای آن هزینه شده است، گواهی بر این مدعاست.
از مزایای دیگر این مجموعه، ساخت نیروگاه برق با سوخت گاز است که توان تامین ۵ مگاوات برق را دارا می باشد و در نتیجه، تامین برق مجموعه که به عنوان عامل حیات یک مرکز خرید عظیم محسوب می شود، از داخل خود مجموعه و از برق شهری جداست که این عامل خود باعث کم شدن هزینه مالکین و بهره برداران در زمینه شارژ مشاعات مرکز و برق ماهیانه خواهد بود


کلمات کلیدی مرتبط:
معرفی ,مجتمع تجاری ,رویال مال، ,ویژگی های معماری ,معماری ,طرح ,کانسبت ,ایده ,اصول طراحی ,تحليل مجتمع تجاری , بررسی فضاها, طرح نهایی ,استانداردها, اصول, تاريخچه, مباني ,نمونه موردي,دانلود طرح کانسبت,پروژه معماري , اصول طراحی,تجزیه تحلیل,ایده,آنالیز,مجتمع تجاری ,پروپوزال ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه سیما گوجرال در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه SKIN1004 در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی جواهرات Avgvst برلین در آلمان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه اوموتساندو اتمس آبی در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه راک اند راید شنزن در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه یورا در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی گالری های نوول در فرانسه ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه پوشاک ورزشی پالس در اوکراین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه دیاگونال در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه لاگوس در نیجریه ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه لولیتا در برزیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه شیرینی ژاپنی آیتو-دنکیموچیتن در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کتابفروشی ریدلیون در اوکراین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه اوسکای در تایوان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه گل چئونگسام در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه هواوی در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی گمشده در پژواک در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه ژلاتو مسینا شهر کنت در استرالیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کتابفروشی انبار غله بزرگ در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه معکوس در ایتالیا ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد