خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه برند MIU MIU اثر هرزوگ دمورن

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه برند MIU MIU اثر هرزوگ دمورن
 
بخشی از مطلب
طراحی فروشگاه برند MIU MIU توسط هرزوگ اند دمورن ؛ این پروژه برای میومیو در اریب در خیابان مقابل مرکز پرادا توکیوـ که آن نیز توسط هرزوگ اند دمورن طراحی شده است- در محله ای شیک که در طول دو دهه گذشته به نمایشگاهی از ابتکارات معماری تبدیل شده است قرار دارد. در تقابل با شفافیت ساختمان تماما شیشه ای پرادا ، سطح فلزی نمای فروشگاه میومیو مات است که البته موجب ایجاد صمیمیت بیشتر می شود. معماران می گویند: بر خلاف انتظارات سایت که جایگاه بسیاری از برندهای لوکس است ، خیابان میوکی در توکیو منحصرا زیبا و شیک نیست. معماری ناهمگن است. درهمی ساختمان‌های بی آلایش با ارتفاع‌ها و شکل‌های مختلف که نه سنت‌های تاریخی را دارا هستند و نه استانداردهای رایج. خیابان یک لینک کاملا تکنیکال و کاربردی بین اوموتهاسندو و قبرستان Aoyama Reien در پایین جاده است. با وجود درختان در اینجا و آنجا ، جو دعوت کننده نیست ، مانند یک میدان یا پلازا. توکیو شهری خالص و ناب است. خاک آن برای بهره وری همگانی است و مطلقا هیچ راه گریزی برای فردیت نیست ؛ چیزی که ما در شهرهای اروپایی می بینیم.
 
پروژه: فروشگاه میومیو Aoyama
 
موقعیت: توکیو ، ژاپن
 
مساحت: ۲۶۹ مترمربع
 
این نکته را ما بیش از ۱۰ سال پیش زمانی که ساختمان شیشه‌ای را برای پرادا توکیو طراحی می کردیم متوجه شدیم. در آن زمان ، ما علاقه مند به مقابله با وضعیت موجود بودیم ، از یک سو با قرار دادن یک پلازا کوچک در یک سمت ساختمان و از سوی دیگر با ایجاد ساختاری کاملا قابل دید که هر کس می تواند از هر سمتی داخل را ببیند و همچنین از داخل می تواند چشم اندازهای هدف گیری شده از شهر را مشاهده کند.
در طول دهه گذشته ، ساختمان شاخص به مکانی بسیار پر رفت و آمد تبدیل شده بود و برای پرادا نیز بسیار اهمیت داشت، برای کارفرمای ما پرادا ژاپن و همچنین برای ما به عنوان معمار برای دست یافتن به این در طراحی فروشگاه میومیو که در نزدیکی آن در طرف مقابل خیابان قرار گرفته است. زمانی که قوانین منطقه‌ای به ارتفاع کمتر وادار می کرد ، ما پتانسیل ساختمان کوچکتر و صمیمی تر را کشف کردیم. ما ذهنیت ذکر شده را برای ورود ایده‌هایمان استفاده کردیم. بیشتر شبیه یک خانه تا یک فروشگاه ، بیشتر پنهان تا باز ، بیشتر ساده تا عجیب و غریب و در نهایت بیشتر مات تا شفاف.
مدل تیپولوژیکال که این مشخصات و نظریه ها را به بهترین شکل دربر می گرفت یک باکس بود که مستقیما در تراز خیابان قرار گرفته باشد ، روکش آن کمی باز می شود تا ورودی را شاخص کند و به رهگذران اجازه می دهد که داخل را نگاه کنند. تنها پس از آن ع متوجه می شوند که ساختمان یک فروشگاه است. در اینجا ، زیر سایه بان بزرگ ، داخلی دو طبقه با یک نگاه قابل مشاهده است. چنانچه اگر حجم با یک چاقو بزرگ برش خورد داخل را به بیرون تبدیل می کند. لبه‌های گرد و نرم سطوحی مسی با گوشه‌های فولادی تیز در خارج باکس فلزی برخورد می کند. در حالی که تورفتگی‌های غار مانند مزین به پارچه ابریشمی فضای مرکزی فروشگاه را مانند لژ در تئاتر می کند. فروشگاه با دو طبقه بلند نه تنها تولیدات جذاب را در میزها و قفسه‌ها به نمایش می گذارد بلکه مانند یک خانه بزرگ و راحت با مبل و صندلی است.
نما هیچ لوگو یا تجملاتی ندارد. یک سطح صیقلی و به صافی آیینه است که انگار قلم مویی بزرگ روی سطح مات نمای پانلی فلزی کشیده شده است. این سطح نگاه را مجذوب و توجه عابران را به خود جلب می کند. اما به جای ارائه دید از داخل ، مانند ویترین مغازه ، منظره معکوس شده است! به جای ویترین ، بیننده با بازتاب خود مواجه می شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی طراحی ,فروشگاه برند , MIU MIU ,اثر هرزوگ دمورن ,طراحی , فروشگاه , برند MIU MIU ,نمونه مشابه ,معماری ,طرح ,کانسبت ,ایده ,نقشه ,پلان ,اصول طراحی ,نمونه موردی ,کیس استادی ,دانلود پاورپوینت ,نمونه تطبیقی ,پروژه دانشجویی ,طرح ,نمونه تطبیقی ,نمونه خارجی ,تحليل ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل معماری نمایشگاه خودرو در تهرانپارس
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه سیما گوجرال در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه SKIN1004 در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی جواهرات Avgvst برلین در آلمان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه اوموتساندو اتمس آبی در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه راک اند راید شنزن در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه یورا در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی گالری های نوول در فرانسه ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه پوشاک ورزشی پالس در اوکراین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه دیاگونال در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه لاگوس در نیجریه ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه لولیتا در برزیل ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه شیرینی ژاپنی آیتو-دنکیموچیتن در ژاپن ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کتابفروشی ریدلیون در اوکراین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه اوسکای در تایوان ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه گل چئونگسام در کره جنوبی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه هواوی در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی گمشده در پژواک در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه ژلاتو مسینا شهر کنت در استرالیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کتابفروشی انبار غله بزرگ در چین ,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد