پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید سانا
بخشی از مطلب
انتخاب نام سانا برای مرکز خریدی در بلوار اندرزگوی تهران که محل تردد و گردش جوانان است نشانه هایی است از عزم سازندگان این پروژه برای گرامی داشت مشتری جوان ایرانی با شعار «تکریم مشتری»، و همچنین فراهم آوردن محیطی ساده و در دسترس برای گذراندن اوقات فراغت با طعم رفاقت و دوستی و سرشار از نشاط و سرزندگی و البته مطابق مد روز که پاسخگو سلیقه و علاقه ی تمامی اقشار جامعه باشد.
با همین هدف عملیات ساخت مرکز خرید سانا از سال ۱۳۹۰ آغاز شد. استفاده از جدیدترین فناوری ها در ساخت مرکز خرید سانا گام دیگری برای عمل به این رسالت بوده است.
فروشگاه ها ی مرکز خرید سانا در طبقات مختلف به منظور تسهیل خرید انواع کالا برای مشتریان در نظر گرفته شده است.
فودکورت ، رستوران و كافي شاپ ها در طبقات مختلف بشكل سر پوشيده و رو باز آماده پذیرایی از شما عزیزان میباشد.
مشخصات کامل برج
۱۰۵۰۰ مترمربع واحد تجاری
۹۴۰۰ مترمربع واحد اداری
۳۰۰۰ مترمربع رستوران و فودکورت سرباز و سرپوشیده
پارکینگی با گنجایش تعداد مناسب خودرو