خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری کلیسای جامع ملی غنا در آکراس

   تعدادبرگ: 27 اسلاید   قیمت: 9500 تومان   حجم فایل: 4419 kb  تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی معماری کلیسای جامع ملی غنا در آکراس 
 
 
رئیس جمهور غنا از طراحی آداجی ها برای جدید کلیسای جامع ملی غنا در آکراس خبر می دهد
جمهوری غَنا کشوری در غرب قاره آفریقا است. آکرا پایتخت این کشور است
رئیس جمهور نانا Addo Dankwa Akufo-Addo در یک مراسم خلع سلاح در سالگرد  61 سالگی استقلال  غنا، به عنوان یک کشور مستقل، طرح هایی برای کلیسای جامع ملی غنا طراحی شده توسط Adjaye Associates، شرکت معماری به رهبری معمار بریتانیایی- غنا، سر دیوید Adjaye، OBE را معرفی کرد.
کلیسای ملی غنا، به عنوان یک تجسم فیزیکی از وحدت، هماهنگی و معنویت، به عنوان یک نقطه عطفی در مراسم تحلیف، جایی که همه ادیان به جمع آوری، عبادت و جشن گرفتن در روحیه متعهد می شوند، محسوب می شوند. کلیسای جامع در 14 هکتار از باغ های تازه باغدار در مجاورت گورستان Osu قرار خواهد گرفت و مجموعه ای از کلیساهای چشمگیر، یک بالتستر، یک سالن اجتماعات دو طبقه ای 5000 متر مربعی، سالن مرکزی بزرگ، مدرسه موسیقی، تمرین کر، گالری هنری ، مغازه و فضاهای چند منظوره. این همچنین به اولین مرکز موزه و مستند سازی کتاب مقدس آفریقا اختصاص یافته به مسیحیت و ساختن ملک در غنا خواهد بود.
برای Interiors Adjaye Associates برخی از مشهورترین و پیشرفته هنرمندان آفریقایی و غنا را که با این کار برای ایجاد دکوراسیون و مبلمان مذهبی کلیسای جامع همکاری خواهند کرد، به کار خواهند برد.
یک مسیر و چشم انداز جدید نیز به کشور تحویل داده می شود - سایت کلیسای جامع را به برجسته ترین جاذبه های جشنواره - میدان استقلال، گورستان اسو، خانه ای دولتی و دایره وحدت آفریقا تبدیل می کند.
مفهوم Adjaye Associates برای کلیسای جامع ملی جدید، منحصر به فرد، برجسته قرن 21، که در آن مذهب، دموکراسی و سنت محلی در یکپارچه و نمادین در هم آمیخته است. طراحی الهام از نمادگرایی مسیحی و میراث غنا، طراحی جشن فرهنگ غانی است و به اتحاد منطقه آفریقای غربی و خویشاوندی جمعی می پردازد. کلیسای جامع به طور همزمان به عنوان یک موسسه مذهبی و فرهنگی، یک مکتب جدید ملی و مرکز اجتماعات برای جمع آوری و یادگیری به کار خود ادامه خواهد داد.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری کلیسای ,جامع ملی غنا در آکراس ,پاورپوینت بررسی ,نمونه مرکز مذهبی ,نمونه موردی کلیسای ,نمونه مشابه کلیسای ,معماری کلیسای ملی غنا ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای وتروبا با سبک معماری بروتالیست
پاورپوینت بررسی معماری مسجد خلیفه التاجر دبی ، مسجد سازگار با محیط زیست
پاورپوینت بررسی معماری مساجد اسلامی مصر
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای جامع واشنگتن در آمریکا
پاورپوینت بررسی معماری حمام لج مهاباد
پاورپوینت بررسی معماری مسجد شجره - مدینه منوره
پاورپوینت بررسی انگکور وات بزرگترین پرستشگاه جهان
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای و مرکز فرهنگی Discalced Barefoot Carmelites Center کاتولیک بوسان
پاورپوینت بررسی معماری مسجد احمد قدیروف در گروزنی ، پایتخت چچن
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای پادره پیو در سان جووانی
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای راچستر اثر لویی کان
پاورپوینت بررسی معماری مناره و اجزای آن
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای مایل سلام در لاکود ، کلرادو گنبد
پاورپوینت بررسی مقایسه معماری مساجد سنتی و مدرن
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای سالزبری در انگلستان
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای دیر سَن دُنی پاریس
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای جامع لائون در فرانسه
پاورپوینت بررسی هنر و معماری و کاربرد آن در احداث مساجد
پاورپوینت بررسی معماری کلیسای صلیب مقدس در مجموعه آرارت
پاورپوینت بررسی معماری مسجد و مجموعه سلیمیه در شهر ادیرنه

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد