خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی ، معماری ترمینال فرودگاه بین المللی دنور

   تعدادبرگ: 40 اسلاید پاورپوینت   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 1448 kb  تعدادمشاهده  47


پاورپوینت بررسی ، معماری ترمینال فرودگاه بین المللی دنور 
 
بخشی از مطلب
یک مثال کاربردی از سقفهای کابلی با کابل های مضاعف و در خلاف جهت هم، سالن اصلی ترمینال فرودگاه دنور است که بزرگترین سازه کششی سقف و بزرگترین فضای یکپارچه در جهان می باشد/.(1995: دنور، کانکتیکات، مهندس معمار: فنترس ، بردبرن و همکاران، مهندس سازه: سورود و همکاران) سقف پارچه ای به علت سبکی و سرعت ساخت و به دلیل زیبایی ان انتخاب شده است مشابه قله های پوشیده از برف رشته کوه راکی، قله های این ساختمان به وسیله 34 ستون اصلی فولادی، شامل ستون های 150 فوتی (45 متر) با فاصله (3/18 متر) از یکدیگر ایجاد شده اند. 
انحنای پارچه های بین قله ها 240 فوت 630 متر) دهانه طول سالن اصل را می پوشاند. پوشش پارچه ای سقف به وسیله کابل هایی که از خط الراس ها و خط القعر ها عبور کرده که بیشترین بارهای کششی را نیز تحمل می نمایند، مسلح شده اند. کابل های خط الراس معلق بارهای ناشی از وزن ساختمان و برف را تحمل می نمایند، در صورتی که کابل های تثبیت کننده خط القعر در برابر نیروی باد مقاومت می نمایند. سومین سری از کابل ها، کابل های خط الراس و خط القعر را در فاصله 40 فوت (2/12 متر) سقف پارچه ای مسلح به هم متصل می کنند. (لندکر Landeker 1994، استین Stein 1993، بلیک Blake 1995)
 
           : ترمینال فرودگاه بین المللی دنور، نمای خارجی نوک چادرها را که شبیه قله های پوشیده از برف رشته کوه راکی است ، نشان می دهد.
 
: ترمینال فرودگاه بین الملل دنور، شبکه ژئودزیک بام پارچه ای
 
سقف از پارچه دو لایه تشکیل شده است که جنس هر دو از فایبر گلاس با پوشش تفلون می باشند. لایه بیرونی با ضخامت 28% اینچ (7 میلیمتر) ، لایه سازه ای اصلی است در حالی که لایه داخلی مانعی آکوستیکی را فراهم کرده و یک لایه هوا برای جلوگیری از اتلاف انرژی ایجاد می کند. جزئیات حساس و بحرانی در این ساختمان اتصال بین سقف پارچه ای قابل انعطاف و دیوارهای صلب زیر آن می باشد. در بالای باجه های فروش بلیط یک پنجره مثلثی شیشه ای مربوط به بام وجود دارد که امکان دیدن آسمان را از کف سالن اصلی فراهم می نماید. 
لبه بالایی پنجره بام به سقف پارچه ای متصل شده است. سطح بام به اندازه 3 اینچ (75 میلیمتر) به وسیله لوله های پنومتاتیک باز و بسته می شود و با حرکت پارچه سقف حرکت می کند. 
پارچه و کابل ها امتداد یافته و از روی دکل های (دیرک ها) فولادی با مقطع لوله ای عبور می کنند تا به سازه موجود ساختمان در هر انتها مهار شوند. این لنگر ها در مقابل رانش داخلی که به وسیله فرم منحنی طنابی سقف پارچه ای ایجاد می شوند مقاومت می نمایند دکل ها فقط تکیه گاه عمودی را تامین کرده و مانند اتصال مفصلی در تکیه گاه ها رفتار می کنند. 
و......


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی ، معماری ترمینال , فرودگاه بین المللی دنور , بررسی معماری ,نمونه موردی ترمینال فرودگاه ,ترمینال فرودگاه خارجی ,ترمینال فرودگاه مدرن ,نمونه مشابه ترمینال فرودگاه ,کانسبت ترمینال فرودگاه ,طرح ترمینال فرودگاه ,کیس استادی ,معماری ترمینال فرودگاه ,ایده ترمینال فرودگاه ,تار,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه قطار Coal Drops Yard اثر Heatherwick
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه قطار تاریخی ماساریک اثر زاحا حدید
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس ایستگاه یونیون تورنتو، انتاریو، کانادا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری پایانه ترمینال جنوب تهران
پاورپوینت بررسی معماری فرودگاه بین المللی جان اف کندی Kennedy International Airport
پاورپوینت بررسی معماری فرودگاه مالمو سوئد Malmö Airport Sturup
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال فرودگاه بین المللی O’Hare شیکاگو اثر سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال فرودگاه بین المللی مهرآباد
پاورپوینت بررسی مونوریـل - مهندسی راه آهن
پاورپوینت بررسی معماری پایانه مسافربری مشهد ، ترمینال اتوبوس مشهد
پاورپوینت بررسی و تحلیل فرودگاه بین المللی سوارنابومی suvarnabhumi اثر jahn
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی فرودگاه بین المللی Mactan Cebu T2 در فیلیپین،pptx
پاورپوینت بررسی معماری فرودگاه ستاره دریایی در پکن
پاورپوینت بررسی 5 نمونه موردی پایانه مسافربری ایرانی و خارجی ، نمونه مشابه ترمینال اتوبوس
پاورپوینت بررسی ترمینال قطار و فرودگاه سنت اگزوپری - لیون اثر سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی معماری فرودگاه بين المللي کانساي ژاپن ، نماد معماري هاي نوين
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل پایانه مسافربری مشهد
پاورپوینت بررسی معماری و سازه ترمینال فرودگاه بین المللی دنور (Denver International Airport) :
دانلود بررسی کاملترین پاورپوینت تحلیل نمونه های موردی ترمینال (داخلی و خارجی)
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی بزرگترین فرودگاه پکن اثر زاها حدید

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد