فهرست مطالب
مقدمه
از معمار
بام جدید در ایستگاه – موج
سایه بانها
تیرها
درباره پروژه
ارتباطات فضای داخلی با محیط
توپوگرافی فضاهای سبز داخل مجموعه
جزییات شیب بندی فضای سبز داخل مجموعه
روند طراحی سازهی مجموعه
روند طراحی سایه بان
کانسپت
سیرکولاسیون حرکتی ترام
سیرکولاسیون حرکتی قسمتهای داخلی مجموعه
برش عرضی
بخشی از مطلب
قطارها به وسیله اتومبیل ها و هواپیما به دور از انتظار می مانند، مانند حمل و نقل گذشته. اما به عنوان برخی از شهروندان شهری می تواند تایید، سفر مبتنی بر راه آهن نه تنها کارآمد است؛ همچنین می تواند به سواران فرصتی برای تجربه معماری در مقیاس بزرگ قبل از اینکه آنها حتی به پایان یافتن خود برسند، اجازه می دهد که فقط از کسی که در سقف آسمانی در ترمینال مرکزی نیویورک نگاه کرده اید، بپرسید یا در زیر کمربند های فرفری سنت پانکراس، در لندن. البته، همه ایستگاه های قطار برابر نیستند. در سال های اخیر، شهرها از آناهیم تا آرنهم طرح های حمل و نقل بلندپروازانه را برای بهبود انبارهای پیرایش خود، نصب مفاهیم طراحی آینده، بهبود عملکرد و به طور کلی آن ها به طور کامل پر از آب و هوا پر کرده اند. در اینجا، AD دارای نه نمونه خیره کننده ای است که ثابت می کند برخی ایستگاه های قطار مقصد های قانع کننده ای را در اختیار دارند.
نشان داده شده است: در سال 2014، شرکت معماری بین المللی HOK با Parsons Brinckerhoff برای Orange County، مرکز بین المللی حمل و نقل منطقه ای آناهیم کالیفرنیا همکاری کرد. ساختار 67،000 متر مربعی توسط برجسته الماس با قاب فولادی قابل توجه، ساختار آن از خطوط کلاسیک ایستگاه های نمادین مانند ترمینال گرند مرکزی و همچنین هندسه آشیانه های هواپیما مدرن الهام گرفته شده است.