خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه مرکزی قطار سالزبورگ در اتریش، سالزبورگ

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  9


پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه مرکزی قطار سالزبورگ در اتریش، سالزبورگ


بخشی از مطلب
Salzburg Hauptbahnhof (آلمانی برای ایستگاه اصلی سالزبورگ؛ مخفف سالزبورگ Hbf   و گاهی اوقات به عنوان ایستگاه مرکزی ترجمه می شود ) ایستگاه اصلی راه آهن در سالزبورگ ، پایتخت ایالت فدرال سالزبورگ در اتریش است. این مهمترین ایستگاه در محل تجمع سالزبورگ و یک قطب بزرگ حمل و نقل در غرب اتریش است.مدتهاست که سالزبورگ هاپوتبنهاف ایستگاه مرزی در مرز اتریش با آلمان بوده است. این سرویس هم به راه آهن فدرال اتریش (ÖBB) و هم دویچه بان AG. همچنین یک اتصال بین چندین مسیر حمل و نقل محلی و مسافت طولانی ÖBB را تشکیل می دهد.

در سالزبورگ Hbf ، راه آهن غربی از وین و لینز با راه آهن روزنهایم - سالزبورگ پیوند می خورند که از طریق آن ، همراه با قطارهای بین المللی ، خدمات به اصطلاح کریدور ÖBB ارتباط مستقیمی با تیرول و ورارلبرگ از طریق کرنر آلمان در روزنهایم برقرار می کنند. خط اصلی دیگر ، راه آهن سالزبورگ - تیرول ، از سالزبورگ Hbf در جهت جنوب غربی از طریق Bischofshofen و Zell am See به Wörgl Hauptbahnhof می رود. در خیابان شوارتزاخ ویت ، یکی دیگر از خط اصلی ، راه آهن تاورن ، از این خط شاخه می رود.
بهینه سازی مختصر دسترسی مسیر و محوطه های سقف برای سکو های جدید در ایستگاه قطار موجود اضافه شده است و از طریق گسترش زیر گذرو ایجاد یک فضای خرید، دسترسی به قطار با نور طبیعی بر روی ورودی های پلت فرم سخاوتمندانه، از فضای دسترسی تاریک به یک منطقه پیاده روی باز برای سکو جدید ایستگاه قطار سالزلزبورگایجاد شده، که یک پروژه تراکمی شهری است و نه تنها باعث تحرک و راحتی مسافر می شود، بلکه یک فضای عمومی را ایجاد می کند و مناطق مختلف شهر را متصل می کند.

ادغام معتبر ساختارهای تاریخی موجود در طرح کلی جدید برای ایستگاه مرکزی در سالزبورگ پیچیدگی شخصیت منحصر به فرد و شگفت انگیزی را به همراه می آورد. سقف های پلاستیکی منحنی پس از کشیدگی در فاصله ای با سالن پلتفرم تاریخی ساخته شده که با دقت بازسازی و پیچیده ساخته شده اند و یک سطح سقف بزرگ و بلند سقف بالای سکو ها را تشکیل می دهند.

این ساختار فضایی پویا، حرکات قطارهای ورودی یا تسریع را تفسیر می کند و به این ترتیب به ایستگاه ظاهر بی نظیر می دهد. در بالای سالن اصلی تاریخی بازسازی شده، یک فضای شهری به صورت پویا با ارتفاع بسیار بالا، نه تنها سطوح و عملکرد مختلف پروژه ایستگاه را پیوند می دهد، بلکه موجب ضرورت شهری می شود، به عنوان ارتباط بین دو منطقه شهری در هر دو طرف ریل های راه آهن.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,ایستگاه مرکزی قطار ,سالزبورگ در اتریش، سالزبورگ ,پاورپوینت بررسی ,Salzburg Hauptbahnhof ,نمونه موردی راه آهن ,نمونه مشابه ایستگاه ,.,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری فرودگاه چک لپ کوک و کوئین آلیا
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه اتصال در میدان تقسیم استانبول اثر IND
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه مترو و اتوبوس روستای پایونیر تورنتو، کانادا
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه قطار Coal Drops Yard اثر Heatherwick
پاورپوینت بررسی بازسازی و طراحی ایستگاه قطار Coal Drops Yard استودیو Heatherwick
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال دریایی سالرنو
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس کمپگودا در بنگالورو، هند
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس ایستگاه یونیون تورنتو، انتاریو، کانادا
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس شمال سبو فیلیپین
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس ایستگاه جنوبی در خلیج ماساچوست
پاورپوینت بررسی مطالعه موردی معماری پایانه اتوبوس ماتوتاوانی هند
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ترمینال اتوبوس گیتا ماندیر در احمدآباد هند
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ترمینال اتوبوس Sylhet بنگلادش
پاورپوینت بررسی معماری ترمینال اتوبوس بین شهری و بین المللی بورسا ترکیه
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ترمینال پایانه اتوبوس چنای موفوسیل در هند
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری پایانه ترمینال جنوب تهران
بررسی استانداردهای پارکینگ های مکانیزه خودرو پارکینگ های مکانیکی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک :
پاورپوینت بررسی معماری فرودگاه بین المللی هنگ کنگ فاستر
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه مترو لیسبون پرتغال اثر آلوارو سیزا
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه مترو پورتو پرتغال اثر ادواردو سوتو

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد