خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت آماده : راه آهن نورد پارک اینسبورگ اتریش اثر زاها حدید (درس انسان ,طبیعت , معماری)

   تعدادبرگ: 23 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  2


راه آهن کابلی نوردپارک با طول ۱٫۸ کیلومتر، متشکل از چهار ایستگاه جدید و یک پل کابلی معلق بر روی رودخانه ایـن می باشد که شما را در کمتر از نیم ساعت از مرکز اینسبورگ به بالای کوهستان می رساند. طراحی هر ایستگاه با شرایط سایت خاص خود در ارتفاعات متفاوت، سازگار شده است، در حالیکه سیالیت و انسجام زبان معماری کل طرح نیز اهمیت زیادی داشته است.
 
این رویکرد به طراحی این راه آهن، حیاتی بوده و نشان دهنده ی مورفولوژی یکپارچه ی معماری زاها حدید می باشد. این راه آهن، نشان دهنده ی تعهد مداوم این شهر به بالاترین استانداردهای معماری جهان و به کنار راندن مرزهای طراحی و تکنولوژی ساخت و ساز می باشد. این ایستگاه ها، غایت تازه ای در استفاده از شیشه های دوجداره در ساخت و سازهای انحنا دار در سطح جهانی به شمار می روند.
 
این ایستگاه ها، غایت تازه ای در استفاده از شیشه های دوجداره در ساخت و سازهای انحنا دار در سطح جهانی به شمار می روند.
 
این خط، که از ایستگاه زیرزمینی کنگره در مرکز شهر، آغاز می گردد از طریق تونلی به ایستگاه لوئنهاوس در کنار رودخانه می رسد. پس از عبور از رودخانه توسط پل معلق زاها حدید، که توسط کابل هایی فولادی از ستون هایی بتنی نگه داشته می شود، راه شیب کوهستان نوردکت به سمت ایستگاه الپنزو را بالا می رود.
 
ایستگاه آخر این سفر، روستای هانگربرگ نام دارد که ۲۸۸ متر بالاتر از شهر اینسبروک واقع شده است و مسافران می توانند از اینجا به تله کابینی جهت رسیدن به قله بپیوندند.
 
این فایل کاملا اصلاح  شده و شامل : صفحه نخست  و متن اصلی می باشد وبه صورت پاورپوینت با فرمت ( ppt) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد اسلایدها : 23
 


کلمات کلیدی مرتبط:
راه آهن کابلی نوردپارک با طول ۱٫۸ کیلومتر، متشکل از چهار ایستگاه جدید و یک پل کابلی معلق بر روی رودخانه ایـن می باشد که شما را در کمتر از نیم ساعت از مرکز اینسبورگ به بالای کوهستان می رساند. طراحی هر ایستگاه با شرایط سایت خاص خود در ارتفاعات متفاوت، سازگار شده است، در حالیکه سیالیت و انسجام زبان معم,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد