خانه
پاورپوینت بررسی معماری رستوران پامپولا در برزیل اسکار نیمایر بخشی از مطلب در طراحی کازینوی «پامپولانیمایر» 5 اصل معماری «لوکوربوزیه» را در تصویرپردازی مورد بازنگری قرار دارد که بیانگر کارکرد زندگی مجلل بود و ساختمان باید در خدمت آن قرار می گرفت . طبق یادداشت های «نیمایر» به دلیل نظام های اقتصادی برزیل نتوانست همکاری مثبت بین معمار و تمامی جامعه را به نمایش بگذارد ؛ که این نظر تحت تأثیر اقلیتی قلیل و ثروتمند قرار گرفته است . دوره پس از جنگ اروپا با مقامت های بسیار در مقابل جنبه های ناباروری سبک بین المللی مشخص گردید. کشورهای در حال توسعه با شیوه های تعدیل یافته تر و بعدی معماری مدرن انطباق یافتند. در حقیقت، سبک بین المللی و گرایشهای معماری منطقه گرا اغلب با هم ادغام می شد. هند بیشتر از کارهای اولیه لوکوربوزیه تحت تاثیر کارهای متاخر قرار گرفت. طرح های لوئیس کان برای داکا به طور مشابه الگویی برای معماریان هندی و پاکستانی شد.و در حالی که معماری رایت در مناطق معتدل تری مانند جنوب شرقی استرالیا موثر تر بود. رویکرد به ویژگی بومی که جزء کارهای آلتو و لوکوربوزیه و گروه ده بود در بسیاری از قسمت های جهان به ثمر نشست. ویلیام ورستر (wurster) سعی کرد خانه ها را با آرایش طبیعی ساختگاهشان درهم آمیزد. معمارانی مانند کریگ الوود و چارلز ایمز از الگوهای ویژه شیندلر وینوتراسه مشق گرفته بودند که در شیوه آن ها از اصول معماری مدرن استفاده می شد، ( فضاهای مختلفی با نقشه آزاد) نماهای اصلی شیشه ای باز ، پیش آمدگی های طره ای عمیق و تختانهایی با پوشش سبز غنی منطقه ای در کنار هم قرار می گرفت) به طور قطع تاثیرات مدرن بین دو جنگ جهانی وجود داشت که به ویژه از طریق معرفی قالب های سبک رایت به وسیله والتر برلی گیریفین بروز کرده بود. فرهنگ ناب استرالیایی دارای سنت معماری محدودی بود و جمعیت بومی آن نیز آن نگرش ها را در ساختمان های ماندگار عرضه نکرده بودند. حرکت یکپارچه مدرن در استرالیا با وجود طراحانی مانند سیدنی انکر(Sydney ancher) و هاری سیدلر (harry seidler) تا اواخر دهه چهل واقعاً تحقق نیافته بود.