خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود،معماری سبز،پاورپوینت

   تعدادبرگ: 37 اسلاید   قیمت: 20000 تومان     تعدادمشاهده  7


دانلود،معماری سبز،پاورپوینت

بخشی از مطلب
قبل از هر چیز که یک ساختمان سبز خلق شود مانند هر چیز دیگر به یکخالق احتیاج دارد . این موضوع یعنی ایجاد ساختمان سبز به سلامت فردی که در آن و درمحیط اطراف آن زندگی می کند کمک خواهد کرد و از او پشتیبانی خواهد کرد و از اوپشتیبانی خواهد کرد وباعث رضایت مندی و سودمندی آنان خواهد شد.این موضوع نیازمندکاربرد با دقت اْتراژیهای تصدیق شده در معماری است:استفاده از طبیعت بادوام و منبعمواد با کفایت و تکیه بر خورشید برای استفاده های گرمایی و نیروی برق و روشناییروزانه و دوباره استفاده کردن از ضایعات و .......یک اتحاد و یکپارچه سازی ساختمانیظریف این استراژیها را تولید می کند.

البته باید نوجه داشت که تبدیل فرهنگ بشر بهیک پایه و تغییر ساختا ر اساسی روح و سرشت انسان بستگی دارد.ما باید یکی شدن و بههم پیوستن و وابستگی به یکدیگر را با یک چیزی خیلی وسیع تر از خودمان را دوباره کشفکنیم. جهان طبیعت قلم رویی است روحانی که نسبت به همه چیز برتری می یابد.اول شخص وبعد جامعه این عقیده بولوزوف است. او عقیده دارد ما باید هر دو گروه را مجبور سازیمکه موافق حقایق زندگی در جهان باشند.در غرب به این مسئله اعتقاد دارند که مزیت درطرح محیطی و طراحی آن در صورتی پیشرفت می کند و موفق خواهد بود که حقیقا مجمع وگروه طراحی آن فقط گروهی از طراحان باشند.arc اولین شرکتی است که دست به این کارزده است.

این شرکت تشکیل شده است ازمعماران. سازندگان و مهندسین و سرانجام عده ایاز طراحان باید پاسخگو در تمامی پروژههای این شرکت باشند.این شرکت در جریان طراحیهای خود از روش مشارکتی استفاده می کند یعنی تمامی اعضا در نظر دادن آزاد هستند اماتصمیم نهایی را طراحان خواهند گرفت. این روش یک روش قدرتمند در ساختمان سازی ها بهشمار می رود.بسیاری از ساختمانها که در این شرکت در بین طراحان به توافق می رسدتوافق آنها به خاطر مطلوبیت آن اثر است.در یک کار جالب دیگر در این شرکت دعوت ازتمامی افراد صاحب نظر است برای عملی کردن و اجرایی شدن تمامی نتیجه های بدستآمده.جوانب مهمی که متفاوت با طراحی های قردادی مشخص شده است

عبارتند از:1ـطراحیباید تقریبا در برگیرنده 40% از نیازها باشد نه اینکه 25% از نیازها را به صورتقراردادی بر طرف کند.2ـ روند طراحی جرینی است آشفته و پر دست انداز. بنابر ایناحتیاج به زمان طولانی دارد. طراحی به تفکر گروهای صادق و آزمایش کردن احتیاجدارد.3ـ ایجاد ساختمان نیاز مند یکپارچه سازی و اتحاد است. همان اتحادها و یکپارچهسازیهاست که منجر به تغییر ساختارهای روحی انسان خواهد شد.اغلب از ساختمان سبزتعبیر به ساختمانی می شود که اثرات منفی آن بر روی محیط اطرافش کم باشد. هدف ازایجاد ساختمانهای سبز بر اساس اصول ذکر شده بالا بهبود یافتن آب و هوا و جلوگیری ازاثرات منفی ساخت و ساز بر محیط زیست است.
 
صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی وکاربرد انرژیهای پایدار در حال حاضر هیچگونه نقشی در فرهنگ ساحتمانی کشور ندارد. علاوه بر آن در ساخت و سازهای مسکونی بخش خصوصی و خصوصا مسکن طبقات مرفه ارقامنسبتا مهمی به زیان سایر موارد ضروری هزینه در ساختمان صرف تزیینات افراطی و بیاصالتی می شود که عمدتا بنام ابزار سازی مشهور است .انگیزه صرف این مبالغ نامتعادلدر زیور آرایی احرازجلال و شکوه و ....و نهایتا رونق و موفقیت تجاری خصوصا در حرفهبساز و بفروشی است.این مسئله متاسفانه به یک مد در جامعه تبدیل شده است که ایننگران کننده است .اما چاره مشکل:انکشاف رویکردهای نوین زیبایی شناختی برای ایجاددگرگونی و تحول در اذهان عمومی و جایگزینی الگوهای زیستی مبتنی بر تعادل صرفه جوییو بهینه سازی مصرف و احترام به محیط طبیعی و اجتماعی زیست به جای الگوهای منحط رایجکنونی امری ضروری است.

لازمه این امر آن است که معماران بکوشند به جای دنباله رویدر سلیقه عامیانه و بازاری پسند ذوق و سلیقه عمومی را در جهات سازنده و مفیداجتماعی هدایت کنند. معماران می توانند به مردم بباورانند که طرحهای اقلیمی و زیستمحیطی کمتر از تزیینات رایج کنونی زیبا نیست.از طریق معماری می توان جامعه را ازمطلوبیت و ارزش فراوان اقتصادی وزیست محیطی انرژیهایی که به نامهای بی زیان و آرامو ... مشهور شده مطلع کرد. انرژیهایی که از دیدگاه هنرمندان و معماران می تواند بهجای هر چیز دیگر زیبا نامید.آینده جهان در زیبایی های زیبا نهفته است. بیاییدزیبایی نهفته در انرژیهای پاک و حیاتبخش را کشف کنیم.
فرآیند سبز در معماری فرآیندی کهن می باشد، برای مثال از هنگامی که انسان های غار نشین برای اولین بار پی به این مسئله بردند که انتخاب غاری رو به جنوب از لحاظ دمای محیط بسیار مناسب تر از غاری می باشد که دهانه آن به سمت شمال است.


موضوع جدید درک این مهم است که معماری سبز برای محیط های مصنوع و انسان آفرینش بهترین فرآیند برای طراحی ساختمان هاست؛ به گونه ای که تمام منابع وارده به ساختمان، مصالح آن، سوخت یا اشیا مورد استفاده ساکنان، نیازمند پدید آوردن یک معماری پایدار هستند. بسیاری از ساختمان های موجود حداقل یکی از ویژگی های متعدد و قابل تشخیص معماری سبز را درون خویش دارند، با این حال،تنها تعداد اندکی از این بناها کل این فرآیند کامل را دارا می باشند.
بطور کلی فرآیند سبز این گونه مطرح می شود که تمامی موضوعات به یکدیگر وابسته بوده و در هر تصمیم گیری باید تمامی جنبه های آن مورد بررسی قرار گیرد و بدین ترتیب،ایده بررسی اصول بصورت مجزا با آن در تضاد قرار می گیرد .
 
معماری سبز برخاسته از معماری پایدار و توسعه پایدار بوده که این نیز ناشی از نیاز انسان امروز در مقابل پیامدهای سوء‌جهان صنعتی و مصرفی عصرحاضر است. حفظ و حراست از منابع طبیعی جهان، مصونیت از آلودگی هوا و سایرآلودگی‌های محیطی، حفاظت از لایه ازن، بهداشت جسمی و روانی، آینده بشریت و … ازموضوعاتی است که در این راستا مطرح بوده و ضرورت آن به عنوان یک وظیفه جهانی روز به روز آشکارتر می‌شود.
این پروژه(معماری سبز)علاوه بر تحقیق مورد نظرتان, برای درس طرح و معماری-تمرین معماری-عناصرجزئیات-مبانی نظری موثر است.
 
 
فهرست مطالب
 
مفهوم معماری سبز
اصول طراحی معماری سبز
دلایل شکل گیری معماری سبز
اهداف معماری سبز
کلیات شکل گیری معماری سبز
مصالح سبز
طراحی سبز
بام سبز
اجزای تشکیل دهنده
مزایا و معایب معماری سبز
وجه تسمیه
 
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود،معماری سبز،پاورپوینت ,پروژه پاورپوینت ,نقش برتر پارس ,معماری, تاریخچه بام سبز, تمرین معماری, طراحی سبز, طراحی و معماری, عناصر معماری, مبانی نظری, مصالح سبز, معماری سبز ,پاورپوینت معماری, پروژه طرح معماری, طراحی, مبانی نظری معماری, معماری,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی روشهای بازیافت انرژی در معماری با رویکرد توسعه پایدار
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری پایدار The Edge
پاورپوینت بررسی راهکارهای اقلیمی با هدف ایجاد معماری پایدار در تهران
پاورپوینت بررسی تاثیر نما بر میزان مصرف انرژی با استفاده از نرم افزار دیزاین بیلدر
پاورپوینت بررسی کالبدی معماری پایدار
پاورپوینت تحلیل بررسی مجموعه انرژی صفر بدینگتون انگلستان
پاورپوینت تحلیل بررسی طرح معماری مرکز پایدار ازمیر (S-Hub)
پاورپوینت تحلیل بررسی جامع معماری پایدار
پاورپوینت بررسی گذشته حال آینده معماری پایدار
پاورپوینت بررسی کالبدی معماری سنتی شهر تاریخی کاشان
پاورپوینت بررسی معماری سبز و معماری پایدار
پاورپوینت بررسی معماری زیرزمینی رویکردی جالب برای طراحی و ساخت
پاورپوینت بررسی انواع پنل های خورشیدی
پاورپوینت بررسی ساختمان های با انرژی خالص صفر راه حلی برای فردا
پاورپوینت بررسی مرکز تحقیقات انرژی خورشیدی چائو هال ، اثر گروه اسمیت آمریکا
پاورپوینت بررسی معماری 7 نمونه موردی ساختمان با انرژی صفر ppt
پاورپوینت بررسی نقش معماری در بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان
پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی شرکت Alberici با معماری سبز در اورلند، میسوری
پاورپوینت بررسی معماری موسسه ملی انرژی خورشیدی فرانسه INES اثر آتلیه میشل رمون
پاورپوینت بررسی کنترل باد یا جریان هوا در معماری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد