خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پروژه کامل طراحي مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست+مطالعات کامل+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی+شیت بندی(پوستر ها)+پاور پوینت ارائه

   تعدادبرگ: مطالعات کامل+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی+شیت بن   قیمت: 100000 تومان   حجم فایل: 16 kb  تعدادمشاهده  6


دانلود پروژه کامل طراحي مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست+مطالعات کامل+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی+شیت بندی(پوستر ها)+پاور پوینت ارائه

فایل کامل مطالعات مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۱۵۶ صفحه
حجم فایل:۱۰ مگابایت
 
فایل اتوکدی نقشه های  مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست+رندرها+پاورپوینت ارائه
فرمت فایل:dwgوjpg،ppt
حجم فایل:۲۵ مگابایت
 
 چکيده:
 
هميشه نسبتی تعاملی بين ظرف و مظروف وجود دارد، به بيان دیگر هر ظرف می بایست امکان زندگی مطلوب را برای مظروف مورد نظر به وجود آورد. اگر بخواهيم ميزان توانایی خود را در کنترل فضا بيازمائيم عملاً بهترین امتحانات را وقتی می توان کرد که مظروف را با خصوصيات ویژه داشته باشيم؛در این راستا اولاً برای مشخص کردن ميزان توانایی و ثانياً به دلایل زیر، موضوع این طرح((مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست)) قرار گرفت:
 
طراحی خانه به عنوان مهم ترین مکانی که زندگی انسان در آن اتفاق می افتد از اهميت فوق العاده ای برخودار است. برای کودکی که در محيط گرم خانواده از محبت پدر و مادر سرشار می شود و حمایت همه جانبه آن ها را در مسائل مختلف دارد، حتی اگر محيط زندگی اش کاملاً منطبق نيازهای او نباشد، به دليل حضور در خانواده و خاطراتش، به آن محيط وابسته بوده و خانه را محلی امن برای خود می داند اما طراحی خانه برای کودک بی سرپرست می بایست به گونه ای صورت گيرد که علاوه بر نيازهای جسمی، پاسخگوی نيازها و کمبودهای روحی آنان (در حيطه معماری) باشد و امکان خاطره آفرینی را برایشان به وجود آورد. بنابراین طراحی خانه برای کودکان بی سرپرست از ظرافت و اهميت بيشتری برخوردار است .این ظرافت(مظروف و ظرف با خصوصيات ویژه ) و علاقه شخصی به کودکان بی سرپرست دلایل دیگر انتخاب موضوع طرح نهایی بوده است.
 
این طرح در هشت  فصل پی گيری خواهد شد:
 
– در فصل اول به دلایل و اهداف انتخاب پروژه پرداخته می شود.
 
– در فصل دوم به شناخت کودکان بی سرپرست از طریق شناخت کودکان با سرپرست (با خانواده )پرداخته خواهد شد. به این ترتيب که جایگاه خانواده و نقش آن در تأمين نيازهای کودک بررسی می شود و بعد به این نکته پرداخته خواهد شد که کودک بی سرپرست کودکی است بی خانواده با فقدان های ناشی از عدم تأمين نيازها. در حقيقت اگر کودک با خانواده شناخته شود، کودک بی سرپرست هم شناخته خواهد شد.
 
– در فصل سوم نمونه های موردی رابررسی می کنیم که به نمونه های موجود در ایران و جهان پرداخته می شود.
 
– در فصل چهارم به مفهوم دوران كودكي ،عوامل پيدايش مفهوم دوران كودكي ، مراحل رشد در دوران كودكي ، مراحل تحول رواني كودك ، مرحله تفكر پيش علمي (مرحله ادراك مستقيم ۲-۷ سالگي) ، شناخت مراحل رشد و خصوصيات جسمي ـ رفتاري كودكان ۱ تا ۶ سال ، مرحله عمليات عيني از ۷ تا ۱۱ سالگي، شکل گیری شخصیت در کودکان ، اجتماع كودكان و  مراحل رشد در هنر و موسیقی  را مورد نقد قرار می دهیم.
 
–  در فصل پنجم به مسئله آموزش کودکان ، تعلیم و تربیت ، نقش هنر در خودشناسي و بهداشت رواني كودكان ، فعاليت هاي هنري كودكان و ويژگي هاي آن ها می پردازیم.
 
–  در فصل ششم به این که  کودکان چگونه فضایی را دوست دارند؟ کیفیت فضاها، ،قواعد و معیارها، اصول ایمنی طراحی فضاهای کودکان و استاندارد ابزارهای بازی اشاره خواهد شد.
 
– در فصل هفتم به شناخت بستر طرح از طریق ساختار فرهنگی منطقه ، اقلیم و هواشناسی ، اصول طراحی اقلیمی  و تحلیل سایت می پردازیم.
 
– در فصل هشتم برنامه فیزیکی ، دیاگرام های ارتباطی و در انتها نقشه های پروژه قرار دارد. 
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ,پروژه ,کامل ,طراحي ,مجتمع نگهداری ,از کودکان ,بی سرپرست+مطالعات ,کامل+نقشه های ,اتوکدی+تصاویر ,سه بعدی+شیت بندی ,پوستر ها+پاور پوینت ,ارائه ,رساله , مجتمع نگهداری ,از کودکان بی سرپرست,مطالعات,پروژه مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست,پروپوزال مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست,رساله , ppt ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود تحقیق کامل مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست ،word
دانلود تحقیق کامل سرای سالمندان ،word
پروژه طراحی مهدکودک نقشه های اتوکد رندر ها با کیفیت مطالعات ورد
دانلود پروژه طراحی خانه سالمندان شامل اتوکد – پوستر – پاورپوینت – رندر –مطالعات
دانلود پروژه مهدکودک خانه کودک + نقشه + رندر
دانلود پروژه خانه کودکان کار ۱۶۰ص+نقشه+رندر
دانلود پروژه مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست ۱۱۵ص – شیرخوار تا ۱۲ ساله + نقشه + رندر با حجم 52 مگابایت
دانلود پروژه کانون پرورش فکری کودکان
دانلود پروژه کامل طراحي مهد کودک5
دانلود پروژه کامل طراحي مهد کودک 2
دانلود پروژه کامل طراحي مهد کودک
دانلود پروژه کامل طراحی پرورشگاه کودکان بی سرپرست - طراحی مرکزنگهداری ازکودکان بی سرپرست ‹‹ شیرخوار تا 12 ساله ››
دانلود پروژه کامل طراحي خانه کودک+مطالعات کامل +نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی+فایل باز مکس+رندرها
پروژه کامل طراحي خانه سالمندان - شامل مطالعات ورد + نقشه های اتوکد + رندرها +پاور ارایه
پروژه کامل طراحي خانه سالمندان -شامل مطالعات ورد + نقشه های اتوکد + رندرها + شیت بندی +فایل مکس+فایل کد سه بعدی
دانلود پروژه کامل طراحي مرکز کودکان استثنایی+نقشه های کامل اتوکدی+مطالعات+پوستر+پاورپوینت
دانلود پروژه کامل طراحي مرکز حمایت از کودکان کار+نقشه های کامل اتوکدی+مطالعات+پوستر+پاورپوینت
پروژه کامل طراحي مهد کودک دارای پلان نما برش و رندر تری دی و مطالعات و شیت
پروژه کامل طراحي کامل سرای سالمندان - 110 صفحه +9 شیت اتوکد +1 شیت فوتوشاپ + فایل مکس ,.
پروژه کامل طراحي مرکز کودکان بی سرپرست - 10 شیت اتوکد + 2عدد شیت بندی+فایل تری دی کد + فایل مکس

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد