خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری،مجموعه ورزشی صدف اثر گروه طراحی ارش

   تعدادبرگ: 23 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 5049 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی معماری،مجموعه ورزشی صدف اثر گروه طراحی ارش
 
بخشی از مطلب
مجموعه ورزشی صدف با زیر بنای حدود 3 هزار مترمربع در سایت شرکت کرمان موتور در جاده مخصوص کرج ساخته شده است. پیشنهاد طراحی در هنگامی که سقف Space farame و ستون¬های اسکلت فلزی داخلی ساخته شده بود داده شد. بنابراین انطباق با سازه موجود مهمترین عامل در طراحی پروژه بود و تأثیر به سزایی در شکل¬گیری حجم پروژه داشت. همچنین به دلیل نیازهای کارفرما طراحی و ساخت این پروژه به صورت همزمان  در مدت 5 ماه انجام گرفت و طبعاً   محدودیت¬های بسیاری را برای انتخاب تکنیک¬های اجرایی و نوع مصالح به کار رفته در پروژه به وجود آورد.
ایده اصلی در طراحی این پروژه ارائه معماری همساز با عملکردها و هویت ورزشی آن بوده است. در نمای این پروژه نوارهای افقی حجم بزرگ ساختمان را به 3 قسمت تقسیم می¬کند. نورگیری سالن ورزشی از نوار وسط صورت می¬گیرد. که با ورق¬های کامپوزیت آلومینیومی با زیرسازی فلزی پوشانده شده است. نوار آخر که خط آسمان پروژه را تعریف می¬کند همچون کلاهی طراحی شده و از سایر حجم¬های نما متمایز است
از دیگر ایده¬های طراحی جدا کردن کامل ورودی و خروجی تماشاچیان و مسیر ورزشکاران و کادر اداری است. دو پلکان شاخص در نمای اصلی پروژه دسترسی به بخش تماشاچیان را تأمین می¬کنند. سرسرای ورودی هم با یک پله به بخش تماشاچیان متصل می¬شود.
این مجموعه از یک سالن ورزشی اصلی چند منظوره با گنجایش 300 تماشاچی و سه سالن ورزشی کوچک¬تر و بخش¬های خدماتی و اداری مربوطه تشکیل شده است. 
بخش¬های اداری و رختکن ورزشکاران در زیر سکوی تماشاچیان قرار دارد و دسترسی تماشاچیان به سالن اصلی از طریق 2 پله اصلی در بیرون و یک پله داخلی از قسمت اداری تأمین می¬شود. این سالن چند منظوره قابلیت برگزاری مسابقات والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون و فوتسال را دارد و سه سالن کوچک، که بر اساس درخواست کارفرما دارای ورودی مستقل است، به ورزش¬های بدنسازی، ایروبیک و شطرنج اختصاص پیدا کرده است.
فضای اداری به صورت باز طراحی شده و پانل¬های پیش ساخته شیشه¬ای فضاها را تفکیک می¬کنند. پوسته خارجی نما و سطوح داخلی با عایق حرارتی از هم جدا می¬شوند و به کاهش مصرف انرژی در ساختمان کمک می¬کنند. 
تمامی سطوح شفاف نما هم از شیشه دو جداره پوشانده شده است. برای سیستم برودتی ساختمان در سالن ورزشی هم از هوا شور  و در بخش اداری از یک دستگاه چیلر به همراه فن کوئل¬های سقفی استفاده شده است. 
گرمایش ساختمان را یک موتورخانه در بخش غربی ساختمان تأمین می¬کند که تغذیه کننده هواشور و فن کوئل¬ها در زمستان است. 
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی , معماری،مجموعه ورزشی ,صدف اثر ,گروه طراحی ارش ,مجموعه ورزشی صدف ,نمونه موردی ,نمونه مشابه ,نمونه مجموعه ورزشی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم فوتبال نیژنی نوگورود
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم لانه پرنده در پکن چین، اثر معماران: هرتزوگ و دمورون
پاورپوینت بررسی طرح مرکز چند منظوره ورزشی در صوفیه بلغارستان
پاورپوینت بررسی نمونه های موردی مجموعه های ورزشی (نمونه های خارجی)
پاورپوبنت بررسی معماری باشگاه بدنسازی سلامتی آسمان در بلگراد صربستان
پاورپوبنت بررسی طرح معماری ورزشگاه نیوکمپ بارسلون
پاورپوبنت بررسی و تحلیل معماری مجموعه ورزشی المپیک آتن
پاورپوینت بررسی معماری زمین بازی هاکی دانشگاه ییل
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ورزشی کلگری در آلبرتا، کانادا
پاورپوینت بررسی طراحی و معماری مجموعه ورزشی مادرید با بتن سفید
پاورپوینت بررسی طرح استادیوم ورزشی مرکزی بلاروس
پاورپوینت بررسی مجموعه ورزشی Giancarlo mazzanti
پاورپوینت بررسی معماری،مدرسه فوتبال پکن
پاورپوینت بررسی معماری،مرکز ورزشی بونکیو(طراحSachio Otani & Otani Kinkyushitu
پاورپوینت بررسی معماری،سالن استخر آکواریو اثر Alain Sarfati
پاورپوینت بررسی معماری،سالن استخر آکواریو اثر Alain Sarfati
پاورپوینت بررسی،مجموعه ورزشی چند منظوره شهر مسکو اثر Asadov Architectural Studio
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم المپیک یویوگی اثر کنزو تانگه
پاورپوینت بررسی مجموعه ورزشی هلراپ در دانمارک
پاورپوینت مجموعه ورزشی تختی تهران

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد