خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری زمین ورزشی رالی در کارولینای شمالی

   تعدادبرگ: 32 اسلاید   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 1112 kb  تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی معماری زمین ورزشی رالی در کارولینای شمالی
 
بخشی از مطلب
به عنوان غرفه نمایشگاهی جهت محلی برای کارشناسی چهارپایان طراحی شد 19520: رالی، کارولینای شمالی، مهندس معمار، دیتریک ونورویکی، مهندس سازه: سورود، الستاد و کروئگر). این ساختمان ابتدایی به عنوان یکی از پرمعناترین نمونه ها از سازه های معلق حفظ و نگهدرای شده است. قوس تکیه گاهی فشاری و سقف تکیه گاهی کششی کاملا از هم متمایز می باشند. 
 
سقف زین اسبی ساختمان نه تنتها پاسخی به نیروهای سازه ای است که بر آن وارده می شوند بلکه پاسخی به نیاز به فضایی سرپوشیده که 5500 نفر را در خود جای می دهد، نیز می باشد برخلاف گنبد این نوع سقف فضای بیشتری را برای حداقل تا حداکثر تعداد تماشاچی فراهم می کند. به علاوه حداکثر نور نیز از بالای جایگاه فراهم می شود. (ناشر، 1954)
کابل های اصلی (معلق) دهانه های به طول 298 فوت (1/90 متر) بین قوس ها را می پوشانند، قطر انها بین 75/0 تا 3/1 اینچ (18 تا 32 میلیمتر) و فاصله آنها از هم 6 فوت (8/1 متر) می باشد. کابل های ثانویه (تثبیت کننده) در جهت مخالف قرار گرفته اند و نیروی رو به بالای باد را کاهش میدهند. قطر آنها بین 5/0 و 75/0 اینچ(12 و 18 میلیمتر) است و همچنین فاصله ای برابر 6 فوت (8/1 متر) از یکدیگر دارند. کابل های ثانویه برای اجتناب از تغییر شکل در هوای گرم، پیش کشیده شده اند. سطح فلزی موجدار بام فاصله بین کابل های اصلی را می پوشاند و با عایق سختی به ضخامت 5/1 اینچ (7/3 سانتیمتر) پوشانده شده است کل این مجموعه سقف ساختمان را تشکیل می دهند. (ناشر، 1953)


تکیه گاه اصلی از دو قوس فشاری، به شکل سهمی متقاطع از جنس بتن مسلح که تا ارتفاع 90 فوت (4/27 متر) بالا رفته اند، تشکیل شده است. عرض این قوس ها از 1/15 فوت (6/4 متر) نزدیک محل تقاطع تا 12 فوت (6/7 متر) در بالا متغیر است. ضخامت آن 30 اینچ (76 سانتیمتر) می باشد. قوس ها برای کاهش وزن دارای مقطع جعبه ای هستند و به قدری شیب دار گشته اند که خطوط تنش درون کابل ها در سطح قوس ها قرار گیرند. بنابراین بار سقف از طریق قوس ها به صورت مستقیم به پی ها منتقل می شود. در عین حال که قوس ها در محل تقاطعشان پیوسته به نظر می رسند و با همین شکل به سمت زمین ادامه پیدا می کنند اما برای جلوگیری از به وجود آمد گشتاورهای بزرگ در پایه ها، در تقاطع ها دارای اتصالات مفصلی هستند. برای مقاومت در برابر رانش بیرونی پایه ها، پایه های ستون از طریق کابل های فولادی زیرزمینی به هم متصل شده اند تا در برابر هر گونه تغییر مکان پی مقاومت نمایند (وشینین Voshinin، 1952)
ستون های عمودی فقط برای نگاهداری بار ناشی از وزن قوس ها طراحی شده اندو هیچ باری را به تکیه گاه سقف توزیع نمی کنند. فاصله بین ستون های از حد مورد نیاز سازه های کمتر در نظر گرفته شده است و در عوض از آنها برای تامین نور مورد نیاز استفاده می شود. 
و......


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی معماری , زمین ورزشی ,رالی در کارولینای شمالی , بررسی معماری ,نمونه موردی مجتمع ورزشی ,مجتمع ورزشی خارجی ,مجتمع ورزشی مدرن ,نمونه مشابه مجتمع ورزشی ,کانسبت مجتمع ورزشی ,طرح مجتمع ورزشی ,کیس استادی ,معماری مجتمع ورزشی ,ایده مجتمع ورزشی ,تاریخچه مجتمع ورزشی ,تحلیل مجتمع ورزشی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع ورزشی Open Courts ترکیه
پاورپوینت بررسی نورپردازی زمین ها و فضاهای ورزشی و باشگاه و استادیوم
دانلود بررسی پاورپوینت مجموعه ورزشی رفسنجان , مجموعه ورزشی آبی المپیک , مکعب آبی
دانلود بررسی پاورپوینت معماری استادیوم طرح 4
دانلود بررسی پاورپوینت مجموعه ورزشی المپیک توکیو و مونیخ
دانلود بررسی پاورپوینت مجتمع فرهنگی ورزشی شاهین
دانلود بررسی پاورپوینت معماری ورزشگاه ملی یویوگی
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مرکز ملی ورزش‌های آبی پکن
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل سالن بدنسازی دشت نور مازندران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل مجموعه ورزشی پلور مازندران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل سالن ورزشی نور مبین سمنان
دانلود بررسی پاورپوینت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اسپانیا
دانلود بررسی پاورپوینت معماری استادیوم طرح
دانلود بررسی پاورپوینت ارتباط ریزفضاها در مجموعه ورزشی صدف
دانلود بررسی پاورپوینت مجموعه ورزشی المپیک توکیو و مونیخ
دانلود بررسی پاورپوینت استخر مجموعه ورزشی انقلاب
دانلود بررسی پاورپوینت مجموعه ورزشی المپیک توکیو و مونیخ
دانلود بررسی پاورپوینت مجتمع فرهنگی ورزشی شاهین
دانلود بررسی پاورپوینت فرم در استادیوم های ورزشی
دانلود بررسی پاورپوینت استاندارد های اماکن ورزشی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد