خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی و تحلیل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

   تعدادبرگ: 40 اسلاید   قیمت: 3500 تومان   حجم فایل: 8241 kb  تعدادمشاهده  21


این ورزشگاه که به احترام رئیس سابق باشگاه سانتیاگو برنابئو یسته نام‌گزاری شده در حال حاضر یکی از مشهورترین و معتبرترین ورزشگاه‌های جهان فوتبال معرفی می‌شود

فهرست مطالب

    معرفی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
    موقعیت
    تاریخچه
    دهه ۱۹۵۰ میلادی
    دهه ۱۹۸۰ میلادی
    دهه ۱۹۹۰ میلادی
    چشم‌انداز استادیوم
    کافه برنابئو
    جایگاه VIP
    اتاق کنفرانس مطبوعاتی
    شکل کلی ورزشگاه
    سیستم حمل و نقل
    پلان استادیوم سانتیاگو برنابئو
    گالری تصاویر
    منابع

بخشی از مطلب
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، از زمان اتمام ساخت آن در سال ۱۹۴۷ میلادی ، با ظرفیت فعلی ۸۱.۰۴۴ نفر، ورزشگاه خانگی تیم رئال مادرید به حساب می‌آید. سانتیاگو برنابئو یکی از معروف‌ترین و معتبرترین استادیوم‌های فوتبال جهان است؛ چراکه این ورزشگاه، میزبان چهار دوره قهرمانی جام اروپا و لیگ قهرمانان در چهار فصل و در سال‌های ۱۹۵۷، ۱۹۶۹، ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰ میلادی بوده است. مسابقات فینالجام ملت‌های اروپا ۱۹۶۴ و جام جهانی ۱۹۸۲ نیز در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شد و این ورزشگاه، اولین استادیومی در اروپایی بود که میزبان مسابقات قهرمانی یورو و جام جهانی فوتبال شد.
موقعیت:
این ورزشگاه در منطقه چمارتین مادرید واقع شده که توسط بلوکی اشغال گردیده است که به پازو د لا کاستلانا و خیابان‌های کنچا اسپینا، پادره دومین و رافائل سالگادو ختم می‌شود. نزدیکترین ایستگاه مترو به سانتیاگو برنابئو در خط ۱۰ قرار دارد.
تاریخچه:
در ۲۲ ژوئن سال ۱۹۴۴ میلادی، بانک صنعتی بانکو مرکانتیل، اعتبار کافی برای خرید زمینی در مجاورت رامین آمین را به سانتیاگو برنابئو و رافائل سالگادو اعطا نمود و در ۵ سپتامبر همان سال، معماران این بنا، مانوئل مانوز موناستریو و لوئیس آلمانی سولر، به کار گمارده شدند تا این مکان را به استادیومی جدید تبدیل نمایند. بدین ترتیب بود که کار ساخت و ساز ورزشگاه در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۴۴ میلادی آغاز گردید.
تاریخچه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به طور رسمی در ۱۴ دسامبر سال ۱۹۴۷ میلادی با بازی رئال مادرید و تیم پرتغالی بلنسس که با پیروزی ۳-۱ برای بلنسس به پایان رسید، افتتاح شد. این استادیوم در ابتدا، ظرفیتی برابر با ۷۵،۱۴۵ تماشاگر را داشت که به صورت محوطه‌ای با ۲۷،۶۴۵ صندلی و فضایی برای ۴۷،۵۰۰ نفر هوادار ایستاده ساخته شده بود. سابینو باریناگا یکی از مهاجمین رئال مادرید، اولین بازیکنی بود که موفق شد در این استادیوم، گل بزند.
طرح بازسازی:
طرح ۴۰۰ میلیون دلاری جدید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در تابستان ۲۰۱۷ میلادی آغاز شد. بر اساس طرح‌ها، ظرفیت این استادیوم افزایش نخواهد یافت و به صورت همان ۸۱،۰۰۰ صندلی باقی خواهد ماند. هنوز مشخص نیست که نام ورزشگاه چه خواهد بود، اما با توجه به موافقتنامه حمایت مالی، نام فعلی تغییر خواهد یافت. همچنین قرار است که ارتفاع استادیوم، ده متر افزایش یابد و سقف آن نیز گسترده‌تر شود. انتظار می‌رود که این کار سه سال به طول انجامد و کار ساخت استادیوم در ابتدای فصل ۲۰۲۰-۲۱ به پایان برسد.
برای اینکه پروژه، مخل برگزاری مسابقات نشود، تیم بازسازی از تکنیک‌های رومی برای افزایش ارتفاع استفاده می‌نمایند. استفاده از این روش سبب میشود که فصل همچنان ادامه یابد و یک یا دوبار در هفته نیز مسابقات برگزار شوند. تکمیل این پروژه بسیار نیز پیچیده است؛ زیرا باید به نحوی اجرا شود که برگزاری مسابقات فوتبال را متوقف نکند. این امر کار طراحی را پیچیده‌تر خواهد کرد؛ زیرا باید سقفی برای این سازه تعبیه شود که تمام ورزشگاه را در بر گیرد. لذا طراحان تصمیم گرفتند که سقف را همانند رومیان اما از طریق تکنولوژی مدرن در جای خود قرار دهند. آنها حلقه درونی را از طریق کشیدن طناب و جک‌های هیدرولیک، تکنولوژی پل و ski lift بالا خواهند برد.
چچری، مسئول بازسازی این ورزشگاه، معتقد است که سالن استراحت گردشگران، همان نقطه‌ای از استادیوم است که به دلیل وجود طرح‌های فوق‌العاده جذاب، قادر خواهد بود توریست‌ها را در تمامی سال به سوی این شهر جذب کند. بر اساس طرح‌های ارائه شده، قرار است که این استادیوم، رستوران‌های بیشتری نسبت به قبل داشته باشد و از وجود یک مرکز خرید و یک هتل و اتاق‌هایی با چشم‌انداز زمین بازی نیز بهره برد.  اما قرار نیست که تنها، در روزهای مسابقه، از این امکانات استفاده شود. در واقع، اتاق‌های بسیاری در این فضای گسترده ساخته خواهند شد که معقول به نظر نمی‌رسد در زمانی به جز مسابقات فوتبال، بلااستفاده باشند. فضای اطراف استادیوم سانتیاگو برنابئو نیز تغییر خواهند کرد و در این راستا، میدان ساگرادوس کورازونیس تخریب می‌شود و به جای آن یک باغ ۶ هزار متر مربعی ساخته خواهد شد.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی و تحلیل ,ورزشگاه , پاورپوینت ,استادیوم سانتیاگو برنابئو, ورزشگاه ,معرفی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ,چشم‌انداز استادیوم ,کافه برنابئو ,جایگاه VIP ,اتاق کنفرانس مطبوعاتی ,شکل کلی ورزشگاه ,سیستم حمل و نقل ,پلان استادیوم ,سانتیاگو برنابئو ,گالری تصاویر ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ومبلی لندن
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم Mames Stadium کاری از ACXT
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی ورزشگاه مدرسه راهنمایی جین هانگ در چین,pptx
پاورپوینت بررسی معماری ورزشگاه سن مامس بیلبائو اسپانیا باشگاه اتلتیک بیلبائو
پاورپوینت بررسی معماری ورزشگاه بیلبائو توسط گروه معماری Acxt
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری ورزشگاه آشیانه پرنده در پکن چین
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم و ورزشگاه آلیانتس آرنا در مونیخ آلمان
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم جوزپه مه آتزا ورزشگاه سن سیرو میلان، ایتالیا
پاورپوینت بررسی معماری ورزشگاه سرپوشیده 10000 نفری قونیه ترکیه
پاورپوینت بررسی اصول و ضوابط طراحی معماری سالن ورزشی چند منظوره
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی ورزشگاه المپیک هلسینکی در فنلاند,pptx
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم مدرن البیت الخور قطر
پاورپوینت بررسی ورزشگاه پایدار هانگزو NBBJ با کانسپت گلبرگ نیلوفر آبی و رویکرد ارگانیک
پاورپوینت بررسی معماری ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ
پاورپوینت بررسی ورزشگاه موردوویا آرنا Mordovia Arena
پاورپوینت بررسی طراحی استادیوم فوتبال جدید تیم فاینور توسط استودیو معماری رم کولهاس
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی ورزشگاه سرپوشیده ویلیامز پارک در شیکاگو,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی ورزشگاه Arena da Amazonia در برزیل,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی ورزشگاه هزاع بن زاید در امارات,pptx
پاورپوینت تحلیل معماری مجموعه ورزشی رفسنجان اثر استاد میرمیران

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد