خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری استادیوم فوتبال کاسموس آرنا ، سامارا

   تعدادبرگ: 36 اسلاید   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 1684 kb  تعدادمشاهده  0


 پاورپوینت بررسی معماری استادیوم فوتبال کاسموس آرنا ، سامارا  
 
بخشی از مطلب
ویژگی های عمومی
 
    زمین های ورزشگاه: 27 هکتار
    ظرفیت مجموع: 44،918 تماشاگر
    ظرفیت جعبه VIP: 1،125 تماشاگر
    صندلی های حق بیمه: 75
    کل مساحت: 160،498.10 متر مربع
    حجم کل ساختاری: 503،480 m³
    ارتفاع: 60 متر
    ورزشگاه عرصه: 2 سطح پایه باز، 2 سطح skyboxes
    هزینه ساخت و ساز: 18.9 (20.7) میلیارد روبل
    توسعه دهنده: Sport-Engineering
    طراح عمومی: TerrNIIgrazhdanproekt
    پیمانکاران طراحی: موسسه Arena Design، SODIS LAB و غیره
    پیمانکار عمومی: انجمن تولید و ساخت کاازن
 
طراحی استادیوم توسط Glavgosexpertiza از روسیه در 19 جولای 2017 مورد تایید قرار گرفته است. ویژگی اصلی اصلی این استادیوم در سامره، گنبد فلز آن است که توسط اکتشاف فضایی الهام گرفته شده است. با پوشش کامل ورزشگاه، از ساختارهای پرتو مانند از پایین پشتیبانی می شود، با کلیه شباهت به یک ستاره یا یک فضاپیما. خود گنبد دارای منحنی حداقل است و در بالای سطح زمین قرار دارد. بنیاد بیضی استادیوم دارای دو سطح کرسی تماشاگر است. صندلی ها به طور کامل توسط سقف پوشیده شده اند. مخچه در استادیوم گرم می شوند. استادیوم قطری حدود 330 متر بالاتر از استادیوم Luzhniki در مسکو دارد. گنبد استادیوم یک ساختار مونتاژ از 32 کانتی است که در پایهای هرمی 21.4 متری قرار دارند. وزن کل سد عرصه 13000 تن است. کل مساحت سقف 76000 متر مربع است. ارتفاع ورزشگاه 60 متر است پایه آرنا یک بتن مسلح یکپارچه است. حجم کل بتن مورد استفاده برای ساخت سازه های یکپارچه بیش از 230،000 متر مکعب است. استادیوم دارای 4 سطح است: پایه های باز از سطوح بالا و بوتتون و دو سطح پوشش های skyboxes بین آنها. در زیر آنها 5 سطح دیگر از ساختمان های داخلی هستند. این شامل مکان هایی برای بازیکنان، یک فایده برای تماشاگران، مناطق کارکنان، محل های تجاری، سالن های تجاری و نمایشگاه و همچنین سیستم های حیاتی این استادیوم است.
ورزشگاه کاسموس آرنا یا سامارا یکی از خانه های میزبانی روسیه در جام جهانی 2018 روسیه می باشد. این ورزشگاه در شهر سامارا روسیه واقع شده و به استادیوم ورزشی سامارا هم مشهور است. تاریخ افتتاح این ورزشگاه هم مانند افتتاحیه مسابقات جام جهانی نزدیک و نزدیک تر می شود. این مجموعه ورزشی شباهت انکارناپذیری به ستاره مرگز فیلم های جنگ ستارگان دارد. یکی از ویژگی مهم کاسموس آرنا سقف گنبدی بلند آن می باشد که از 32 پنل گسترده تشکیل شده است.  
طراحی ورزشگاه کاسموس آرنا جام جهانی 2018
در ابتدا قرار بود ورزشگاه کاسموس آرنا بر روی یک شبه جزیره ساخته شود که به رودخانه های سامارا و ولگا متصل می شد. اما به دلیل کمبود زیرساخت های موجود به شمال شهر منتقل شد. این ورزشگاه قرار است میزبان بازی های مرحله گروهی، یک هشتم نهایی و یک بازی نیمه نهایی باشد. گنجایش 50  هزار نفری ورزشگاه این مجموعه را به یکی از مهم ترین مکان های جام جهانی تبدیل کرده و با هزینه ای بالغ بر 320 میلیون یورو در حال ساخت می باشد.  
طراحی ورزشگاه کاسموس آرنا جام جهانی 2018
خصوصیت اصلی این ورزشگاه در آنجا نهفته که نصف جایگاه و زمین فوتبال درون زمین تعبیه شده اند. طرح مفهومی این مجموعه مانند تکه ستاره ای است که به زمیت برخورد کرده و در آن فرو رفته است. به همین دلیل وقتی رندرهای پروژه منتشر شد اکثراً معتقد بوده که این ورزشگاه به ستاره مرگ جنگ ستارگان شباهت زیادی دارد. یکی از عواملی که در طول ساخت تغییر پیدا کرد ارتفاع سقف مجموعه بود.
طراحی ورزشگاه کاسموس آرنا جام جهانی 2018
ابتدا طراحان یک سقف عظیم 80 متری را برای این مجموعه در نظر گرفته بودند. اما به خاطر محدودیت های اجرایی و هزینه های بالا ارتفاع آن به 60 متر کاهش پیدا کرد. با تمام این اوصاف این ورزشگاه زیبا و بزرگ 70 روز دیگر افتتاح می شود و می توانیم زیبایی های چشمگیر آن را مشاهده نماییم.  
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم فوتبال کاسموس آرنا ، سامارا , ,بخشی از مطلب ,ویژگی های عمومی , , زمین های ورزشگاه: 27 هکتار , ظرفیت مجموع: 44،918 تماشاگر , ظرفیت جعبه VIP: 1،125 تماشاگر , صندلی های حق بیمه: 75 , کل مساحت: 160،498.10 متر مربع , حجم کل ساختاری: 503،480 m³ , ارتفا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان مجتمع ورزشی با پوسته های بتنی
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه ورزشی چند منظوره دوستدار محیط زیست
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی شاخ طلایی زیر پل و اتصال ساحلی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز فرهنگی و ورزشی ژوشی و مرکز ورزشی در Leonberg
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ملی 55000 نفری سنگاپور اثر DP Architects
پاورپوینت بررسی استاديوم ملي ژاپن اثر زاها حديد
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ومبلی لندن
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم Mames Stadium کاری از ACXT
پاورپوینت بررسی معماری بررسی ترمینال اسکی گاگزبن
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی کمپبل استیون هال
پاورپوینت بررسی مرکز آموزشی ورزشی Kastelli ، اثر تیم معماری Lahdelma و Mahlamäki ، فنلاند
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه آبی و استخر Feng Shui اثر استودیو طراحی Mikou فرانسه
پاورپوینت بررسی معماری مرکز بازی های آبی Aquamotion ، اثر Auer Weber ، فرانسه
پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه استودیو کوادرا
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی Platys Center
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه ورزشی آزادی تهران
پاورپوینت بررسی معماری پارک مدرن فولدینگ اثر استودیو طراحی رویکرد
پاورپوینت بررسی معماری ورزشگاه دیپ فرانسه اثر Chabanne and Partners Architects
پاورپوینت بررسی معماری مرکز ورزشی کمپبل در برادوی منهتن نیویورک آمریکا
پاورپوینت بررسی طرح شهر شناور در سلمانشهر اثر معماران کامران هراتی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد