خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری باشگاه بدنسازی MAIS FITNESS

   تعدادبرگ: 30 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 8000 تومان   حجم فایل: 1547 kb  تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی معماری باشگاه بدنسازی MAIS FITNESS
 
بخشی از مطلب
 اصول طراحی باشگاه بدنسازی بر اساس یک نام تجاری مشهور دارای ویژگی های منحصربه فردی است که نام مکان را در ذهن علافمندان به پرورش اندام حک کند. چنین مفهومی در طراحی باشگاه بدنسازی MAIS FITNESS کاملا قابل مشاهده می باشد که تصویر ایده آلی از آینده طراحی فضای ورزشی را به نمایش گذاشته است. این سالن ورزشی چند منظوره در ساختمانی جدید واقع شده و به لحاظ سیرکولاسیون سازگاری استانداردی با فعالیت های بدنی دارد. 
طراحی دکوراسیون داخلی باشگاه بدنسازی با رنگ زرد
ارائه یک محیط گسترده برای رشته تخصصی پرورش اندام که نیازهای ورزشی و فعالیت های گوناگونی بانوان و آقایان را تأمین کند، نیازمند فضاسازی هوشمندانه و دقیقی است. پرورش اندام در شاخه های بدنسازی، پیلاتس، یوگا، TRX خلاصه می شود که هر فعالیت ملزم به فضای اختصاصی خود می باشد. به همین جهت طراحی باشگاه بدنسازی MAIS FITNESS دارای پلانی باز و انعاطف پذیر است که در صورت لزوم به راحتی تغییر کند. جداکننده هر عرصه و وسایل به گونه تعبیه شده که نیاز هر کدام از فعالیت یا فعالیت های کاربران را برطرف می کند تا برای افرادی که دو سبک متفاوت از پرورش اندام را به طور همزمان انجام می دهند، وسایل در نزدیک ترین مکان قرار داشته باشند. 
طراحی داخلی باشگاه بدنسازی رنگی
به صورت روتین طراحی یک سالن بدنسازی بسیار سهل به نظر می آید. اما وقتی بخواهید از حداکثر پتانسیل های این ورزش با بیشترین تعداد ورزشکار بهره ببرید، باید انرژی و روحیه مراجعه کنندگان را حفظ کنید. ایجاد این سطح از انرژی نیازمند مکانی بود که هم به لحاظر بصری و زیباسازی، و هم به لحاظ امکانات ورزشی در سطح بالایی باشد. به همین دلیل تعداد زیاد وسایل باید به گونه در دکوراسیون داخلی سالن بدنسازی تعبیه می شد که تعداد زیادی از مراجعه کنندگان به صورت همزمان را پوشش دهد. 
طراحی دکوراسیون داخلی باشگاه بدنسازی زرد
قرار دادن محل پذیرش به عنوان هسته دینامیک پروژه یکی از الزامات طراحی به شمار می رفت. این مرکزیت اجازه میداد تا مدیر باشگاه به خوبی نسبت به همه ورزشگاران و فعالیت های دورن باشگاه مسلط شود. ویژگی مثبت پذیرش ارتباط مستقیم و راحت با عرصه های: سالن های ورزش، سالن استراحت و خواب، دفاتر اداری و بخش خدماتی مانند سرویس و حمام می باشد. به طور قطع می توان پلان پروژه را مرکزگرا نامید.
طراحی فروشگاه وسایل بدنسازی
این مجموعه دارای یک فروشگاه مجزا به صورت تخصصی است. افراد ثابت مجموعه می توانند از خدمات فروشگاه به طور کامل بهره ببرند و برای تهیه مواد خوراکی و لباس دردسرهای همیشگی را رفع کنند. از مهم ترین خصوصیات بصری مجموعه می توان به رنگ آمیزی جسورانه و پرانرژی آن اشاره کرد. ترکیب زنگ زرد با رنگ مشکی، طوسی و سفید در تحرک و آرامش فضا به طور همزمان نقش داشته است. طراحی برای تفکیک فضاها با توجه به نیازهای روحی روانی هر ورزش اختصاص یافته که رنگ سفید و طوسی را به سالن پیلاتس و یوگا، و رنگ های زرد، مشکی و طوسی به سالن بدنسازی و تی آر ایکس اختصاص داده است. علاوه بر رنگ، نورپردازی هر سالن نسبت به سالن دیگر به صورت مجزا طراحی شده است. نورپردازی سالن بدنسازی بیشتر به نور طبیعی و پنجره های عظیم اختصاص یافته که با تِم رنگ زرد هارمونی منظمی دارد. در صورتی که سالن پیلاتس در فضایی تیره قرار گرفته و نورپزدازی مصنوعی را نورهای نقطه ای مشاهده می شود. رنگ فضای فروشگاه هم که تلفیقی از همین رنگ ها بوده تا هویت برند سالن ورزشی حفظ شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری باشگاه بدنسازی , MAIS FITNESS ,پاورپوینت بررسی , اصول طراحی ,باشگاه بدنسازی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی باشگاه بدنسازی کومتا بلک در روسیه,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی باشگاه بدنسازی سلول در ژاپن,pptx
پاورپوینت بررسی نورپردازی زمین ها و فضاهای ورزشی و باشگاه و استادیوم
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی باشگاه بدنسازی Plouha در فرانسه,pptx
پاورپوینت بررسی معماری سالن ورزشی 4 اثر Paul de Ruiter Architects
پاورپوینت بررسی باشگاه مجموعه ورزشی سبز BAU269 Jindi در شهر Nanxiang ، شانگهای ، چین
پاورپوینت بررسی معماری و طرح بازسازی ورزشگاه بانان در چین
پاورپوینت بررسی معماری باشگاه بدنسازی World Class اثر گروه معماران VOX
پاورپوینت بررسی معماری ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ
پاورپوینت بررسی ورزشگاه موردوویا آرنا Mordovia Arena
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی داخلی باشگاه بدن سازی Mais Fitness در پرتغال,pptx
دانلود,بررسی پاورپوینت طراحی داخلی باشگاه بدنسازی و فیتنس PUMP در پرتغال,pptx
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه ورزشی رودونگ Rudong در چین
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ورزشی آرارات
پاورپوینت بررسی طرح استادیوم ورزشی 40 هزار نفره بخارست
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ملی سنگاپور ، بزرگترین استادیوم گنبدی جهان
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ورزشی سونورا Sonora
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم استونیایی پارنو توسط گروه Tallinn studio KAMP Arhitektid
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه مسکونی و ورزشی دانشگاه سنگاپور
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه ورزشی Hongkun Xihongmen در منطقه Daxing،پکن-چین

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد