خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری استادیوم واندا متروپولیتن توسط Cruz y Ortiz Arquitectos

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 12500 تومان     تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی معماری استادیوم واندا متروپولیتن توسط Cruz y Ortiz Arquitectos

معماری استادیوم واندا متروپولیتن در سال 2017 افتتاح شد ، واندا متروپولیتن توسط Cruz y Ortiz Arquitectos یک استادیوم جدید را برای باشگاه Atlético de Madrid فراهم می کند و امکانات قبلی خود در همان سایت را با ظرفیت میزبانی از 70،000 تماشاگر گسترش می دهد.
یک سال از زمان افتتاح آن ، توسط نشست جهانی فوتبال به عنوان "بهترین استادیوم جهان" معرفی شد و بعداً در سال 2019 میزبان بازی آخر لیگ قهرمانان یوفا بود.

واندا متروپولیتن مانند بسیاری از استادیوم های معاصر ، در حاشیه شهری مادرید قرار دارد. بدون داشتن محیطی فوری ساخته شده ، از هر طرف قابل مشاهده و ورود است. چمباتمه ، ترکیب یکدست و اندازه بی نظیر آن به ناچار معماری تحمیل شده را ایجاد می کند. این ساختمان از دو عنصر تشکیل شده است: کاسه بتونی سنگین که بر روی آن یک سقف کششی سبک به نظر می رسد شناور است ، بدون اینکه بتواند غرفه های زیر را پناه بگیرد. این عناصر کاملاً جداگانه خوانده می شوند ، تقریباً در تقابل با یکدیگر کار می کنند - کاسه ای حجیم و بی دست و پا است ، در حالی که سقف به زیبایی از بالا بالا می رود. از لحاظ سبکی یک جفت جالب است؛ تقریباً می توان فرض کرد که هر قسمت متعلق به دوره دیگری است ، یا می توان آن را به یک معمار متفاوت نسبت داد.

با حرکت از قسمت بیرونی به قسمت داخلی ، گردش خون از قسمت زیرین صندلی کاهش می یابد و قوس های زیر ساختار بتونی بزرگ کاسه ایجاد می کند. یکی از زیبایی های معماری ورزشگاه ها این فضاهای داخلی داخلی است که در آن واقعیت مادی ساختارهای حماسی آنها فاش می شود. ما با مهندس ساختمان در داخل "شکاف" فرم ورزشگاه در تماس هستیم.

ورزشگاه هایی برای مکان های دیدنی آیینی ایجاد شده و باقی مانده اند. آنها به عنوان یک شکل فضایی ، مردم را به روشی بسیار خاص جمع می کنند. بدن ها یک فضای بسته و بسته را اشغال می کنند و به یک جمعیت همگن به ظاهر بی پایان کمک می کنند. کاسه یک تجربه منزوی و خارق العاده را ایجاد می کند - فضای رویدادی که از محیط پیرامون خارج می شود ، که در آن ما کاملاً محصور هستیم. در واندا متروپولیتنو ، یک چشمه مرکزی بزرگ بر فراز زمین قرار دارد و آسمان ها را در بالا قاب می کند و تماشای ورزشی را به یک تجربه تقریبا مذهبی می کشد. حلقه بیضوی عظیم چشمگیرترین عنصر استادیوم است که به راحتی از طریق حلقه دو کششی معلق و کابلهای تابشی به پرواز در می آید.


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری استادیوم , واندا متروپولیتن ,توسط Cruz y Ortiz Arquitectos ,پاورپوینت بررسی ,معماری استادیوم واندا متروپولیتن ,واندا متروپولیتن ,توسط Cruz y Ortiz Arquitectos ,استادیوم جدید ,باشگاه Atlético de Madrid ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم VTB Arena مسکو
پاورپوینت بررسی نورپردازی زمین ها و فضاهای ورزشی و باشگاه و استادیوم
پاورپوینت بررسی معماری سالن ورزشی 4 اثر Paul de Ruiter Architects
پاورپوینت بررسی باشگاه مجموعه ورزشی سبز BAU269 Jindi در شهر Nanxiang ، شانگهای ، چین
پاورپوینت بررسی معماری و طرح بازسازی ورزشگاه بانان در چین
پاورپوینت بررسی معماری ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ
پاورپوینت بررسی ورزشگاه موردوویا آرنا Mordovia Arena
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم فوتبال نیژنی نوگورود
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم آرنا پرنامبوکو اثر دفتر معماری فرناندس و همکاران
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه ورزشی رودونگ Rudong در چین
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ورزشی آرارات
پاورپوینت بررسی طرح استادیوم ورزشی 40 هزار نفره بخارست
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ملی سنگاپور ، بزرگترین استادیوم گنبدی جهان
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم ورزشی سونورا Sonora
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم استونیایی پارنو توسط گروه Tallinn studio KAMP Arhitektid
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه مسکونی و ورزشی دانشگاه سنگاپور
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه ورزشی Hongkun Xihongmen در منطقه Daxing،پکن-چین
پاورپوینت بررسی معماری باشگاه و کلوپ ورزشی تنیس در بلژیک اثر Paul Le Quernec
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه ورزشی چند منظوره یانگژاو Yangzhou
پاورپوینت بررسی معماری استادیوم مرسدس بنز ، ورزشگاه مرسدس بنز آتلانتا (MBS) اثر معماران HOK

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد