خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: بررسی ،پروژه انرژی زیست توده،پاورپوینت

   تعدادبرگ: 61 اسلاید .   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 3158 kb  تعدادمشاهده  4


بخشی از مطلب
زیست توده شامل زباله‌های زیستی قابل سوزاندن هم می‌شود، اما شامل مواد زیستی مانند سوخت فسیلی (نفت، گازو…) که طی فرایندهای زمین‌شناسی تغییر شکل یافته‌اند، مانند زغال سنگ یا نفت نمی‌شود. اگرچه سوخت‌های فسیلی ریشه در زیست توده در زمان بسیار قدیم دارند، به دلیل اینکه کربن موجود در آن‌ها از چرخه زیستی طبیعت خارج شده‌است و سوزاندن آن‌ها تعادل دی اکسید کربن موجود در جو را به هم می‌زند، عنوان زیست توده به آن‌ها اطلاق نمی‌گردد.
سوخت‌های گیاهی به دست آمده از پسماندهای جنگلی و محصولات کشاورزی جهان، به نوعی بزرگترین منبع ذخیره‌ی انرژی خورشیدی به شمار می‌آید، و می‌تواند سالانه به اندازه‌ی 70 ملیارد تن نفت خام، انرژی در دسترس بشر قرار دهد. این میزان 10 برابر مصرف سالانه انرژی در جهان است.
نکته‌ی مهم در به‌کار‌گیری این منبع، آن است که  حاصل از سوخت‌های گیاهی دوباره توسط گیاهان تازه جذب و مصرف خواهد شد، و هیچ اثری در پدیده‌ی گلخانه‌ای و گرم‌شدن زمین نخواهد داشت.
گفتیم بیومس نوعی انرژی خورشیدی است، زیرا گیاهان انرژی خورشید را جذب می‌کنند و عمل فتوسنتز را انجام می‌دهند. انرژی شیمیایی موجود در گیاهان به وسیله‌ی انسان‌ها و حیواناتی که آنها را می‌خورند جذب می‌شود.
بیومس یک منبع انرژی تجدید پذیر است زیرا همیشه می‌توانیم درختان و گیاهان را پرورش دهیم و همیشه زمین کشاورزی برای این کار وجود دارد. نمونه‌هایی از سوخت‌های بیومس چوب، ذرت، کود و بعضی زباله هستند. انرژی شیمیایی موجود در سوخت‌های بیومس، هنگام سوختن به صورت گرما آزاد می‌شود و می‌تواند به عنوان گرم‌کننده‌ی ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین چوب‌ها و یا بعضی از زباله‌ها می‌توانند سوزانده شوند تا بخار آّب تولید شود و از آن برای تولید الکتریسیته استفاده شود. البته سوزاندن بیومس تنها راه آزاد سازی آنها نیست. بیومس‌ها می‌توانند به اشکال دیگری انرژی قابل استفاده در اختیار ما قرار دهند. مثل گاز متان، اتانول و بیودیزل. گاز متان جزء اصلی گاز طبیعی است. مواد بدبو مثل آشغال‌های گندیده و ضایعات کشاورزی و فضولات انسانی گاز متان آزاد می‌کنند که زیست گاز نامیده می‌شود.
 
یکی دیگر از از منابع بیومس زباله‌ها هستند که ضایعات جامد شهری ( MSW ) نام دارند. زباله‌هایی که از محصولات گیاهی یا جانوری به دست می‌آیند بیومس هستند. غذاهای دورریز و چمن‌های کنده شده نمونه‌هایی از زباله‌های بیومس هستند.
Ñامروزه بیومس ها 3 درصد از انرژی مورد استفاده در ایالات متحده‌ی آمریکا را تأمین می‌کنند. مردم آمریکا سعی می‌کنند که استفاده از سوخت‌های بیومس را افزایش داده و استفاده از سوخت‌های فسیلی را کم کنند. استفاده از سوخت‌های بیومس به عنوان انرژی، ضایعات را کاهش داده و موجب حمایت از کشاورزان و محصولات آنها می‌شود.
زیست توده چیست؟                                    
فناپذیری سوخت های فسیلی، تنوع‌بخشی به منابع انرژی، توسعه پایدار ایجاد امنیت انرژی، مشکلات زیست محیطی ناشی از مصارف انرژی فسیلی از یک طرف و تجدید‌پذیر بودن منابع انرژی های نو نظیر خورشید، باد، زیست توده و ... از طرف دیگر باعث توجه جدی جهانیان به توسعه و گسترش استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر وش افزایش سهم این منابع در سبد انرژی جهانی شده است. امروزه ما شاهد افزایش چشمگیر فعالیت ها و بودجه دولت ها و شرکت‌ها در امر تحقیق، توسعه و عرضه سیستم های انرژی های تجدیدپذیر هستیم و این فعالیت ها همراه با صرف بودجه‌های کلان در این زمینه در نهایت موجب کاهش قیمت تمام شده انرژی های تجدید‌پذیر و رقابت‌پذیری این تکنولوژی با سیستم های انرژی سنتی موجود می‌گردد.
 
 زیست توده یکی از منابع عمده در میان انواع منابع انرژیهای نو، می‌باشد. تعاریف متعدد و گوناگونی از این منابع شده است .تعریف اتحادیه اروپا از زیست توده که در راهنمای2001/77/EC  به تاریخ 27سپتامبر 2001 میلادی عنوان شده، عبارت است از: "زیست توده عبارت است از اجزا قابل تجزیه زیستی از محصولات، پسماندها و زائدات کشاورزی (شامل مواد گیاهی و دامی)، جنگلها و صنایع وابسته و همچنین زائدات صنعتی و شهری قابل تجزیه". بر اساس تعریف علمی ارائه شده برای زیست توده در این آیین نامه، زیست توده به سوختهائی اطلاق می‌گردد که از جرم توده فیتوپلانکتونها و جرم توده زئوپلانکتونها ساخته می‌شوند.
 
امروزه مشخص شده است که سوخت های زیستی به دست آمده از پسماندهای جنگل ها و محصول های کشاورزی جهان می تواند سالانه به اندازه ۷۰ میلیارد تن نفت خام انرژی در دسترس بشر قرار دهد که این میزان ۱۰ برابر مصرف سالانه انرژی در جهان است.همچنین می توان از این سوخت ها بیشتر در تولید گرما بهره برد زیرا می توانند باعث صرفه جویی اقتصادی چشمگیری  شوند...........................................................

فهرست

انرژی زیست توده   (مقد مه)             5
زیست توده چیست؟                         7 
چرخه زیست توده                 9
تاریخچه زیست توده در جهان             10
تاریخچه زیست توده در ایران                        11
راه‌های تامین منابع انرژی زیست توده                         12          
تقسیم بندی انواع منابع زیست توده                   13
ضرورت و مزایای استفاده از انرژی زیست توده در کشور              15
مصارف غیر نیروگاهی زیست توده               16
فناوری ها و سیستمهای استحصال انرژی از زیست توده            17

فن آوریهای گرما شیمیایی                 19
  زباله سوزها               23
 مزایای  زباله سوزی                 26                
 انواع تکنولوژی های زباله سوزی در انرژی         27 
فن‌آوری آتشکافت (پیرولیز)            28                 
HorizontalKlin   کوره افقی              29    
تکنولوژی های گازی سازی             30                
گازسازی ساده                  31              
سیستم پلاسما            32    
منابع اولیه برای تولید بیوگاز    34
بیوگاز چیست   35     
اجزای  تشکیل دهنده محل دفن زباله     36  

روند تولید گاز در دفنگاه                      39  
قیمت جهانی برق تولیدی از منابع زیست توده        39 
فرایند تبدیل انرژی                41               
فناوری های تولید برق یا انرژی          41         
پتانسیل انرژی زیست توده                  43             
نیروگاه های زیست توده نصب شده در کشور            45
فعالیتها در حوزه انرژی زیست توده در ایران     46    
آمار و وضعیت آخرین ظرفیت های نصب شده      53    
بازار جهانی بایومس      55 
بازار کاربردهای حرارتی و مستقیم زیست توده در سال 2011        56        
منابع                61 


کلمات کلیدی مرتبط:
بررسی ،پروژه انرژی ,زیست توده،پاورپوینت ,زیست توده ,شامل زباله‌های زیستی , , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی خشک کن به کمک پمپ حرارتی
پاورپوینت بررسی پمپ هاب حرارتي و سيستم هاي حرارتي سازگار با محيط زيست
پمپ هاب حرارتي و سيستم هاي حرارتي سازگار با محيط زيست
بررسی تعمیر و نگهداری مبدل های حرارتی
پاورپوینت بررسی مشخصات فنی تاسیسات برق بیمارستان
جزوه آموزش مدلسازی با نرم افزار PDMS 11.3
فایل پایپینگ (Piping) از تئوری تا عمل pdf
گزارش آزمایشگاه ترمودینامیک آزمایش دیگ مارست
فایل آزمایش تست موتور تک سیلندر گازوئیلی
پاورپوینت بررسی دستگاه تراشکاری و کاربرد آن
بررسی جزوه کامل تعمیر و نگهداری مبدل های حرارتی
بررسی مراحل نصب سازه هاي فلزي، تجهيزات HVAC ، مكانيكي،بويلرها
پاورپوینت بررسی محاسبات , طراحی تأسیسات مکانیکی بیمارستان
جزوه محاسبات , طراحی تأسیسات مکانیکی بیمارستان
پاورپوینت بررسی پیشینه و تاریخچه تهویه مطبوع
پاورپوینت بررسی آسانسور کارگاهی workshop elevator parts
پاورپوینت بررسی کلیات اسانسور و انواع اسانسور و ضوابط فنی اسانسور و محدودیتها
پاورپوینت بررسی آسانسورهای بدون موتورخانه MACHINE ROOM LESS
پاورپوینت بررسی نکات فنی و معایب اجرایی در نصب دودکش ها
پاورپوینت بررسی نکات فنی و اجرایی تاسیسات مکانیکی در اجرای ساختمان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد