خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


عمران - كارآموزي
 
فهرست مطالب: گزارش کارآموزی عمران، ساختمان بتنی

   تعدادبرگ: 31 صفحه ورد قابل ویرایش   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 405 kb  تعدادمشاهده  4


بخشی از مطلب
متراژ واحد های این پروژه  60 متر مربع الی 90 متر مربع متغییر است با این تفاوت که واحد های 80 متری این پروژه تک خوابه بوده و واحد های 90 متری دو خوابه تعیین شده است . ولی واحد های 80 متری بیشتر از 90 متری است . 
هر بلوک دارای 1 آسانسور و 1 راه پله می باشد .فضا های انباری این پروژه در قسمت پشت بام یه متراژ های 20 / 1 متری و 5 / 1 متری و 2متری متغییر است .
 قسمت فضای تاسیساتی در مورد فضای تاسیساتی این پروژه موتور خانه مرکزی ندارد و به صورت پکیج استفاده می شود . 
فضاهای آشپزخانه دارای دو منشور حرارتی و دودی چسبیده به سقف دارد . 
سازه پروژه : 
سازه این پروژه ، سازه بتنی بوده و اندازه هر ستون در طبقه همکف  60×60 سانتی متر و در طبقات بالایی این اندازه کاهش یافته است . 
مصالح بکار رفته درسقف  تیر چه  و بلوك می با شد . 
مصالح کف بعضی از واحد ها سرامیک بوده و بعضی از واحد ها با کنار دیوار نال از جنس سرامیک و بقیه جا ها لیسه کاری شده است . 
 
 
 
 
 
اصول اجرای ساختمان های بتنی : 
عملیات اجرایی ساختما ن های بتن آرمه نیز مانند عملیات اجرایی هر نوع ساختمان ها ی دیگر هر شکلی که صورت بگیرد خواه امانی ، خواه تحت پیمان مدیریت اجرا خواه بصورت پیمان های کوچک مستقل ازهم با پیمانکاران جزء و خواه به شکل پیمانکاری کامل با آشنائی با طرح و محل اجرای آن آغاز می شوند و با تنظیم برنامه زمان بندی اجراء اجرای کار طبق برنامه و کنترل و به روز آوردن برنامه ادامه می یابد و ضمن انجام کار باید ، کنترل کیفیت و تامین ایمنی و بهداشت کار نیز مورد توجه قرار گیرد . 
شناخت های لازم برای اجرای ساختمان های بتنی : 
    به نظر میرسد اجرای موفقیت آمیز ساختمان های بتن آرمه علاوه بر شناخت سازنده در مورد عملیات خاکی ، گود برداری ، پی کنی و حفاظت دیوار های گود و سایر فعالیت های اجرایی که جنبه عمومی دارند ، مستلزم شناخت درباره عوامل موثر در اجرای سازه های بتنی به ویژه موارد مشروح ذیل می باشد : 
    مواد و مصالح تشکیل دهنده بتن ، شامل سیمان ، آب ، مصالح سنگی و مشخصات آنها و روش کنترل این مشخصات . 
    مواد ثانوی شامل مواد افزودنی و مواد فرعی و چگونگی کار برد موفقیت آمیز آنها . 
    منابع مواد تشکیل دهنده بتن و نحوه تهیه یا تدارک ، حمل به کارگاه ، تحویل گرفتن و کنترل کیفیت ، بار اندازی و انبار کردن آنها در شرایط مطلوب . 
    تعیین نسبت های اختلاط مواد متشکله بتن به منظور دستیابی به بتنی با مشخصات مورد نظر ، چگونگی برداشت و اختلاط مواد ، مطابق نسبت های تعیین شده . 
    مقررات مربوط به حمل ، ریختن ، جا دادن و متراکم کردن بتن تازه و پروراندن آن .
    مشخصات مورد انتظار از بتن و بتن گرفته و سخت شده و روش های کنترل این مشخصات .
    مصالح مختلف قالب و چگونگی تدارک و بکار بردن آنها در شرایط مختلف . 
    مشخصات انواع میلگرد های آرماتور و چگونگی کنترل این مشخصات . 
    تدارک میلگرد های مورد نیاز ، حمل آنها به کارگاه ، نحوه ی کنترل کیفیت ، تحویل گرفتن و انبار کردن میلگرد ها در شرایط مناسب . 
    مقررات مربوط به بریدن ، شکل دادن و مصرف میلگرد ها در کارگاه .
    سازمان دادن کارگاه به منظور تامین گردش کار مطلوب ، به نحوی که فعالیت های مختلف ، تداخل پیدا نکند و انجام فعالیتی که باعث توقف فعالیت دیگر نشود .
نتیجه : بدیهی است که در هر حال ، اجرا باید با رعایت ضابطه (( حداقل زمان ، حد اقل انرژی ، حد اقل هزینه بازای دستیابی به حد اکثر نتیجه عملاً ممکن )) صورت گیرد 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عمل ها وجز عمل ها در اجرای ساختمان های بتنی :
اجرای ساختمان ها وسازه های بتنی ، صرف نظر از عمل های اصلی عمومی ، نظیرتأمین راه دسترسی ، پیاده کردن محور ها و نشانه گذاری آنها ، گود برداری و پی کنی و خیلی چیزهای دیگر مشتمل بر عمل های اصلی است که به شرح زیر توضیح داده شده است :
    آرماتور بندی .
    قالب بندی .
    بتن ریزی .
    عمل آوردن بتن .
    قالب برداری .
    ترمیم و بهسازی قسمتهای معیوب احتمالی در صورت لزوم .
عمل های اصلی ، بسته به جزء عمل ها تقسیم می شوند .
تعداد وگستره ی جزء عمل ها ، متناسب با شرایط ، امکانات ، حجم کار وسلیقه ی سازنده متغیرند.
به عنوان مثال در صورتی که حجم کار کم ومنظور، استفاده از بتن آماده باشد ممکن است عمل اصلی بتن ریزی فقط بهدو جزء عمل تهیه بتن وریختتن وجا دادن بتن تقسیم شود ولی اگر حجم کار زیاد و سازنده خود مسئول تمام اقدامات از تهیه مواد متشکله بتن تا اتمام بتن ریز باشد جز عمل ها متعدد و شامل تولید شن وماسه ، حمل ، انبارکردن تعیین نسبتهای اختلاط ، برداشت ، اختلاط و غیره خواهند بود . در کلی ترین حالات ، عمل های اصلی فوق را به جزء عمل هایی به شرح زیر تجزیه نمود :
 
 
الف) آرماتور بندی :
    تهیه میلگرد های آرماتور . 
    حمل آنها به کارگاه .
    تحویل گرفتن ، کنترل کمی وکیفی و انبار کردن میلگرد ها در وضعی مناسب به نحوی که بتوان به سادگی میلگرد های مورد نظر را شناسایی کرد واز انبار، برداشت .
    برداشتن میلگردهای ورد نیاز از انبار، آماده کردن (مثلا باز کردن کلاف) و برش آنها به طول لازم .
    شکل دادن میلگرد های بریده شده.
    تمیز کردن میلگرد های بریده و شکل داده شده .
    به هم بستن میلگرد های شکل داده شده بسته به مورد ، با مفتول آرماتوربندی یا جوش .
    نصب آرماتور آماده شده.
    ....... .
ب) قالب بندی :
    تدارک مصالح قالب و داربست ( اعم ازچوب،فولاد،فرآورده های چوبی ،آز بستی یا بتنی، مواد پتروشیمی وغیره)
    حمل آنها به کارگاه.
    تحویل گرفتن ، کنترل کمی وکیفی و انبار کردن مصالح در کارگاه .
    ساختن قالب و آماده کردن قالب.
 
 
 
    نظافت وبهسازی قالب های کارکرده .
    انبارکردن قالب های آماده .
    زدن داربست .
    کاربرد قالب.
    ...... .
پ) بتن ریزی : 
    جستجوی معدن مناسب شن وماسه .
    راه اندازی معدن و تولید شن وماسه .
    حمل مصالح تولید شده به کارگاه .
    تحویل گرفتن و کنترل کمی وکیفی مصالح و انبارکردن آنها در شرایط مناسب در کارگاه به نحوی که بتوان به دلخواه از منابع با دانه بندی های مختلف برداشت نمود .
    تهیه سیمان و حمل آنها به کارگاه .
تحویل گرفتن، کنترل کمی
و...


کلمات کلیدی مرتبط:
گزارش کارآموزی عمران، ساختمان بتنی ,اصول اجرای ساختمان های بتنی : ,عملیات اجرایی ساختما ن ,های بتن آرمه ,آرماتور بندی . ,قالب بندی . ,بتن ریزی . ,عمل آوردن بتن . ,قالب برداری . ,ترمیم و بهسازی قسمتهای , معیوب احتمالی در صورت لزوم . ,
مقالات مرتبط در این دسته
گزارش کارآموزی احداث ساختمان بتنی

Enter Title
 
شما باید در حالت ویرایش باشید تا بتوانید متن را ویرایش کنید.

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد