خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


كارآفريني و خط توليد - كارآفريني
 
فهرست مطالب: طرح توجیهی - فرآوري و بسته‌بندي ميگو

   تعدادبرگ: 19   قیمت: 800 تومان   حجم فایل: 147 kb  تعدادمشاهده  1


مقدمه :
بسته‌بندي به عنوان يك ابزار كارآمد سالهاست كه مورد  نظر كارشناسان علم بازاريابي قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندي ضمن اينكه قابليت نگهداري بهتري را به كالا مي‌بخشد در كسب سهم بالاتري از بازار براي كالاي مورد نظر نيز مؤثر است.
نظريه پردازان بازاريابي ، دو نقش مهم براي بسته بندي متصور هستند كه عبارتند از نقش Protective و نقش Promotive . چنانكه از واژه به كار گرفته شده براي اين نقش ها نيز برمي‌ايد نقش نخست به وجه نگهداري و دوام حاصل از بسته بندي و نقش دوم به جنبه آگاهي دهنده و پيش برنده بسته بندي اشاره دارد.
از ديگر سو توجه ناكافي به موازين بسته بندي بهداشتي موجب گشته است كه محصولات مختلف غذايي كشور عليرغم دارا بودن كيفيت بسيار خوب در بدو توليد به دليل پيدايش پاره اي آلودگي‌هاي ثانويه و يا عرضه در اندازه ها و اشكالي خارج از استاندارد يا پسند بازار هدف نتوانند به بازارهاي جهاني راه يافته و مسير را براي افزايش سطح توليد داخلي هموار نمايند. بديهي است با اجراي طرح هاي فرآوري و بسته بندي بهداشتي ، محصولات غذايي توليدي كشور ، قابليت رقابت با محصولات مشابه خارجي را در بازارهاي جهاني خواهند داشت.
آلودگي و فساد مواد پروتئيني حيواني و فراورده هاي دامي موجب افت قابل توجه ارزش غذايي و نهايتا خروج مواد باارزش غذايي ازچرخه مصرف مي‌گردد. از ديگر سو استفاده از گوشت ماهي، ميگو و ساير آبزيان به عنوان يك منبع غذايي مهم و با ارزش مي‌تواند در تامين سلامت جامعه نقش بسزايي ايفا نمايد چرا كه چربي موجود در گوشت آبزيان داراي كلسترول غير مضر مي‌باشد.
لكن اين مواد غذايي بسيار حساس و سريع الفساد است كه حفظ كيفيت آن از مرحله صيد تا مصرف از اهميت بالايي برخوردار است، لذا صنايع مربوط به فرآوري و نگهداري اين محصول مي‌توانند در ارتقاي كيفيت و در نتيجه ترغيب مصرف‌كنندگان به استفاده از اين فرآورده مهم مؤثر باشند ، با عنايت به اين موارد فرآوري و بسته بندي ميگو به ظرفيت يكهزار و هشتصد تن در سال مد نظر ارائه دهندگان طرح مي‌باشد.
بسته بندي ميگو پس از فرايند حذف سر و دم و در دو نوع بسته هاي يك كيلوگرمي خالص با پوشش سلفون وكيوم و همچنين جعبه هاي دو كيلوگرمي همراه با يخ ( با وزن خالص يكهزار گرم) انجام مي‌پذيرد.  انجام اين امر به صورت دريافت اجرت براي بسته بندي ميگـو از صاحبان كالا بوده و طي آن افت وزني ناشي از فرايند فرآوري حذف سر ودم محاسبه مي‌گردد و ضايعات آن كه در تهيه خوراك دام به كار مي‌رود نيز به صاحبان كالا عودت مي‌گردد.
علاوه بر اينكه پرداختن به اين موضوع داراي توجيه مناسـب اقتصادي است،  با اجـراي اين طرح ، مي‌توان بستر مناسبي را براي اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر فراهم آورد كه با توجه به ماهيت صنايع غذايي بانوان مي‌توانند سهم بسزايي در آن داشته باشند.
 
خلاصه طرح:
موضوع طرح : فرآوري و بسته بندي ميگو
ظرفيت : 1800 تن در سال
محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور 
سرمايه گذاري كـل: 5/2194 ميليون ريال
سهم آوردة متقاضي: 5/224 ميليون ريال
سهم تسهيلات: 1970 ميليون ريال
ميزان اشتغالزايي : چهـل و هفـت نفـر 
دورة بازگشـت سرمايه: پانزده ماه


کلمات کلیدی مرتبط:
طرح توجیهی ,دانلود طرح توجیهی ,دانلود رایگان ,طرح توجیهی دانلود , رایگان طرح توجیهی , بسته بندی دانلود ,طرح توجیهی بسته بندی ,دانلود رایگان , طرح توجیهی بسته بندی , بسته بندی میگو , دانلود طرح ,بسته بندی میگو ,طرح توجیهی بسته بندی ,میگو تولی,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود طرح توجیهی توليد كارتن از ورق آماده
پروژه طرح کارآفرینی تولید دستکش چرمی
کارآفرینی کارگاه تولید سرنگ
پروژه کارآفرینی کارگاه چوب و کاغذ سازی
طرح توجیهی جعبه دستمال كاغذی
طرح توجیهی تولید پوشاك صنعتی
پروژه کارآفرینی شركت تولید آب معدنی و خدمات رسانی آن
دانلود طرح توجیهی - بازيافت روغن موتور كاركرده
طرح توجيهي تولید استامینوفن (paracetamol) (پاراستامول)
دانلود طرح توجیهی - احداث مهد كودك
طرح توجیهی - مدرسـه غير انتـفاعي
طرح توجيهی - توليد پفك نمكي
طرح توجيهی - فرآوري‌ و بسته‌بندي سبزيجات تازه و خرد شده
طرح توجيهی - احداث باشگاه ورزشي
طرح توجيهی - بسته‌بندي مواد غذايي
طرح توجيهی - فرآوري و بسته‌بندي ماهي
طرح توجيهی - فرآوري ‌و بسته‌بندي خشكبار
طرح توجيهی - توليد و بسته بندي آبليمو
طرح توجيهی - طرح توجيهی احداث استخر سرپوشيده
طرح توجيهی - توليد‌ و بسته‌بندي سبزيجات خشك

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد