خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پکیج اتوکد 20 نقشه معماری مدرسه ، دبستان ، مدرسه ابتدایی ، دبیرستان

   تعدادبرگ: پکیج اتوکد 20 نقشه معماری مدرسه .   قیمت: 18000 تومان   حجم فایل: 650 b  تعدادمشاهده  4


پکیج اتوکد 20 نقشه معماری مدرسه ، دبستان ، مدرسه ابتدایی ، دبیرستان

سایت پلان مدرسه , پلان مدرسه , نما مدرسه , برش مدرسه , پرسپکتیو مدرسه

دوران دبستان معمولا دوران رشد و نمو افقي است. اين دوران حکم آرامش قبل از طوفان نوجواني را دارد. بر خلاف سالهاي نخست که رشد شناختي، جسمي و اجتماعي کودک مشهود است ، تغييرات در اواسط کودکي تدريجي اند. در اين دوران کشف تغييرات به دقت بيشتري احتياج دارد ولي تغييرات مهمي در اين دوران روي مي دهد.
در اين دوران محدوده ي دنياي اجتماعي کودک گسترش مي يابد و گروه همسالان و معلمان نقش مهمتري پيدا مي کنند. کودکان در اين دوران آزادي ها و مسئوليت بيشتري در خانه بدست مي آوردند. در فاصله 6 تا 9 سالگي کودکان هنوز پر فعاليت اند . لذا بايد امکان فعاليت به آنها داد. در ضمن اين کودکان به استراحت نياز فراوان دارند و بر اثر فعاليت هاي رواني و بدني خيلي زود خسته مي شوند. لذا برنامه قصه گويي يا صرف غذا يا کاردستي بايد پس از آموزش اجرا شود. در اين بين به دليل اعتمادي که کودک به مهارتهاي خود دارد خطر فعاليت هاي بدني را ناچيز ميداند و با بيشترين مخاطرات روبرو است. اين کودکان به بازيهاي اجتماعي سازمان يافته و اجراي قوانين در آن توجه زيادي دارند. اما در فاصله 9 تا 12 سالگي رشد ماهيچه هاي ضعيف و دستگاههاي حرکتي کامل است. نقاشي ، هنر ، موسيقي ، کاردستي براي اين کودکان جذاب است. اما رشد استخوان و رشد عصبي و عضلاني اين کودکان کامل نيست و فشارهاي سنگين را نمي توانند تحمل کنند لذا ورزش هايي چون بکس ، کاراته و ورزشهاي خشن و پر زدو خورد مناسب نسيت. در اين سنين بازي هاي گروهي رواج مي يابد.

روانشناسي تربيتي
روانشناسي تربتي کاربرد يافته هاي روان شناسي در فن تعليم و تربيت است . در اصل اگر بخواهيم مدارس بهتر و جامعه ي بهتري داشته باشيم ، لازم است به امر آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان توجه بيشتري شود. به عقيده ((نژورانديک)) نخستين روان شناسي که روشهاي علمي را براي تشريح و توجيه روان شناسي تربيتي به کار برد ، ((شناخت مکانيزم طبيعي آدمي و آگاهي از نيازها، انگيزه ها ، استعدادها و خواسته هاي او نخستين شرط اساسي تربيت است . )) به اعتقاد او بايد به اين نکته توجه داشته باشيم که تمام آدميان يکسان نيستند. آموزش و پرورش نيز بايد بر اساس اين تفاوت ها طرح و تنظيم شود. آنچه از بررسي تاريخ جهان بر مي آورد اين است که هدفهاي تربيتي يک امر تحققي است نه تخيلي اين هدفها در ميان ملتها و جامعه هاي بشري در دوره ها و قرنهاي تاريخي مختلف با هم تفاوت دارند.

طبقه بندي هدفهاي تربيتي
((بنجامين بلوم)) يکي از روانشناسان معروف انواع يادگيري را بر اساس هدفهاي شناختي ، انفعالي ، رواني، حرکتي تقسيم مي کند. او اين طبقه بندي را قلمروهاي سه گانه هدفها مي نامد که نقش مهمي در زمينه مسائل آموزشي و ارزشيابي بعهدي دارند.
در هدفهاي شناختي موضوعاتي مانند: آگاهي ، ادراک ، تشخيص ، تفکر ، تصور داوري و استقلال مطرح مي شوند. هدفهاي انفعالي يا عاطفي به امور مانند احساس ، هيجان ، نگرش و . . . اطلاق مي شود.
هدفهاي رواني- حرکتي با حرکات ظريف و ماهرانه اي چون نقاشي ، خط ، رقص ، ژيمناستيک و نواختن آلات موسيقي سرو کار پيدا مي کند. نکته مهم آن است که هيچ يک از اين رفتارها نمي توانند بطور کامل از ديگري جدا باشد.

هدفهاي تربيتي در اسلام
برخي از هدفهاي تربيتي در اسلام از همان آغاز عبارت بوده از آشنايي با مباني توحيد ، ايمان به خدا ، پرورش افراد مسئول و متعهد در برابر نظام فکري و اجتماعي موجود ، آشنايي با احکام قرآن و اسلام ، فرا گرفتن علم و به کار بستن موازين عقلي و تفکر منطقي ، ميل به زندگي بهتر در دنيا و آخرت ، تربيت بر اساس تغيير و تحول پرورش روح تقوي ، عدالت و عمل نيکو ، توجه انسان به طبيعت و اسرار آن و دوري از رهبانيت ، محترم شمردن ملل و مذاهب بيگانه
 

 


کلمات کلیدی مرتبط:
پکیج اتوکد 20 ,نقشه معماری مدرسه ,نقشه معماری دبستان ,اتوکد مدرسه ابتدایی ، اتوکد دبیرستان ,سایت پلان مدرسه , پلان مدرسه , نما مدرسه , برش مدرسه , پرسپکتیو مدرسه ,اتوکد مدرسه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پروژه اتوکد طراحی معماری مدرسه با فرم دایره ای
پلانهای اتوکد طراحی مدرسه ابتدایی روستایی بهمراه رندرهای تری دی
نقشه های اتوکد طراحی مدرسه 4 کلاسه یک طبقه روستایی
نقشه های اتوکد طراحی معماری مدرسه معلولین جسمی، پروژه معماری مدرسه معلولین جسمی
نقشه های اتوکد طراحی مدرسه یک طبقه روستایی ، پروژه مدرسه یک طبقه روستایی
نقشه های اتوکد طراحی مدرسه با رویکرد سبز ، نقشه اتوکد مدرسه پایدار با بام سبز
پلانهای اتوکد طراحی مدرسه ، نقشه اتوکد معماری دبیرستان
دانلود,فایل اتوکد طراحی معماری مدرسه راهنمایی,dwg
دانلود, نقشه اتوکد مدرسه یک طبقه با پرسپکتیو,dwg
پروژه اتوکد طراحی و معماری مدرسه ابتدایی
پکیج نقشه های اتوکد 20 مدرسه و مجتمع آموزشی
دانلود , پلانهای اتوکد مدرسه ,dwg
دانلود پروژه ،دبیرستان 15 کلاسه،نقشه های معماری فاز2
دانلود, رایگان, پلان مدرسه با پرسپکتیو- DWG
دانلود طرح اتوکد مدرسه دبستان 10 کلاسه- معماری و سازه
دانلود رایگان پلان مدرسه ۱۸ کلاسه
دانلود رایگان پلان مدرسه کوچک
دانلود پلان مدرسه dwg + نما و مقطع
دانلود پلان مدرسه DWG
دانلود رایگان پلان مدرسه + نما DWG

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد